Stel je persoonlijke vraag #24

Deze mensen gaan naar de hel samen met de psychopaten die met Sint Maarten mandarijnen geven.

2 likes

Hahaha ja dat heb ik dus ook :sob: en mijn schoonmoeder is een fanatieke kaartster dus eerst keek ze elke keer zo:

tenor (2)

En nu mag ik niet meer schudden.

25 likes

image

Me. Daar kan ik echt een momentje voor nemen.

4 likes

Oh dat vind ik echt knap haha

1 like

De bittere realiteit is dat ik een kneus was in de brugklas die kaartspelletjes speelde. Dan leer je nog eens iets.

7 likes

Weet jij wie dit is?
  • Neh
  • Jazeker

0 stemmers

het is vjeze fur en ik was even van de leg toen ik daar achter kwam

Ik heb met kerst hele tutorials gevolgd en ik bak er nog steeds niks van.

3 likes

Hoezo van de leg? Is hij zo veranderd of had je hem nog nooit gezien ofzo?

Haha ja ik had hem gezien in die clip van Watskeburt etc maar daarna eigenlijk nooit meer. Zie hem nu bij Weet Ik Veel en herkende hem eerst niet :redface:

1 like

Dus je hebt ook geen lekker fred filmpjes gezien :hushed:

12 likes

Het interview gaat zeker niet over zijn seksualiteit/veroordeling?

Lastig wel. Mn gevoel zegt brr waarom wil je dit? Maar aan de andere kant heeft diegene dan al z’n “straf gehad”. Ik denk dat het tijdschrift veel klachten kan verwachten. Ik zou het zelf iig niet doen en ook niet dat interview willen afnemen.

Ben je jezelf wel eens op google maps tegen gekomen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik hoopte toen dat ik mijn moeder ook zou tegenkomen, maar helaas.
@GEEZ Jij was je moeder wel tegengekomen toch?

1 like

Er reed laatst weer zo’n auto door de straat toen ik in de woonkamer stond, dus wie weet binnenkort!

2 likes

In een ander huis? Hoe zag je dat dan, door een raampje ofzo?

Nee, heb ik wat gemist? :joy:

Jup haha. De filmpjes staan op zn insta haha.
Mn lieverlings is met Monica Geuze en dat hij aan haar vraagt. “Heb je wel eens echt gewerkt?”

13 likes

Als hij zijn straf erop heeft zitten zou het moeten kunnen. Dan heeft hij gezeten/straf gekregen en is hij weer zoals iedereen.
Weet even niet hoe ik dat laatste moet verwoorden.

Mijn opa en oma wel meerdere keren, die zitten schijnbaar altijd buiten als die Google maps auto door onze woonplaats rijdt.

3 likes