Stel je persoonlijke vraag #24

Ik krijg het zonder mayo ook echt niet weg :joy: Teleurstelling als ik ergens eet en het komt niet op tafel, haha.

Oke voor de mayo eters : Als je bij een nieuwe vriend/vriendin/kennis eet en ze zetten geen mayo op tafel of bieden het niet aan, vraag je er dan naar? Ik durf er dan nooit naar te vragen :joy:

• Ja
  • Nee
  • Durf ik niet

0 stemmers

Ik moet zeggen ik eet eigenlijk nooit agv bij vrienden, dus nee. Als er bittergarnituur is staan er ook altijd sausjes ed.

2 likes

Haha, jij dacht ik zet het farmacotherapeutisch kompas ertussen?

9 likes

Kies je favo agv-maaltijd

Ik ken iemand die geen koude sauzen lust :joy: Echt een gemis in je leven lijkt me.

3 likes

Mijn neefje en nichtje lusten ook geen sauzen, vraag me oprecht af of ze wel familie zijn want de rest van de familie heeft mayo door de aderen stromen ipv bloed

15 likes

Word echt ongelukkig bij het zien van deze gerechten, toch maar eentje gekozen. AardappelKROKETjes :heart:

1 like

Ik vraag me dus al heel lang af of jouw username een verwijzing naar Acquiesce van Oasis is!

2 likes

Ik heb bij al deze maaltijden geen idee waar ik nou precies naar kijk. Ik herken de groenten maar de stukken vlees? Geen idee. Sauzen, geen idee. Die bolletjes naast de bloemkool, geen idee. Die onderste dingen zullen dan wel aardappelkroketjes zijn aan de reactie van @Rozekoek te zien, maar had ik anders ook niet herkend. Ik heb duidelijk een onderdeel in mijn opvoeding gemist.

3 likes

haha snap echt niet hoe je geen enkele saus kunt lusten? Ze smaken toch niet hetzelfde.

De persoon die ik ken eet ook geen smeerbaar broodbeleg of stroop ofzo

:heart:
ik hoop dat er ooit een moment komt dat ik dat van mezelf ook kan vinden

1 like

Krieltjes, bloemkool en een schnitzel

Gekookte aardappels, spinazie/prei (?) prutje, gehaktbal met jus

Aardappelkroketjes, doperwten en gehaktballen

Sperziebonen, tartaar (?) en gekookte aardappels met jus

Gebakken aardappels, champignonsaus (?), doperwten, rollade en een gekookt ei op een bedje van ijsbergsla

Gekookte aardappels zonder jus, wortels+doperwtjes uit pot, 3 worstjes

Krieltjes met mayo, 2 worstjes, sperziebonen en een appetijtelijk sausje

Cordon bleu, 1 aardappel, sperziebonen uit blik

Denk ik.

3 likes

Thanks. Ik heb er nog even op zitten studeren en mijn conclusie is dat mijn jeugd toch best oke was.

3 likes

Haha ik twijfelde of er nog iets anders was dat ook zo heette maar blijkbaar praten we over hetzelfde. Echt m’n lievelingswebsite op werk

1 like

Aan welke van deze corona/lockdown-confessions maak jij je schuldig?

• Dezelfde kleding te lang dragen
  • Een hele dag in pyjama blijven
  • Bepaalde dagen je bed niet uitkomen
  • Minder aandacht aan verzorging (minder douchen, tanden poetsen overslaan, haar niet wassen,…)
  • Liegen over een slechte internetverbinding om niet deel te moeten nemen aan een online meeting
  • Online meeting houden in ongepaste kleding (pyjama, onderbroek,…)
  • Te veel (ongezonde) snacks eten
  • Iemands verjaardag vergeten
  • Te veel geld uitgeven aan joggings, pyjama’s,…
  • Met meer mensen afspreken dan strikt gezien zou mogen
  • Bepaalde plaatsen bezoeken die afgeraden zijn (bv. over de grens)
  • Voor een langere periode niet meer buiten komen (minstens een week)
  • Blij zijn dat je een geldige reden hebt om niet te hoeven afspreken met bepaalde mensen
  • Hamsteren/gehamsterd hebben in de supermarkt
  • Lockdown als excuus gebruiken om niet meer te sporten/stoppen met afvallen

0 stemmers

Ja toen ik een hike in Yosemite deed met mijn man en mijn vader + zijn vriendin. We wisten toen niet zeker of we nog wel op het goede pad waren want we waren al 5 uur aan het hiken en we werden moe en het ging de hele tijd opeens steil omhoog terwijl het bijna het einde zou moeten zijn. Zij wilde al een paar keer omkeren maar ik zei nee laten we gewoon doorgaan.

En toen kwamen we de hoek om en hadden we dit uitzicht en ik kreeg toen tranen in mijn ogen. En vanaf daar ging het pad gelukkig terug naar beneden.

En ook toen ik een keer ging paardrijden langs de kust in een heel mooi gebied (niet duinen, meer soort bosgebied) en toen zagen we opeens dolfijnen uit de zee springen.

25 likes

ik heb dit als kind ook gehad. Maar volgens mij zijn kinderen voor anesthesisten moeilijker in te schatten? In ieder geval ik ben dit jaar vier keer onder narcose geweest en het viel me allemaal wel mee, een keer was heel kort en ik was toen eigenlijk zelfs een beetje geïrriteerd dat ik al wakker werd.

1 like

Hoezo stemt niemand op de cordon bleu? Beste stuk vlees ever! Al mis ik dat wel nu ik vega eet

Omdat er 1 droge aardappel naast ligt

3 likes

Gewoon in 1 keer in je mik douwen :rofl:

1 like