Toch al 10 andere mensen die ook vinden dat rozijnen op moeten tyfen. Er is nog hoop voor deze wereld.
Een dag niet onaardig geweest is een dag niet geleefd
Ik besef net dat ik ĂŒberhaupt niemand gesproken heb vandaag
Maar was da dan?
Aangezien niemand weet wat het is hierbij mijn gegooglede uitleg om de rest de zoektocht te besparen
Wat is bandhaar?
Niet onbelangrijk: wat is het precies? Kort gezegd is bandhaar haar dat plat is in plaats van rond. In de praktijk kun je het herkennen aan het feit dat het super steil valt. Als je krullen of een slag in je haar hebt, heb je dus per definitie geen bandhaar. Iedereen kan bandhaar hebben, maar het komt vaker voor bij mensen met Aziatisch haar. Of je echt dit haartype hebt is alleen op te meten met een zogenaamde haarmeter. Je kan dus niet zomaar van jezelf zeggen dat je dit haartype hebt, maar als je vermoedt dat dit wel eens het geval zou kunnen zijn kan je jouw haar laten opmeten bij de kapper.
Youâre welcome
Ben jij je steeds bewust van de avondklok?
- Ja ik ben er steeds mee bezig / of me er van bewust
- Nee ik vergeet steeds dat 'ie er is
- Af en toe
- Waar ik woon is er geen avondklok
0 stemmers
Ik vergeet het steeds maar vooral omdat het hier al lang is en vanaf 12u 's avonds en ik moet/wil dan toch nooit buiten zijn
Ik heb een werkgeversverklaring en een hond dus ik merk er eigenlijk niks van
Ik vind alles wat er was echt een kutboek, heb hem niet uitgelezen.
Omg ja, ik wist geen antwoord op de vraag van @Marquez, dus bedankt, ik sluit me hierbij aan! Lees ik een keer iets Nederlandstalig, vind ik het dus helemaal niks.
Kan jij goed kaarten schudden? Speelkaarten dus, zoals Uno, Skip-bo of een normaal deck kaarten.
- Ja
- Mwah
- Nee
0 stemmers
Bij veel kaarten gooi ik het nog altijd op tafel om te husselen
Hahaha ja dat heb ik dus ook en mijn schoonmoeder is een fanatieke kaartster dus eerst keek ze elke keer zo:
En nu mag ik niet meer schudden.
Me. Daar kan ik echt een momentje voor nemen.
Oh dat vind ik echt knap haha
De bittere realiteit is dat ik een kneus was in de brugklas die kaartspelletjes speelde. Dan leer je nog eens iets.
- Neh
- Jazeker
0 stemmers
het is vjeze fur en ik was even van de leg toen ik daar achter kwam
Ik heb met kerst hele tutorials gevolgd en ik bak er nog steeds niks van.
Hoezo van de leg? Is hij zo veranderd of had je hem nog nooit gezien ofzo?
Haha ja ik had hem gezien in die clip van Watskeburt etc maar daarna eigenlijk nooit meer. Zie hem nu bij Weet Ik Veel en herkende hem eerst niet