Stel je persoonlijke vraag #24

Dus je hebt ook geen lekker fred filmpjes gezien :hushed:

12 likes

Het interview gaat zeker niet over zijn seksualiteit/veroordeling?

Lastig wel. Mn gevoel zegt brr waarom wil je dit? Maar aan de andere kant heeft diegene dan al z’n ā€œstraf gehadā€. Ik denk dat het tijdschrift veel klachten kan verwachten. Ik zou het zelf iig niet doen en ook niet dat interview willen afnemen.

Ben je jezelf wel eens op google maps tegen gekomen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik hoopte toen dat ik mijn moeder ook zou tegenkomen, maar helaas.
@GEEZ Jij was je moeder wel tegengekomen toch?

1 like

Er reed laatst weer zo’n auto door de straat toen ik in de woonkamer stond, dus wie weet binnenkort!

2 likes

In een ander huis? Hoe zag je dat dan, door een raampje ofzo?

Nee, heb ik wat gemist? :joy:

Jup haha. De filmpjes staan op zn insta haha.
Mn lieverlings is met Monica Geuze en dat hij aan haar vraagt. ā€œHeb je wel eens echt gewerkt?ā€

13 likes

Als hij zijn straf erop heeft zitten zou het moeten kunnen. Dan heeft hij gezeten/straf gekregen en is hij weer zoals iedereen.
Weet even niet hoe ik dat laatste moet verwoorden.

Mijn opa en oma wel meerdere keren, die zitten schijnbaar altijd buiten als die Google maps auto door onze woonplaats rijdt.

3 likes

Mijn planten webshop ben ik in april vorig jaar als hobby begonnen tijdens corona. Ja, en sporten. Maar dat noem ik geen hobby want dat haat ik.

8 likes

Als collega van mensen met schoolgaande kinderen ben ik heel blij. Zowel voor wat minder stress bij collega’s als minder irritatie bij mij als ik weer naar jengelende kinderen moet luisteren.

6 likes

Dit deden we vaak op kinderfeestjes.

1 like

Welke emotie roept :wink: bij je op

• degene die die smiley gebruikt komt over als een gigantische betweter
    • hij komt vriendelijk over
    • ik gebruik deze zelf ook
    • ik gebruik deze zelf niet

0 stemmers

ik heb zelf echt een hekel aan die smiley, zeker als mensen het sturen zoals ā€˜vergeet je niet blabala mee te nemen ;)’
kan dan alleen maar denken HOU JE BEK hahahha

aangepast naar meerkeuze

10 likes

Niet mijn moeder (helaas) maar wel mijn opa. Die is al meer dan 10 jaar dood maar staat nog steeds in de tuin te werken :heart:

Ik ga een screenshot maken, 1 moment

221 likes

Nooit zo naar gekeken, ik gebruik ā€˜m meer om te flirten ofzo

2 likes

Ah leuk! Goed bewaren op je computer! Sommige beelden van Google worden geregeld overschreven en dan zie je je opa niet meer staan maar een heel andere tuin (dat was op de afbeelding waar ik sta :p).

1 like

Nog steeds spijt van dat ik het toen niet zelf gezegd heb, maar gelukkig had iemand anders meer lef dan ik.

1 like

ik denk wel dat hij flirterig over kan komen, maar ik flirt nooit via whatsapp dus zo heb ik het nooit gebruikt

krijg hem alleen vaak van m’n ouders etc en dan kookt mn bloed direct