Afspreken met vrienden die je al kent. Doe je dat liever
- Bij jou thuis
- Bij de ander
- In de horeca
- Anders
0 stemmers
Afspreken met vrienden die je al kent. Doe je dat liever
0 stemmers
Bij de ander want dan hoef ik de teringzooi niet op te ruimen nadien
En vooraf
Stel je vermoordt per ongeluk iemand, maar bent niet van plan om naar de politie te gaan omdat je denkt dat ze niet zullen geloven dat het per ongeluk was en je naar de gevangenis gaat. Wie neem je in vertrouwen?
0 stemmers
Mijn beste vriendin heeft me ooit gezegd toen ik haar iets niet durfde te vertellen (wat achteraf echt iets doms was) dat niks wat ik ooit zou doen haar anders naar me zou laten kijken, zelfs moord âwant daar zou je een goeie reden voor hebben danâ.
En zij is iemand die zulke dingen ook meent, dus zou t haar met een gerust hart vertellen, maar verder niemand.
Aahw dat is echt lief. Goede vriendin.
Ja echt zoân onbreekbaar, betrouwbaar en loyaal iemand, niet te doen.
Beetje de Miele onder de mensen.
Een van mijn beste vriendinnen omdat zij ook dexter en csi al zo een 10x heeft gezien. Alles wat ik op dat moment in paniek vergeet kan zij na lopen.
En vertrouw je er dan ook op dat zij dat geheim voor eeuwig bewaart?
Ja absoluut! Haha ik ben niet van plan een moord te plegen maar ik weet wel dat zij de enige zou zijn die ik er mee vertrouw.
Mijn andere beste vriendin zou in paniek raken dus die zadel ik er niet mee op
Hey Baarn heeft maar 1 station, verder 100% eens met de ergernis over dit traject haha
Geloof jij in
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik geloof er niet in, maar astraal reizen lijkt me wel tof als het echt zou zijn.
Wat een ontzettend interessante en bijzondere stage! Wauw. Hoor je niet vaak.
Mij ook! Ik geloof op zich wel in lucide dromen (wat een voorstapje zou moeten zijn voor astraal reizen), en heb dat wel eens geprobeerd te trainen maar denk niet dat ik daarvoor gemaakt ben
Ik heb twee keer een lucide droom gehad, dat was echt te gek. Vooral omdat ik beide keren een soort superheld/actieheld was. In het begin was ik nog bang aan het wegrennen, maar toen realiseerde ik me dus dat ik droomde en niet gewond kon raken.
Als ik nu stem op dat ik niet geloof in geesten, ben ik vanavond echt bang in het donker. Wie weet zullen ze me dan lastig gaan vallen, zo van: joooo jij dacht dat we niet bestonden, ik zal eens wat laten zien.
Oh wow! Is dat een soort vaardigheid die je hebt getraind of gebeurde het opeens zomaar? Lijkt me zo cool om je dromen te kunnen sturen. Ik weet 9 vd 10 keer wel onbewust dat het niet echt is, want ik vind mijn dromen nooit echt eng ookal gaat het vaak over moord en verderf. Maar niet dat ik echt in mijn droom zeg âik droom nuâ, maar wel dat ik het gewoon weet ofzo idk?
Het gebeurde zomaar! Ik denk wel eens vaker in dromen dat iets raar is of niet echt is, maar dat is een veel vager gevoel. Die keren was er echt moment waarop ik dacht âwacht eens even, dit is een droom, ik kan doen wat ik wilâ. Ik zou willen dat ik het kon oproepen, geen idee hoe dat zou moeten.
0 stemmers
0 stemmers