Of of
Overdag is Mark uit Beveren slager. Maar ‘s nachts hangt hij iets anders in de vleeshaken
Of of
Overdag is Mark uit Beveren slager. Maar ‘s nachts hangt hij iets anders in de vleeshaken
Hahaha oja wij vonden dat echt zoo grappig.
Misschien kun je VTM Go ook even aan je post toevoegen? Ik kijk best vaak Belgische programma’s via die app, gewoon gratis vanuit Nederland
Ik kijk op VTM Go Liefde voor Muziek, The Voice Kids, The Masked Singer, en soms Groeten Uit.
Espresso!
Mijn werk ging van een hele kleine plek verhuizen en toen kwam er ook zo’n groot industrieel koffiezetapparaat en toen mocht ik ons oude luxe espressoapparaat hebben, met bonenmaler. Nog steeds zo blij mee!
Heb gestemd op zwart, dat drink ik buitenshuis. Thuis bijna altijd espresso macchiato
Same
En ik vond het heel raar dat de knapste zus, Kelly, niet met iemand als Nicolas was maar met Sam. En Sam was heel klein, niet knap, lag de hele dag in bed en was “zanger” maar dan lieten ze altijd een stukje van zijn liedje horen en dat was een soort kabouter plop level lied.
Dacht echt als 10jarige waarom zo’n loser
Van de week nog, toen de fysio zei dat ik een hele hoge pijngrens heb. Haha was er nog trots op ook.
Het Huis Anubis en Zoop sinds het op Videoland staat
Heel soms heb ik wel van die momenten dat ik gewoon iets simpels als Totally Spies wil kijken, maar vaak kijk ik wel Disney dingen
En tja wat is voor kinderen? Ik vind een film waarin iemand in een explosie belandt en zijn broertje een depressie heeft niet echt een kinderfilm
Of een Hitlervogel… yikes
DIT LIED HAD IK IN mn HOOFD
maar was te lui om op te zoeken
Maarten Ducrot? Ik kan zelf Stef Clement niet uitstaan. En de Eurosport commentatoren ook niet bepaald, alleen Karsten Kroon vind ik nog wel te doen. Maar kijk vooral Sporza omdat de NOS amper iets uitzend haha. Alleen de Tour en het WK kijk ik bij de NOS, vooral bij het WK is het chauvinismegehalte op Sporza echt te hoog
Ojaaa, ik was hem helemaal vergeten. Ik vond hem ook echt super knap toen ik een jaar of 14 was.
Ja bij mij hetzelfde, niet zo hardhandig, maar vind een mannelijke gyn echt niet prettig. Wordt nog steeds een beetje naar dat zo iemand je toch daar aanraakt, met zijn grote mannenhanden en met zon staaf in en uit en heen en weer in je gaat. En dat zo’n man daar dan niets bij zou denken of voelen?
Sowieso vind ik het vreemd dat je als man zo’n beroep kiest ofzo?
Eigen Kweek! Staat trouwens op Netflix, mocht iemand het ook willen kijken.
Hoeveel corona tests heb jij gedaan (in totaal)?
0 stemmers
Zouden deze 3 als broers kunnen doorgaan?
0 stemmers
En wie heeft het meest een ’ hollywood hoofd ’ . Dus echt zo’n typisch l.a. famous hoofd.
0 stemmers
Vind jij deze brad pitt aantrekkelijk? Dus echt specifiek hier, niet ouder of jonger
0 stemmers
@Eddie ik zag laatst een reclame van een vlaams nederlandse serie. Die volgens mij op video land staat. En 3x raden wie daar in speelde. Die Tom van tabula rasa. Hij speelt ook in over water die ben ik nog half aan het kijken maar daar ligt hij in coma haha eindelijk heeft hij geen auto ongeluk veroorzaakt.