Oh oeps. Het is minimaal een dag van te voren. Verkeerd gelezen. Scheelt weer haha
In wat voor soort woning zou jij willen wonen?
- Gerenoveerde kerk
- Molen
- Middeleeuws kasteel
- Bunker onder de grond
- Futuristische vila waarbij de architect inspiratie heeft gehaald uit star trek
0 stemmers
Alle andere dingen zijn te snel inclusief geesten dus dan maar iets nieuws zonder paranormaal gedoe
Dit beroep zou je echt NIET moeten uitvoeren, gevaar voor de mensheid dan. Eentje kiezen.
- Chauffeur (ik zou mensen aanrijden)
- Dokter (verkeerde behandelingen geven of verkeerde medicatie toedienen)
- Psycholoog (ik zou verkeerde diagnoses stellen of dingen over het hoofd zien)
- Kledingadviseur (ik zou mensen er verschrikkelijk lelijk uit laten zien)
- Kapper (ik zou mensen hun haren enorm verpesten, ze zouden janken in de kappersstoel)
- Zanger/danser/musicalster (ik zou mensen de grootste spijt ooit laten hebben van hun ticketaankoop)
- Anders; in dit ben ik het allerslechtst en zou het de meeste gevolgen hebben voor de mensheidâŠ
0 stemmers
Ben benieuwd! Hoe lang duurde het voor je je pakketje binnen had?
Paar dagen. Ging via deutsche post (???)
Reisgids.
Ik heb een oriëntatiegevoel van 0 en weet dus nooit ergens de weg. Daarnaast zou ik absoluut geen geduld of empathie kunnen opbrengen voor mensen die dan gaan zeiken over de lichtval in hun hotelkamer, dat ze groepsgenoot X niet aardig vinden, of dat er nergens Nederlands eten te krijgen is.
Tijdens mijn studie (Kunstgeschiedenis) wilde iedereen altijd reisgids worden, behalve ik, hahaha.
Bij ons in de familie heet mens-erger-je-niet het trammelant-in-de-familie-spel komt altijd ruzie van dus doen we nooit haha
Ik ben zo benieuwd wat de koninklijke familie er zelf van vindt. Van dat dit hun beroep gaat worden sowieso (kan wel eruit stappen maar toch, niet zomaar), dat ze erin geboren zijn, wat ze zelf vinden van het nut, en of ze het leuk vinden.
Zul je nooit eerlijke reactie op krijgen natuurlijk (tenzij die overeenkomt met het diplomatische antwoord) maar zou dat echt graag willen weten.
In welke quarantainetoestand verkeer jij? Je mag er maximaal 3 kiezen, voor als je ze afwisseld.
- Nieuwe dingen leren
- No pants
- In bed
- Ughhh
- Aardappel
0 stemmers
What can I say, ik leef in uitersten
Aardappel is de alleruiterste staat van zijn!
Meh, te gezond
Ik ben net begonnen met Duolingo Portugees, haha
Zit nu ook in bed met mân laptop en daar spendeer ik ook wel flink wat tijd de afgelopen weken, helemaal priem
Ik heb er zelf niet veel mee en vind het een raar principe ook, maar ik denk wel dat ons koningshuis van waarde is voor Nederland, voor het onderhouden van banden met andere landen.
Maar er mag wel echt drastisch minder geld naartoe, ik vind het echt belachelijk om in een land waarin nog steeds mensen in armoede leven een koningshuis te hebben dat zo luxe en overdadig leeft.
Ja ik twijfel hier dus aan. Omdat dit volgens mij echt bijna niet te bewijzen valt + Markie dit volgens mij steviger draagt dan WA. En andere landen dus geen koningshuis hebben en daarbij niet per se mindere banden (handelsafspraken via het koningshuis is al helemaal niet te bewijzen dat dat meer oplevert dan ĂŒberhaupt de privĂ©vlucht ernaartoe) Maar ben het verder helemaal met je eens. Heb er pas een boek over gelezen, vond het wel interessant (oranje zwartboek, wel door een mega kritische man geschreven maar wel alleen dingen die hij kan onderbouwen met bronnen).
When life gives you potatoes, make potato fries
Deze vraag is al weer van gisteren maar ik kon het niet laten om nog even te reageren: Ik kwam een keer thuis en toen lag er een onthoofde duif in mijn voortuintje en ik schrok me echt helemaal een hoedje ahhhh Toen heb ik mijn beste vriendin gebeld (zij woont op loopafstand) en toen is ze me komen redden haha. Ik voelde me echt een watje maar ik durfde het beestje niet op te ruimen ghehe. Later kwam een kat nog neuzen, ik denk dat hij 'm gevangen had? En even de rest op kwam halen. Nou mooi niet vriend!!