Stel je persoonlijke vraag #23

Augurk :ok_hand:

9 likes

Dit idd. Ik weet dat ik soms te negatief ben, maar sommige mensen
 Had tijdens mijn studie zo’n meisje. Ik was tegen een vriendin over iets aan het klagen, ging zij zich er ineens mee bemoeien van “Nee je moet het als een uitdaging zien! Niet als een probleem.” Kende haar nauwelijks, vond dat zo apart.

Maargoed datzelfde meisje brak ooit haar been en ging vervolgens helemaal lyrisch doen over wat een uitdaging voor haar leven dat nou weer was. Niet meer te redden gewoon dat soort mensen.

4 likes

Voor de mensen wiens straat is vernoemd naar een persoon, wat voor persoon?

• Iemand uit de koninklijke familie
  • Een sporter
  • Een kunstenaar
  • Een muzikant
  • Een wetenschapper
  • Een historisch persoon
  • Anders

0 stemmers

Probeer ten eerste niet in te vullen waarom een ander wel of niet iets doet. Als je merkt dat je dit toch doet kun je beter meteen checken hoe het echt zit door erover te praten. Vergeet ook niet dat iedereen liefde op een andere manier uit (ik las je bericht iets verderop over succes wensen). Waarschijnlijk uit je partner liefde op manieren waar jij niet eens aan gedacht had.

Toen ik nog vega was at ik het heel vaak met jam!

2 likes

Kaas met aardbeienjam of kaas met appelstroop :ok_hand:

1 like

Ik vind jonge kaas nooit lekker, maar verder eet ik het met alle soorten kaas.

Ik dacht eigenlijk dat het een dichter was, maar nav deze vraag ging ik googlen en blijkt het een beeldhouwer/tekebaar te zijn. Ik kan alsnog op kunstenaar stemmen :+1:

1 like

Vraag je wel eens nummers aan op de radio?

• Nee, maar luister wel radio
  • Nee, luister ook geen radio
  • Ja, soms
  • Ja, regelmatig

0 stemmers

Stuur je wel eens appjes naar de radio, als ze een vraag stellen bijvoorbeeld?

• Ja, regelmatig
  • Ja, soms
  • Nee, nooit
  • Ik luister geen radio

0 stemmers

Oh wat verschrikkelijk zeg. Lijkt me ook zo vermoeiend dat je overal maar het positieve van moet inzien en het als een uitdaging moet bekijken e.d. Ik snap dat positieve mensen de iets negatievere mensen als vermoeiend zien, maar soms Ă­s iets gewoon kut, zoals jouw voorbeeld, en dan is even keihard klagen gewoon heel lekker. En ja, daarna zie je het vast weer wat beter in. Maar is ook gewoon een kwestie van stoom afblazen.

2 likes

Is je monday blue?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Maar niet deprimerender dan afgelopen maandagen eigenlijk. Volgens mij is het vandaag blue monday deels doordat het zo lang donker blijft en ook snel weer donker wordt, maar het valt me juist op dat het om 5 uur al wat langer licht blijft.

4 likes

Met augurk en selderzout, of met srirachasaus, heerlijk!

jaaa elke dag een paar minuten extra licht. Ik ging vanochtend in een status van ‘ughhh haat aan donkere dagen’ kijken wanneer de zonsopgang en zonsondergang is de komende tijd, en dat gaat echt hard nu!

3 likes

2x ‘anders’ ingevuld :smiley: mijn straat heeft een buitenlandse plaats en op mijn kaas eet ik sambal.

Het állerergste vind ik toch wel mensen die eerst meegaan in je negativiteit, door mee te klagen of te roddelen. En daarna ineens omslaan en zeggen: “Maar ach, er zijn ook ergere dingen/het valt allemaal wel mee/Pietje bedoelt het vast niet zo etc”. NEE stand your ground en ga niet ineens kumbaya lopen doen en mij wegzetten als de enige negative nancy

6 likes

Kan jij schrijven met je niet dominante hand?

• Ja precies zo goed als met mn dominante hand
  • Ja, je ziet niet dat het door iemand met de verkeerde hand is geschreven
  • Ja, maar het is wel duidelijk, maar lelijk
  • Ja, maar amper
  • Nee, echt niet te doen

0 stemmers

Zo ja, laat zien! Je mag er niet heel lang over doen, moet wel gewoon snel geschreven

Bovenste geschreven met dominante hand (links) onderste met rechts.
Boven verdient al niet de schoonheidsprijs

26 likes

Tandenpoetsen

• Water op borstel, tandpasta, poetsen
  • Tandpasta op borstel, water, poetsen
  • Water, tandpasta, water, poetsen
  • Alleen tandpasta, ik poets droog
  • Ik weet niet wat ik doe
  • Anders

0 stemmers

Moeilijk zonder lijntjes! En soort ging de eerste keer fout Haha

36 likes