Oh ik heb zelf dat idee helemaal niet dat een gynaecoloog eventueel zich loopt te verlekkeren aan je kut. Maar ik heb als ik een mannelijke gynaecoloog voor me heb zitten heel vaak zo’n gedachte ‘jij hebt geen kut, jij bent nooit ongesteld geweest etc’. Dus als die arts dan iets gaat uitleggen dacht ik vroeger vaak, ja ga het zelf maar eerst voelen. Ik voel me wel even gemakkelijk bij een vrouwelijke of mannelijke gynaecoloog. Maar mij gaan uitleggen hoe mijn krampen enzo werken, nee ik kan het slecht hebben.
Wel eens? Meermaals Als ik het over dit/het vorige forum heb
Dat viel mij ook op! Het is echt heel dubbelzinnig soms
Jij zou heel holland bakt denk ik best leuk vinden. Want jij bakt graag toch? Alleen geen idee of dat terug te kijken is in België.
Ben het met je eens hoor.
Hoorde het alleen van best een aantal vrouwen dat ik dacht dat er hier ook wel een paar die mening zouden hebben.
edit: Oh @Jumpsuit dat geldt natuurlijk voor veel artsen. En er zijn ook veel vrouwen die nooit echt last krijgen van menstruatiepijn dus die kunnen ook niet echt meepraten natuurlijk.
Ja intens moe van mezelf. Kan mezelf niet vermaken vandaag en heb nergens zin in, heel vermoeiend.
Kocht jij wel eens wat bij Hutspot?
- Nee, ik ken deze winkel niet
- Gewoon nee
- Ja, regelmatig
- Af en toe
0 stemmers
Dat ik een mooie grote neus had en dat hij hield van vrouwen met grote neuzen. Toen vroeg hij of ik ook mijn oren wilde laten zien, hij wilde weten of die ook groot waren. Hij hield namelijk ook van grote oren.
Hielr hij ook van grote monden waar je hem zo goed mee kon opeten?
wat een smeerlap
Hahahaha
@Negativ het was dan ook wel op stage, ik liep stage in de psychiatrie, wellicht verklaart dat het bijzondere compliment een beetje… het is in ieder geval een die ik nooit meer vergeet! Hilarisch.
Aha, haha. Ik dacht dat het een random huisarts was ofzo
Was een patient dan hopelijk en niet je stagebegeleider? Maakt de opmerking niet minder goor overigens.
HAHA dat zou nog vreemder zijn.
Klopt was nog op mijn eerste dag ook.
@Crusti_Croc zo blij dat iemand ook Iedereen Beroemd stemt, het is echt mn favo programma (niet eens mn favo Vlaamse maar overall favo)
En ken je mensen in je omgeving die minimaal 3 of meer coronatesten in de week moeten doen vanwege hun werk?
- Nee niet in Nederland of België
- Ja maar wel in een ander land als Europa
- Ja en ook buiten Europa
- Gewoon nee
0 stemmers
Ik vind het soms bijna zielig omdat ik mensen persoonlijk ken die al zo ontzettend vaak getest zijn
Het is een soort routine. Aan de ene kant heel goed, maar pff elke keer weer zo’n test.
Dat denk ik zeker niet. Maar ik heb een aantal vervelende ervaringen met mannen gehad waardoor ik me in het algemeen gewoon minder veilig voel bij mannen. Ik probeer me daar niet te veel door te laten leiden maar als ik iets belangrijks of spannends moet doen en ik heb de keus, dan kies ik liever voor een vrouw omdat ik het mezelf anders alleen nog maar moeilijker maak.
Wat een onzin. Een bevalling kan op duizenden manieren gebeuren. Een ervaringsdeskundige heeft een manier meegemaakt. Een verloskundige heeft veel meer bevallingen gezien en meegemaakt
Dit is sowieso de schuld van Roglic