Dit smelt op je tong jonggg
Alsof er een engeltje overheen piest š¤š¼
Ik had zelf een forum gemaakt met een paar andere mensen, omdat op digidier de regels voor verhalen schrijven ervoor zorgden dat bepaalde aspecten niet in verhalen voor mochten komen (seks, zwangerschap, etc.). Ik had hier bepaalde mensen een pb over gestuurd dat ze welkom waren op dit forum om hun verhalen te schrijven zonder restricties en toen werd ik van digidier gebanned. Volgens mij mocht ik toen na een aantal maanden weer terug komen. Is sws al ruim 10 jaar geleden denk ik.
eeey ik zat daar bij ahahha. Was daar ook geblokt omdat we een ander forum gingen maken haha. En toen kregen we ruzie met een mod ofzo die op dat forum kwam kijken ofzo.
Kan me alleen niet herrinneren of ik toen als mezelf was of als mn zogenaamde broer WIllem ( dont ask)
wow wat zijn deze koekjes duur??!!
oh god ik vergeet nog het ergste, van dat 2e forum had die eigenaar een foto van me van facebook geplukt (hij had gewoon mn emailadres gebruikt om me te zoeken) en hij pbāde me die foto en dat hij op mn foto geilde en toen ik dat openbaar zette op het forum, werd ik ook geband, want ik mocht āgeen privĆ© gesprekken online gooienā. Echt zooo goor, want ik was 17 of 18 ofzo
dit klinkt bijna niet geloofwaardig, but itās true
Haha volgens mij ken ik jou nog wel van digidier ja. Zat daar ook gewoon onder mijn eigen naam en deelde veel te veel persoonlijke shit (ook deels verzonnen).
Het zijn er 120 in een doos, wat neerkomt op bijna 12 cent per koekje.
ooooooh haha oke dat is nog te doen
Een keer naar het niet-spoed nummer omdat ik mezelf had opgesloten op mijn balkon, in badjas. De brandweer kwam me uiteindelijk redden, 6 man sterk met een enorme brandweerwagen š„²
(Wat ze dus doen omdat als ze daarna nog direct een melding krijgen dan al met iedereen zijn)
Ze vertelden toen dat ze wel eens een melding hebben gehad van iemand die ook vastzat op haar balkon maar toen bleek dat de balkondeur wel gewoon open kon, dus voelde me wel iets minder dom toen
Zo gek ben ik niet
Ieuw! En sowieso echt niet oke dat jij dan geband werd.
Ik eet hier altijd te veel van en dan krijg je gitzwarte poep
Stel je voor: je schoonmoeder kiest deze maand voor het 3e jaar op rij dezelfde fysieke activiteit voor haar verjaardag (die ondanks corona door kan gaan), waar je de voorgaande jaren beide keren niet aan hebt meegedaan (wel meegeweest) omdat je bang bent je te bezeren. Dit jaar kiest ze weer voor dezelfde activiteit. De andere genodigden (kinderen en schoonvader) vinden het wel leuk. Deze fysieke activiteit is niet vlakbij en behelst het grootste gedeelte (uren) van de dag.
Jij:
- Gaat wel weer mee
- Gaat niet meer mee
0 stemmers
Kun je als toeschouwer/cameravrouw/horecavoorziening mee?
Weet jij wat het sauzenhart van Nederland is?
- Jazeker
- Nee
0 stemmers
Ja, maar dat heb ik al 2 keer gedaan en was heel saaiā¦
Ah jammer, dan is meegaan het niet waard als ik het zo hoor. Tenzij je iets kan meenemen om iig jezelf te vermaken
Ik voel me persoonlijk aangesproken op de laatste
verbaas me elke keer weer hoe trots ze er op zijn als ik er langs kom met de trein