Stel je persoonlijke vraag #24

Hahaha ja elke keer weer

Maarja de andere optie was “Den Dolder: waar TBSers geregeld ontsnappen”

dus ik snap dat je dan maar voor de sauzen gaat.

18 likes

Wel goeie reclame hoor, dit beeld zit echt voorgoed in mijn geheugen geprent:

(Ik ben er vier jaar lang twee keer per dag langsgekomen met de trein)

27 likes

Ah, langs alle 3 stations van het minidorp Soest.

4 likes

de spoorwegovergang van baarn gaat al dicht zodra de trein soest binnenrijdt, zo lang is de trein of zo kort zijn de stations.

4 likes

Haha ik heb net serieus de spoorkaart van Nederland er even bijgezocht om het te checken, maar nee, ik reisde tussen Amersfoort en Utrecht, dus niet langs Soest

1 like

Trauma’s aan de trein van Baarn naar Utrecht, zoveeeel stations. Gelukkig kon ik meestal ook via hillywood. Waren ook altijd hele oude sprinters

3 likes

@Violoncello helaas, das het traject Baarn-Utrecht

2x Baarn, 3x Soest, het sauzenhart van Nederland en je staat idd elke 3 minuten stil omdat het mini stukjes zijn en het enkelspoor is.

Funtimes

6 likes

ze kunnen op baarn-utrecht beter een fatsoenlijke (uithof)bus zetten want hemelsbreed is helemaal niet ver.

Ik keek somehow altijd precies uit het treinraam als deze tekst voorbij kwam.

Dit gebeurde ook vaak op hetzelfde traject bij de vuilnisbelt.

Ik keek niet te pas en te onpas uit het raam, dus echt apart.

1 like

he ik ook! op naar utrecht haha

2 likes

Waar het hart vol van is…

3 likes

Stel je hebt corona. Zou je dan nog in je tuin zitten om buiten te kunnen zijn (als je een tuin zou hebben) of zou je bang zijn dat dit overwaait naar de buren die ook in de tuin zitten dus het niet doen? (Los van wat realistisch is)

• Ja zou wel in de tuin zitten
  • Nee wil niet dat het overwaait naar de buren
  • Zou niet in de tuin zitten maar om andere redenen

0 stemmers

Oh dat is superleuk, dat moet je echt doen! Dat is toch leuk om later te hebben?

Ik kijk altijd van de filmpjes trouwens en ik kan me echt van geen een de geïnterviewde persoon herinneren, dat is gewoon niet wat je onthoudt als er schattige dieren in beeld zijn. En ze zorgen ook heus wel dat je het juiste vertelt (je moet het waarschijnlijk een paar keer opnieuw doen, dat is normaal) en dat het allemaal normaal en niet storend klinkt, want zij willen ook gewoon een goede video. Niet dat ik denk dat jij extra zorg nodig hebt hoor :stuck_out_tongue: maar dat is gewoon standaard bij het maken van filmpjes dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken.

2 likes

Ik heb nog nooit iemand geflagd, maar ben wel een snitch.

Heb een keer gehoord dat iemand een vriendin (A) van me wilde versieren, toen ik hoorde wie die jongen was en er achter kwam dat dat de vriend van een vriendin (B) was (andere vriendinnengroep, dus meisjes wisten het niet van elkaar) heb ik gezorgd dat hij bij A in de kroeg langs kwam, verderop gaan zitten om te kijken wat hij ging doen. Toen ik erbij kwam verschoot hij van kleur. Heb daarna vriendin gebeld en hem erbij genaaid.

Zou niet zomaar m’n vrienden verraden, maar als ze echt iets ernstigs gedaan hebben met onschuldige slachtoffers denk ik van wel.

5 likes

Wel doen graag want ik wil het filmpje zien :stuck_out_tongue: :star_struck:

2 likes

Sauzen en vuilnis :heart:

1 like

Ja het is ook wel leuk hoor maar ik ga wel even informeren of ze er gewoon captions bij kunnen zetten of dat ik schriftelijk een interview doe en dat zij zelf een voice over maken. Volgens mij hebben ook niet alle filmpjes per se iemand erbij die erover praat toch?

Ik weet dat veel mensen dit hebben maar ik vind mijn eigen stem terug horen echt vreselijk en ben ook bang dat je mijn accent kan horen ofzo, ik vind het gewoon niet chill en ben niet graag op video! Het ging om mijn katten en dat is prima maar ik hoef er niet op.

Als het per se moet dan misschien samen met mijn man en kunnen we elkaar aanvullen.

2 likes

Nee ik zie heel vaak filmpjes van the Dodo met alleen maar muziek!

1 like

Je bestelt iets online, voor welk type bezorging kies je:

• Bezorging thuis binnen 4-7 werkdagen voor €10
  • Bezorging op een pakketpunt binnen 1-2 werkdagen voor €15

0 stemmers

Ja dit klopt volgens mij, ze zijn ook vaak zonder VO dus dat kun je best vragen!

2 likes