Stel je persoonlijke vraag #24

Eigen Kweek! Staat trouwens op Netflix, mocht iemand het ook willen kijken.

2 likes

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmers

3 likes

Hoeveel corona tests heb jij gedaan (in totaal)?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10+

0 stemmers

Zouden deze 3 als broers kunnen doorgaan?

brad_pitt

• Ja zeker
  • Nee lijkt totaal niet
  • Mwah ze lijken een beetje op elkaar

0 stemmers

En wie heeft het meest een ’ hollywood hoofd ’ . Dus echt zo’n typisch l.a. famous hoofd.

• Nr 1
  • Nr 2
  • N3
  • Allemaal niet
  • Allemaal

0 stemmers

Vind jij deze brad pitt aantrekkelijk? Dus echt specifiek hier, niet ouder of jonger

brad_pitt

• Ja woest aantrekkelijk en knap
  • Heel knap maar ik vind hem niet aantrekkelijk
  • Nee bah echt helemaal niks
  • Gemiddeld knap, gemiddeld aantrekkelijk
  • Anders

0 stemmers

@Eddie ik zag laatst een reclame van een vlaams nederlandse serie. Die volgens mij op video land staat. En 3x raden wie daar in speelde. Die Tom van tabula rasa. Hij speelt ook in over water die ben ik nog half aan het kijken maar daar ligt hij in coma haha eindelijk heeft hij geen auto ongeluk veroorzaakt.

1 like

Ik snap eigenlijk ook niet waarom brad pitt als zo’n god werd neergezet? Ik ken eigenlijk wel meer jongens met zo’n hoofd.

4 likes

Hij is misschien niet de knapste maar wel met voorsprong de sympathiekste. Neemt zichzelf ook niet te serieus.

Geen idee waarom maar ik voel blijkbaar de behoefte hem te verdedigen.
Ben ook geen fan van zijn flauwe humor en muziek maar toch, love Sam Gooris.

4 likes

Dit ja. Ik heb een keer een vrouwelijke gyn gehad die zat te prutsen en een mannelijke die echt precies wist hoe en wat. Het was zo’n verschil, alleen al hoe ze het echo-apparaat inbrachten. Hij wist gewoon precies de hoek enzo, merkte er bijna niks van. Misschien Tmi :joy:

Oh ik heb zelf dat idee helemaal niet dat een gynaecoloog eventueel zich loopt te verlekkeren aan je kut. Maar ik heb als ik een mannelijke gynaecoloog voor me heb zitten heel vaak zo’n gedachte ‘jij hebt geen kut, jij bent nooit ongesteld geweest etc’. Dus als die arts dan iets gaat uitleggen dacht ik vroeger vaak, ja ga het zelf maar eerst voelen. Ik voel me wel even gemakkelijk bij een vrouwelijke of mannelijke gynaecoloog. Maar mij gaan uitleggen hoe mijn krampen enzo werken, nee ik kan het slecht hebben.

1 like

Wel eens? Meermaals :stuck_out_tongue_winking_eye: Als ik het over dit/het vorige forum heb

Dat viel mij ook op! Het is echt heel dubbelzinnig soms :joy:

1 like

Jij zou heel holland bakt denk ik best leuk vinden. Want jij bakt graag toch? Alleen geen idee of dat terug te kijken is in België.

1 like

Ben het met je eens hoor.
Hoorde het alleen van best een aantal vrouwen dat ik dacht dat er hier ook wel een paar die mening zouden hebben.

edit: Oh @Jumpsuit dat geldt natuurlijk voor veel artsen. En er zijn ook veel vrouwen die nooit echt last krijgen van menstruatiepijn dus die kunnen ook niet echt meepraten natuurlijk.

4 likes

Ja intens moe van mezelf. Kan mezelf niet vermaken vandaag en heb nergens zin in, heel vermoeiend.

1 like

Kocht jij wel eens wat bij Hutspot?

• Nee, ik ken deze winkel niet
  • Gewoon nee
  • Ja, regelmatig
  • Af en toe

0 stemmers

Dat ik een mooie grote neus had en dat hij hield van vrouwen met grote neuzen. Toen vroeg hij of ik ook mijn oren wilde laten zien, hij wilde weten of die ook groot waren. Hij hield namelijk ook van grote oren.

2 likes

Hielr hij ook van grote monden waar je hem zo goed mee kon opeten?

12 likes

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: wat een smeerlap

Hahahaha :joy:

@Negativ het was dan ook wel op stage, ik liep stage in de psychiatrie, wellicht verklaart dat het bijzondere compliment een beetje… het is in ieder geval een die ik nooit meer vergeet! Hilarisch.

4 likes