Oh ik heb dit best wel vaak? Dat ik droom en dat er dan bijvoorbeeld iets verkeerd gaat, dat ik doodga of te laat kom voor iets belangrijks oid. En dan denk ik in mijn droom, joh, ik droom, en dit is MIJN droom, ik begin gewoon opnieuw en doe het zo en zo, zodat ik niet doodga of te laat kom.
Wat chill, lijkt me echt nice. Heb t jaaaaren geleden kort geprobeerd te trainen, dromendagboek, mn handen bekijken gedurende de dag enz maar merkte geen progressie dus stopte er al snel mee
Iedereen die meer dan 2 alinea’s schrijft in een post die gaat over politiek of andere maatschappelijke onderwerpen. Corona en andere medische onderwerpen uitgezonderd.
En Bunnik heeft Sourcy.
Haha helpt het dan dat je je handen vaak bekijkt?
@LizzyBennet oh wat leuk heb je wel eens wat opgeschreven?
Ik heb meerdere keren lucide dromen gehad! De laatste keer was ik in mijn droom op de grond aan het springen maar ik kon heel hoog springen alsof ik op een trampoline stond. En toen dacht in opeens “huh dit kan toch helemaal niet”
En toen had ik door dat het een droom was. Was wel grappig want ik liep toen door een stad en er waren ook andere mensen en die ging ik helemaal bekijken en ik vond het zo bijzonder dat ik die dus zelf bedacht had en dat ze niet echt waren.
Dat trainen heb ik heel kort ook geprobeerd maar ik hoorde toen dat je dan meer kans hebt op slaapverlamming en daar had ik geen zin in. Was trouwens niet gelukt om het lucide dromen zelf te forceren.
Volgens mij is het idee dat je als je wakker bent “reality checks” doet om te checken of je slaapt. Op een gegeven moment doe je die dan ook als je droomt en heb je dan door dat het een droom is.
Een veel voorkomende reality check is met je vingers in de palm van je andere hand drukken want blijkbaar gaat in je droom je vingers vaak door je hand heen, waardoor je je er bewust van kan worden dat je droomt.
Hahaha ja same. Ik heb zo vaak dat ik slaapdronken wakker word uit een droom en ervan overtuigd ben dat ik zojuist een award winning scenario heb bedacht. En dan vergeet ik het weer.
Verschilt per nagel en hoe ze afgebroken zijn oeps.
Afgekloven over het algemeen
Normaal oval/almond, nu hoekig of rond, want alles is afgebroken en te lui om te vijlen
Haha same
En krijg jij liever mensen op bezoek of ga jij liever bij mensen op bezoek?
- Ik krijg liever mensen op bezoek thuis
- Ik ga liever op bezoek
0 stemmers
Verzin jij wel eens smoesjes om bezoek sneller uit de deur te krijgen? In het verleden deed ik dat echt regelmatig bij een vriend, anders bleef hij gewoon een eeuwigheid hangen.
- Nee dat heb ik nooit gedaan
- Dat heb ik wel eens gedaan
- Dat heb ik met regelmaat gedaan
0 stemmers
Mijn man heeft een jeugdvriend en die komt gerust om 12:00 met zijn vrouw+kind langs en blijft dan tot 00:00. En het ergste is dat ze allemaal zó veel ratelen. Mijn man is de heeeele dag met zijn vriend in gesprek en ik heb dat kind dan om mijn been hangen. En ze wordt nogal vervelend na 20:00.
Ik voel me toevallig heel vaak niet goed als hun op bezoek zijn.
Pff van 12:00 tot 00:00 is ook wel echt lang. Ik vraag mezelf dan altijd af of die mensen zelf niet zoiets hebben van ehhh ik wil wel een keer naar huis?
En heb je wel eens een date gehad die te lang bleef hangen bij je thuis?
- N.v.t.
- Ja vaak
- Een enkele keer
- Nee nooit
0 stemmers
Ik heb 2 keer een date gehad waar ik al wel vaker mee had afgesproken maar niet thuis, die zo lang bleef hangen. Ik dacht echt huh ga naar huis.
Nee, maar ik ben wel diegene geweest die maar niet weg ging
Haha oh dat had je dus wel door? Of zei diegene dat tegen jou? Het rare was, ik was die dag wel vrij maar ik had gewoon dingen te doen. Dus dat deed ik. En dan ging hij gewoon mee? Zoals boodschappen etc. En die andere bleef gewoon zegmaar hangen bij mij thuis en de hele tijd knuffelen. Ik vond het nog véél te vroeg om so close te doen.
en brothers