Aha, haha. Ik dacht dat het een random huisarts was ofzo
Was een patient dan hopelijk en niet je stagebegeleider? Maakt de opmerking niet minder goor overigens.
HAHA dat zou nog vreemder zijn.
Klopt was nog op mijn eerste dag ook.
@Crusti_Croc zo blij dat iemand ook Iedereen Beroemd stemt, het is echt mn favo programma (niet eens mn favo Vlaamse maar overall favo)
En ken je mensen in je omgeving die minimaal 3 of meer coronatesten in de week moeten doen vanwege hun werk?
- Nee niet in Nederland of België
- Ja maar wel in een ander land als Europa
- Ja en ook buiten Europa
- Gewoon nee
0 stemmers
Ik vind het soms bijna zielig omdat ik mensen persoonlijk ken die al zo ontzettend vaak getest zijn
Het is een soort routine. Aan de ene kant heel goed, maar pff elke keer weer zo’n test.
Dat denk ik zeker niet. Maar ik heb een aantal vervelende ervaringen met mannen gehad waardoor ik me in het algemeen gewoon minder veilig voel bij mannen. Ik probeer me daar niet te veel door te laten leiden maar als ik iets belangrijks of spannends moet doen en ik heb de keus, dan kies ik liever voor een vrouw omdat ik het mezelf anders alleen nog maar moeilijker maak.
Wat een onzin. Een bevalling kan op duizenden manieren gebeuren. Een ervaringsdeskundige heeft een manier meegemaakt. Een verloskundige heeft veel meer bevallingen gezien en meegemaakt
Dit is sowieso de schuld van Roglic
Het kan ook een nadeel zijn hoor, dat je arts of een andere hulpverlenende zelf de ervaring heeft. Ik spreek uit ervaring dat ik dan soms zelf (onbewust) al een beetje ga invullen voor de patient, terwijl als ik die ervaring niet had, ik er opener in ga. Uiteindelijk denk ik dat luisteren en erkennen van de klachten belangrijkst is, en daar hoef je ze echt niet voor meegemaakt te hebben.
dit filmpje werd op social media aan me opgedrongen en nu ben ik nieuwsgierig want ik heb het idee dat ik het wel (voor een deel) kan, echter niet met gemak maar wel beter dan de mensen in dit filmpje
- Ja, lukt prima
- Ik kom errrrg in de buurt maar het is officieel niet mijn handPALM
- Nee lukt me totaal niet, alleen met vingers gewoon
0 stemmers
Sorry maar het is D’N Bruce whahahah vond dat altijd zo gek
Voel jij je ook “schuldig” als je binnen zit terwijl het mooi weer is?
- Ja, heb ik ook last van
- Nee, ik zit prima binnen
0 stemmers
Ik krijg gelijk kramp in mijn bovenarm hiervan.
haha huh rug van hand lukt mij dan weer wel?
Is een keer wat anders dan coronanieuws. En misschien wilde die beer die vrouw gewoon een compliment geven ‘mevrouw uw bilpartij is om op te eten’.
Huh haha ik wist niet dat dit niet mogelijk is bij velen.
Ik dacht dat ze bedoelden van met je linkerhand naar je linkerschouder maar dan onderdoor (onder je oksels door). Dat lukt met links wel maar rechts kom ik veel minder ver.
Ik vraag me nu af of de verdeling hetzelfde was bij die “Asian” squat. Dat mensen die dit kunnen ook makkelijk(er) die squat kunnen.
Eens, het maakt mij ook echt niet uit of ik een man of een vrouw heb als gyn, als ik me maar veilig/gehoord voel bij hem/haar.
Ik heb me zowel bij een mannelijke als vrouwelijke gyn niet fijn gevoeld en bij een andere man en vrouw wel (dat ging meer om de behandeling, in de stoel nooit last gehad van man/vrouw)
Als je een mondkapje op hebt en je neemt een kauwgompje (bijv iets met mint), krijg je dan ook tranen in je ogen?
- Ja dit heb ik ook!!!
- Geen idee, neem geen kauwgom als ik een mondkapje draag
- Nee, geen last van
- Ik neem nooit kauwgom/draag nooit een mondkapje
0 stemmers