Stel je persoonlijke vraag #24

Ik heb iets met mezelf afgesproken ofzo dat als ik naar droom dat ik in m’n vingers knip (in m’n droom) en dan wakker wordt. Heel gek maar werkt echt bijna altijd

1 like

Wel tegen mijn katten

ja lucide dromen, ik heb het vrij regelmatig. ga dan eigenlijk altijd seksen hahah

9 likes

Wel vaak andersom

34 likes

Hoe werkt dat dan eigenlijk?

Het geld blijft toch een “zwarte” oorsprong hebben?

Ik heb dit ook een keertje andersom gehad. Sliep toen bij een jongen van de middelbare maar ik was ook bevriend met zijn zusje (ze scheelden een jaar en ik was met allebei close), dus ik sliep op haar kamer.

Droomde vervolgens dat ik seks met hem had en toen ik midden in de nacht wakker werd was ik er compleet van overtuigd dat dat echt gebeurd was, dus ik snapte er niks van dat ik op haar kamer lag ipv in zijn bed. Ben toen daadwerkelijk naar beneden gegaan en heb in zijn deuropening gestaan, tot ik me net op tijd realiseerde dat ik het gedroomd had.

Deed toen maar alsof ik naar de wc op zoek was en ben weer naar boven gevlucht :cry:

13 likes

Ik zet ook echt een idiote stem op tegen de kat :frowning:

2 likes

Haha precies dit had ik ook!!

Keek jij vroeger Tracy Beaker?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

Ja, maar als het goed wordt gedaan is dan niet meer te achterhalen (of in ieder geval veel moeilijker) dat het zwart geld is. Witwassen is de handeling die je uitvoert, het verhullen of verbergen van de werkelijke aard, eigenaar, etc van het geld.

2 likes

Als je je haarkleur nu mocht veranderen. Wat kies je?

• Blond
  • Bruin
  • Zwart
  • Rood
  • Oranje
  • Groen
  • Blauw
  • Paars
  • Roze
  • Wit
  • Grijs
  • Anders namelijk:

0 stemmers

En je oogkleur?

• Zwart
  • Bruin
  • Groen
  • Blauw
  • Wit
  • Grijs
  • Rood
  • Paars
  • Geel
  • Oranje
  • Anders namelijk:

0 stemmers

Ja same, heb gewoon gestemd op wat ik al heb, ik weet niet of ik je poll nu verpest @Nysmn

1 like

Niet fake news in de zin dat alles nep is, maar alles is wel geframed, gemaakt en gericht op de westerse samenleving, waardoor de NOS maar een top van de ijsberg laat zien en sommig nieuws gewoon gemaakt is met een, vaak commerciele, agenda erachter. Daardoor vind ik al het nieuws een beetje fake.

18 likes

Hahahaha ja hoe vaak ik wel al niet wakker ben geworden met het idee dat iedereen in mijn omgeving me haat. En dan niet dat ik gewoon een beetje ruzie gemaakt ofzo, maar echt dat mensen me uitkotsen en me verafschuwen. En dan na een paar seconden komt er zo’n golf van opluchting over me heen dat ik helemaal niemand meer gezien heb en het allemaal een droom was :relieved:

Mag ook

1 like
Ken jij Eccky?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

afbeelding

Ken je het nu?
  • Ja wow dat was echt leuk
  • Ja maar vond t stom
  • Nee

0 stemmers

Nee :joy: gewoon mn eigen ogen! Heel content met mn oogkleur

1 like

Gosupermodel
  • Ken ik niet
  • Stom
  • Was echt de shit gewoon!! Vet leuk.

0 stemmers

Ik ben denk ik 3 x geband van gosupermodel. De opvolger was ‘virtual popstar’ maar vond dat echt dying en was daar toen vrij snel ook geband.

Zo rebels toen ik 11 was :flushed::flushed::flushed:

2 likes

Toen jij voor het eerst harddrugs gebruikte (dus geen wiet/hasj ofzo), hoe verliep dit?

Leeftijd
  • Nvt nooit gedaan
  • Ik was onder de 16
  • Ik was onder de 18
  • Ik was onder de 21
  • Ik was boven de 21

0 stemmers

Voorbereiding
  • Geen, vet impulsief besloten
  • Een beetje van vrienden gehoord hoe en wat
  • Best wel goed research gedaan, maar niet laten testen
  • Goed research + laten testen