Stel je persoonlijke vraag #24

Ja same, heb gewoon gestemd op wat ik al heb, ik weet niet of ik je poll nu verpest @Nysmn

1 like

Niet fake news in de zin dat alles nep is, maar alles is wel geframed, gemaakt en gericht op de westerse samenleving, waardoor de NOS maar een top van de ijsberg laat zien en sommig nieuws gewoon gemaakt is met een, vaak commerciele, agenda erachter. Daardoor vind ik al het nieuws een beetje fake.

18 likes

Hahahaha ja hoe vaak ik wel al niet wakker ben geworden met het idee dat iedereen in mijn omgeving me haat. En dan niet dat ik gewoon een beetje ruzie gemaakt ofzo, maar echt dat mensen me uitkotsen en me verafschuwen. En dan na een paar seconden komt er zo’n golf van opluchting over me heen dat ik helemaal niemand meer gezien heb en het allemaal een droom was :relieved:

Mag ook

1 like
Ken jij Eccky?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

afbeelding

Ken je het nu?
  • Ja wow dat was echt leuk
  • Ja maar vond t stom
  • Nee

0 stemmers

Nee :joy: gewoon mn eigen ogen! Heel content met mn oogkleur

1 like

Gosupermodel
  • Ken ik niet
  • Stom
  • Was echt de shit gewoon!! Vet leuk.

0 stemmers

Ik ben denk ik 3 x geband van gosupermodel. De opvolger was ā€˜virtual popstar’ maar vond dat echt dying en was daar toen vrij snel ook geband.

Zo rebels toen ik 11 was :flushed::flushed::flushed:

2 likes

Toen jij voor het eerst harddrugs gebruikte (dus geen wiet/hasj ofzo), hoe verliep dit?

Leeftijd
  • Nvt nooit gedaan
  • Ik was onder de 16
  • Ik was onder de 18
  • Ik was onder de 21
  • Ik was boven de 21

0 stemmers

Voorbereiding
  • Geen, vet impulsief besloten
  • Een beetje van vrienden gehoord hoe en wat
  • Best wel goed research gedaan, maar niet laten testen
  • Goed research + laten testen

0 stemmers

De ervaring
  • Goed, leuke ervaring aan overgehouden
  • Slecht, bad trip/voelde me kut
  • Mixed feelings

0 stemmers

Leuke ervaring, hele zware dip

1 like

X?

Jep! Op die avond zelf van genoten hoor, dus geen spijt, maar never again!

1 like

Ooh dus je hebt het echt bij 1 keer gehouden vanwege die dip? Snap ik wel, voelde me ook vreselijk en kreeg ook echt he le maal niks naar binnen qua eten. En was de helft van die avond ook vergeten.

Ja ik vind het wel leuk dat ik de ervaring heb, maar geen behoefte om het nogmaals te doen. Kan het even leuk hebben zonder die drug als je de come down meerekent. Jij nog wel vaker gedaan?

Dat is wel echt netjes ja! Ik durfde het de keren na mn impulsieve 1e keer nooit laten testen omdat ik zo jong was. Best dom want kende die dealer ook amper.

Ik heb het een jaar lang heel vaak gedaan. Te vaak. Maar heb al jaaaren niks meer gebruikt nu en ook al 2 jaar van de alcohol af. Beter zo, was super onverstandig van me destijds vooral vanwege wat ik allemaal aan erfelijke aanleg heb zeg maar.

2 likes

Hahaha neejoh het kan dus nog erger, dacht dat ik erg was met 1 pil in een keer naar binnen werken. 2 achter elkaar :fearful: ben je niet super hard gegaan op een gegeven moment?

Ik vertrouw maar 1 iemand als het om drugs gaat haha heel raar. Zelfs mn beste vriendinnen vertrouw ik niet op dat gebied

Fijn dat het je is gelukt overal mee te stoppen :blush:

1 like

Wel cool als je eentje meebrengt die ze niet kennen ja. Vond dat altijd zo grappig die verschillende pilletjes. Supermans, domino’s, mitsubishi’s. Bijna jammer dat ik ze niet verzameld heb toen :rofl:

Maar aantal mg, konden ze ook iets over de spreiding vertellen dan? Als je maar halfje zou willen nemen.