Ik denk ik ook max. zoiets, maar toch dacht ik afgelopen week een keer, laat ik me er aan wagen want had weinig zin en toevallig A V en G in huis, maar echt gadverdamme ik verdien zoveel beter
Als je sushi eet, hoeveel stuks eet je dan gemiddeld?
- 0, vieze troep dat het is
- 1-5
- 6-10
- 11-15
- 16-20
- 21-25
- 26-30
- 31-35
- 36-40
- 41-45
- 46-50
- 51+
- Te veel om te tellen in het het all you can eat restaurant
0 stemmers
Ik vergeet 's morgens vaak mijn tanden te poetsen omdat ik dat altijd doe (deed) voor ik de deur uit ga normaal vergat ik dacht echt nooit maar nu constant.
Als er een poll is waar geen van de opties voor jou klopt, dan
- Stem ik niet
- Stem ik zomaar iets
- Reageer ik om mijn ontbrekende antwoord te noemen
0 stemmers
Ik heb niet avond gegeten daarstraks en nu crave ik dit zo erg
Late to the party, maar ik heb een jaar of 10 een schouderoperatie gehad en toen kreeg ik ook vlak voor de operatie nog een prik in mijn schouder. Bij mij was dat een blokverdoving, een extra verdoving waardoor ik geen gevoel meer had in mijn schouder/arm (soort ruggenprik voor je arm) die er vooral voor zou zorgen dat ik na de operatie minder mijn zou hebben. Kan het zijn dat jij die ook krijgt?
Van die prik heb ik eigenlijk amper iets gevoeld (zeker veel minder dan van de infuusprik in mijn hand) en ik had na de operatie een paar uur echt 0,0 pijn wat heel prettig wakker worden was.
ja godver laat me maar weer trek krijgen als ik in bed lig (heb dat supervaak, echt irri).
Haha wat lief dat je dit hebt uitgetypt
Heb jij wel eens een raar compliment gekregen? N.a.v. die narcose vragen, toen ik onder narcose werd gebracht (ik denk zoân 5 a 6 keer in mn leven) kreeg ik een compliment dat ik mooie aders had?! Het meest treurige compliment wat je in je leven kan krijgen.
- Nee niet dat ik me kan herinneren
- Ja namelijk:
0 stemmers
Op mijn 16e liep ik met mijn moeder in de winkel en toen kwam een vrouw me vertellen dat ik âmooie baarheupenâ had.
vergelijkbaar, mooie pezen
Toen ik mijn verstandskiezen liet trekken zei de chirurg dat ik een sterke tong heb (heb altijd ruzie met het stofzuigertje).
30% vindt sushi vies?
Ik ken dit verhaal nog niet, grijp je kans
Ik vind vrijdag en maandag chill. Vrijdag = donderdagavond al ultieme chill gevoel en inderdaad bv uit eten. Maandag: zondag geen âbah morgen werken gevoelâ en maandag nog huis beetje opruimen etc. Het maandagavond gevoel is dan ook niet zo sterk als het zondagavond gevoel.
Vies is een groot woord, maar ik heb weinig enthousiasme voor sushi omdat ik toch een beetje naar word van het idee dat ik rauwe vis eet.
Dit vind ik op een of andere manier heel vies klinken. Baarheupen?
Ik vond het echt niet lekker. Misschien dat het in Japan wel lekker is
Dit compliment geef ik zelf ook af en toe :â)
Ik lag met mn benen wijd bij de dokter en toen zei die dat ik een mooie baarmoedermond heb.