Stel je persoonlijke vraag #24

Grappig dat niemand ‘liever mannelijk’ zegt. Ik hoor wel eens mensen zeggen dat die voorzichtiger zijn. Maakt mij verder niets uit.

Ik ben zó blij met dit weer (en dat de sneeuw voorbij is), en eerder teleurgesteld dat het na een week opnieuw maar 8 graden gaat zijn ofzo :sweat_smile:

Ga jij vandaag buiten iets actiefs doen? Wandelen / fietsen / hardlopen / skeeleren

• Ja
  • Nee, ga wel naar buiten, maar niet actief
  • Nee, ik blijf binnen

0 stemmers

Niet mijn ervaring. Ik moest een keer een inwendige echo, en dat ding werd er wel met veel glijmiddel zo hop, ingejast. Ik kan me voorstellen dat een vrouw dat misschien wat rustiger doet. Toen vroeg hij of het pijn deed, ehm JA, maar als ie rustiger had gedaan en uit had gelegd wat er ging gebeuren zou het al schelen. Nouja dat was ook sowieso geen goede arts.

2 likes

Maar bijv reizen Waes wordt gewoon op een NL zender uitgezonden, maar dat telt ook neem ik aan.

2 likes

Down the road!!

16 likes

Heel vroeger wel, de pfaffs? Mn moeder vond hun heel leuk.

19 likes

Kamp Waes!

3 likes

Jaa de pfaffs keek ik ook met mn moeder. We waren groot fan van Broes

En code 37 vond ik ook leuk om te kijken. Maar die werden wel allebei gewoon op nederlandse zenders uitgezonden

5 likes

Ik vond die man heel knap haha, echt het tegenovergestelde type waar ik nu op val. Opzich heeft hij wel een goede kop.

16 likes

Ja dat is een belg toch? Wat is een nederlands hoofd? Ik vind eigenlijk dat hij zon Amerikaans soap serie hoofd heeft.

4 likes

Ik binge nu nog steeds samson en gert :joy: soms echt 3x per week.

Kijken jullie regelmatig kinderfilms of kinderseries?

• Ja
  • Ja, alleen met mijn kind
  • Ja, maar alleen Disneyfilms
  • Nee
  • Nee, oke toch heel stiekem maar ik kom er nooit voor uit.

0 stemmers

Ik kreeg bij de tandarts ooit het compliment dat ik mooie groeven in m’n kiezen had. Om er vervolgens aan toe te voegen dat dat naast mooi niet praktisch was, dus ze dat ze gevuld moeten worden. Waarom is het dan mooi??

4 likes

Spongebob, phineas en ferb en pixar films

2 likes

Hahah oh joh dat vond ik ook! Keek als kind heel graag de pfaffs, geen idee waarom. @Eddie Nicolas Liébart heet hij! Dus klinkt wel als een belg, of niet?

2 likes

Wielrennen via Sporza! Er is een Nederlandse commentator die ik niet uit kan staan. Al zijn ze over Wout van Aert soms wel heel irritant.

5 likes

Pippi Langkous :clap:t3:

3 likes

Haha nee ik vind hem echt geen nederlands hoofd hebben, daar is hij te standaard knap voor. Hij heet na ff googelen Nicolas Liébaert. Geen enkele kaaskop heeft zo’n naam. Hij is van jullie!

3 likes

Ik heb De twaalf gekeken, vond ik een goede serie. En Undercover, maar dat is een beetje Vlaams en een beetje Nederlands natuurlijk. Vroeger keken we de Pfaffs ook haha.

2 likes

Omg, er is nog iets. Wat denk ik heel Nederland nog ergens herkent, het begon met ‘vroeger was heeej, maarre teggenwordigg’ jambers dacht ik. Maar volgens mij ken ik het vooral van YouTube.

2 likes