Stel je persoonlijke vraag #24

Ik heb dat dus een keer gedaan na het sporten, kwam een jonge vrouw kort kijken toen ze voorbij de doucheruimte liep. Als in stoppen met lopen en om het muurtje kijken. Het was een grote doucheruimte en ik stond in een hoekje. Dus wrs hoorde ze de douche, maar zag ze niemand dus was ze nieuwsgierig. Is de enige verklaring die ik kan bedenken, maar hallo niet chill :o_o: Was de eerste en laatste keer voor mij.

2 likes

Ja ik heb vaak van kappers gehoord dat elk mens gewoon een maximale lengte heeft en dan stopt het. Heb meer vriendinnen die het maximaal tot iets over de schouders kunnen laten groeien dan echt lang. Maar ik zat ook te denken stel je bent 155cm dan heb je natuurlijk veel sneller lang lijkend haar dan als je 175 bent.

3 likes

Weet jij jouw maximale haargroei lengte?

• Nee geen idee
  • Ja
  • Ongeveer

0 stemmers

Mn moeder zei afgelopen week dat het nu wel echt te lang was. Ja WEET IK.

Ik ben dat nu aan het testen. Heb nog nooit zulk lang haar gehad als nu (en zo lang is het niet eens, maar ik had het altijd kort, een bob / schouderlengte). Ben een projectje van m’n kapper haha, ik ‘moet’ het ook van haar laten groeien. Moet zeggen dat het nu wel echt hangerig wordt en het tijd is dat het even lekker beetje uitgedund en weer in model wordt geknipt.

1 like

Ik wil al jaren mn haar een keer écht lang laten groeien, maar dan ben ik het na een half jaar toch ineens weer zat en laat ik er een heel stuk van afhalen. Denk niet dat ik er ooit achter ga komen haha

2 likes

Bij mij is dat ongeveer tot net voorbij mijn bilnaad en zo lang is mijn haar nu ook. Maar ik laat het gewoon doorgroeien en ben benieuwd of het voorbij mijn billen komt.

Wordt het niet zwaar? Als ik het los heb heb ik er geen last van maar in een knot wel. Als de kappers weer opengaan haal ik er sws 15 cm vanaf.

Mijn haar is nu ook ongeveer tot op mijn billen, en half dood. Maar als de kappers weer opengaan dan ga ik het doneren. Ook omdat ik mijn haar wat tinten lichter wil (van donkerblond naar meer honingblond), en anders tikt het qua prijs ook zo aan :joy:

2 likes

Ik wil die clipjes weer!

1 like

Dit heb ik trouwens nu al als ik mn haar in een staart doe. Doet vaak al pijn alsof er te veel aan mn voorste haren wordt getrokken ofzo

Haha ja i know, maar als het om mn haarlengte gaat heb ik altijd veel behoefte aan de mening van een ander. Voor mij is haar tot over de schouders laten knippen bijv. Al een enorme uitdaging.

Weet niet of het mijn maximale lengte is maar ik kan het laten groeien tot dat ik er op kan zitten.

Vind het heel mooi gezond ogen, behalve de laatste 3 cm.

3 likes

Neuh maar ik ben niet anders gewend dus het voelt niet zwaar ofzo. Heb wel regelmatig last van haarpijn, maar dat heeft niets met de lengte te maken denk ik.

Ik zag net een aankondiging van een lezing en die heet “Waarom zijn we gelukkig Ă©n depressief?” En wilde er net een poll over maken, lijkt hier een beetje op maar net iets filosofischer.

Depressief hoeft hier niet per se een klinische depressie te zijn, maar mag ook best op ja stemmen als je over het algemeen een gedeprimeerde stemming oid hebt.

Ben jij gelukkig en depressief?

• Ja
  • Nee, ik ben niet gelukkig, wel depressief.
  • Nee, ik ben niet depressief, wel gelukkig.
  • Nee, ik ben gelukkig noch depressief

0 stemmers

Aan welke behoeftes volgens het model van Maslow wordt er bij jou voldaan op dit moment?

• Physiological needs
  • Safety needs
  • Belongingsness & love needs
  • Esteem needs
  • Self-actualisation needs

0 stemmers

Ik vind “self-actualisation needs” wel moeilijk te beantwoorden? Want wat zijn dat precies en wat is je full potential? Hangt volgens mij ook niet alleen van jezelf maar ook van je omstandigheden af en de omstandigheden zijn nu gewoon voor iedereen anders dan normaal.

1 like

Nee denk ik denk het ook niet. Ik krijg alleen nu haarpijn bij de wortels als het enorm strak wordt ingevlochten. Laat me weten wanneer je je reet kan afvegen met je haar. :+1:

Ingevlochten haar vind ik:

• Meestal mooi
  • Meestal niet mooi
  • Ligt eraan welk soort invlecht
  • Lelijk
  • Prachtig
  • Ik heb vaak mn haar ingevlochten
  • Ik heb soms mn haar ingevlochten
  • Als kind had ik mn haren vaak ingevlochten maar nu niet meer
  • Leuk bij anderen maar niks voor mij
  • Ik vlecht mijn haren zelf in
  • Iemand anders vlecht mijn haren in
  • Ik heb nooit mijn haren ingevlochten

0 stemmers

Ik vind vlechten sowieso echt heel mooi maar bij mij zien ze er altijd zo zielig uit en ik kan ook helemaal niet goed vlechten. Mijn haar is nu op z’n langst ooit (net boven mijn borsten) en als ik een vlecht probeer blijft het altijd zo’n zielig vlechtje haha. Denk dat mijn haar gewoon veel te dun is. :cry:

Als je niet aa je eigen haarlengte/haarstructuur etc. Hoeft te denken. Welk soort invlecht spreekt jou dan het meeste aan?

0f63ce60862e6794400029a9808c6fc9--long-braided-hairstyles-afro-hairstyles 37c476eb4401dfd148c26f51e81acbcc 9cdcc6de8a910c00d88a2066dba50119 waterval-vlecht 1526686

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers