Stel je persoonlijke vraag #24

Ik draag mijn haar op dit moment zo’n beetje 24/7 in een Franse vlecht, wil eigenlijk ook graag visgraat kunnen maar heb niet genoeg geduld.

Hoe vaak heb je deze maand eten besteld voor avondeten?

• Geen enkele keer
  • 1 keer
  • 2 keer
  • 3 keer
  • 4 keer
  • 5 keer
  • 6 keer
  • 7 keer
  • 8 keer
  • 9 keer
  • 10 keer
  • 11 keer
  • 12 keer
  • Meer dan 12 keer

0 stemmers

Lekker confronterend dit :joy: toevallig zojuist m’n derde keer deze maand sushi besteld :drooling_face:

En bedenk me nu nog een keer dat ik het niet zelf betaald heb, telt die ook? Dan moet ie naar 8 :flushed:

6 likes

1x een menu bij de Italiaan wat we nog wel zelf moesten bereiden verder en vanavond Grieks :drooling_face:

1 like

Haha dat mag je zelf bepalen! Ik heb de hele maand bijgehouden wat ik elke avond gegeten heb en kom ook op 7 uit. :grimacing:

1 like

Alles van Hitchcock vind ik heel leuk, maar verder echt amper.

En natuurlijk de beste kerstfilm It’s a wonderful life.

1 like

Heb je wel eens dat je een boek hebt gelezen en daarna echt denkt wtf :exploding_head: begrijp ik dit verhaal nu wel of niet. Dit was weird.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoja bij welk boek had je dat?

Vrijwel bij alle ~diepzinnige literatuur~ die ik voor school/studie heb moeten lezen. Je moet echt hard werken om de onderliggende gedachte te snappen, aint no nobody got zin daarin

10 likes

Precies dat. Ik heb net Kafka op het strand uit van Harumi Murakami en nou goed boek wel hoor maar begrijp er niks van. En ook weer wel. Iedereen is zo lyrisch erover, voel me dan bijna dom ook want wat mis ik? :face_with_monocle:

4 likes

Ik had dat met de alchemist

T was uit en toen dacht ik “oké lekker kort”, maar heel veel mensen vonden het echt een hele diepe betekenis hebben?

Kon ik er niet in vinden

15 likes

Bij Kafka’s werk, maar dat is precies waar die vent beroemd om is. Dus dan ga ik essays lezen over het boek en dan zie ik andere mensen alles proberen te duiden en dat lukt meestal ook maar half.

2 likes

Vaak had je vroeger (misschien nu nog steeds) van die magazines en daar zat dan een klein cadeautje in zoals lippenbalsem of oorbellen ofzo en dat magazine zat dan in plastic verpakt. Heb jij als kind/tiener wel eens dat plastic open gemaakt om dat cadeautje eruit te stelen?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee waar je het over hebt

0 stemmers

Veel bij de boeken van Carlos Ruiz zafon. Ik vergeet dan ook het halve verhaal en de dingen die boven hangen maken het dan heel gek

4 likes

Ik geloof dat dat boek River Island heette? Van Dennis Lehane

Nee, Shutter Island is het

3 likes

Le petit Prince, ik zag alle diepgaande gedachten achter dat boek er niet in.

5 likes

Bij Tirza en De Messias, beide van Grunberg, who else.

4 likes

Ik weet nog dat ik een abonnement had gehad op al die paardenbladen omdat ik deed dat ik dat leuk vond om te lezen, maar eigenlijk deed ik het voor de wekelijkse cadeautjes.

En toen kreeg je opeens bij de Galop nog maar één keer in de twee weken een cadeautje in plaats van elke week, ja hallo :rage:

1 like

Bij the Catcher in the Rye. zelfs de verkoper zei dat ik t boek geweldig zou vinden, maar toen ik t uit had dacht ik eigenlijk alleen maar wat ik heb nou helemaal gelezen?

5 likes

Heb dit ook met films en series. Ik heb nooit wat door. Heb ook nog nooit de Mol geraden :upside_down_face:

3 likes

Hahahaha :rofl::rofl: hilarisch