Stel je persoonlijke vraag #24

He jammer dan heb ik gewoon te dikke snorharen vrees ik haha

Ik vind het niet altijd heel makkelijk terug te vinden (vooral als je niet weet in welk topic het bericht wat je zoekt gepost is) en heb het idee dat niet alle posts met de zoekfunctie tevoorschijn komen.

Ik heb wel eens dat een forummer een update doet over iets wat ik niet heb meegekregen en moet soms even zoeken tot ik die oude post gevonden heb.

Maar het kan inderdaad wel ja.

Ik zou dit experiment bij mezelf niet eens aandurven, ik vrees dat ik inmiddels zo’n vlassig pubersnorretje zou hebben.
Aan de uiteindes van mijn lip zijn de haartjes donker en epileer ik ze (helaas zeer regelmatig) en eens in de zoveel weken wax ik het. Dan is het weer super smooth.

Ik heb zo op de vroege ochtend echt even de tip voor iedereen met bovenlip/snorhaartjes, ik heb dit ding via eBay besteld (staat ongetwijfeld ook op Ali en is zelfs ook te koop bij Kruidvat maar daar wel echt duurder) maar dit is fantastisch. Het is een soort neushaartrimmer en het haalt je haartjes weg zonder ook maar een beetje pijn en moeite en ik krijg er ook geen rode bultjes van (met epileren of harsen loop ik drie dagen met een rode huid. Het scheert het een soort af lijkt het wel. Gebruik hem ook graag voor donzige wenkbrauw haartjes etc, echt de perfecte oplossing vind ik :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: (Einde TellSell reclame) https://www.ebay.com/itm/Electric-Hair-Remover-Face-Eyebrow-Trimmer-Razor-Facial-Painless-Epilator/402354736209?hash=item5dae360c51:g:ph4AAOSwINNd33lI

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #24 (Deel 5).