Stel je persoonlijke vraag #24

Ik heb dat eigenlijk in elke relatie gehad die ik ooit heb gehad. Ik vind het 1-2 maanden spannend en leuk, en daarna verdwijnt bij mij gewoon al het gevoel. Soms hield ik het dan maar gewoon ‘aan’ omdat ik dacht: nouja misschien hoort het gewoon zo. Maar inmiddels heb ik zoiets van: dan ben ik gewoon veel liever alleen.

2 likes

Heb je wel eens een blindedarmontsteking gehad?

  • Ja! En ben toen ook geopereerd
  • Ja! Maar ben niet geopereerd
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Hoeveel pijn deed het?

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Geen blindedarmontsteking gehad

0 stemmers

Als die ontstoken is en je wordt niet geopereerd dan ontploft ie op een gegeven moment toch?

2 likes

Dacht ik ook! Maar heb eens ergens gelezen dat je lichaam in sommige gevallen de ontsteking zelf kan oplossen

Ik heb wel een keer op de seh gelegen met heel heftige buikpijn aan de andere kant (op telefonisch aanraden van de hap naar de seh gegaan). Toen waren ze bang dat ik m’n blinde darm aan de verkeerde kant had zitten en dat het toch blinde darmontsteking was, maar dat bleek gelukkig toch niet het geval. Ik wist helemaal niet dat dat kon maar het schijnt dus een optie te zijn :woman_shrugging:t2:

1 like

Vriendin van me had dit en was toen bij de seh weggestuurd met antibiotica, omdat ze dachten dat het een blaasontsteking was??? Ze had echt de standaard symptomen en een week later is ze toch geopereerd.

1 like

Hoeveel pijn deed wat, de ontsteking of de operatie?

Ontsteking viel wel mee, vage buikpijn. Maar als ik er dan op drukte viel ik bijna flauw. Maar dat was meteen weer weg als ik losliet.

Na de operatie had ik redelijk wat pijn, kon paar dagen niet rechtop lopen. Maar ging ook wel snel weg

Oh en ik had acute, arts zei dat ze net op tijd waren met opereren. Terwijl ik wel nog 24 uur moesten wachten tussen diagnose en operatie

3 likes

De ontsteking! Lijkt me heel naar :confounded:

Fun fact: ik heb foto’s van de operatie en de blindedarm hahah ik ben in Indonesië geopereerd en daar is het kennelijk normaal om foto’s te maken voor de verzekering ofzo. Nouja leuk voor verjaardagen.

24 likes

Je weet de weg naar het tmi topic?

4 likes

Zeker niet

2 likes

Jammer

Ik heb anderhalf week geleden m’n relatie van 8 maanden beëindigd en ben er denk ik een halve week echt helemaal kapot en verdrietig van geweest, maar voel me nu eigenlijk best wel goed. Heb het idee dat dit echt mega snel is? Dus ben wel benieuwd naar hoe lang jullie echt heel erg verdrietig zijn geweest na een breakup. Speelt misschien ook wel mee dat m’n gevoel al een lange tijd weg was trouwens…

  • 0-1 week
  • 1 á 2 weken
  • een maand
  • een paar maanden
  • langer dan een half jaar
  • langer dan een jaar

0 stemmers

Joh maak je daar niet druk om hoor. Fijn toch!

Ik heb zelfs maar 2 dagen verdriet gehad na een relatie van bijna 2 jaar. Voelde me zo bevrijd, terwijl het niet eens een hele slechte relatie was. En sommigen zijn een jaar verdrietig. Alles kan.

9 likes

Aah dankjewel hiervoor. Voelde me er bijna schuldig over ofzo? Maar ik voel me inderdaad ook zo bevrijd terwijl mijn relatie ook echt niet slecht of fout was!

1 like

Ah super toch! Niet schuldig voelen hoor, doet niks af aan je relatie dat je maar kort verdrietig was. Juist genieten van het vrije gevoel!

3 likes

Stel je zou meedingen naar het presidentschap , wat zou jouw grootste stokpaardje zijn?

  • basisinkomen voor iedereen
  • gratis kinderopvang + betaalbaar onderwijs inclusief studiefinanciering en geen instellingsgeld meer
  • als eerste land te wereld iedereen die die wil ingeënt hebben.
  • voor 2030 alles op groene/herzienbare energie inclusief enorme investeringen van de overheid
  • minimumloon naar 15 euro per uur
  • Jaarlijks betaalt iedereen maar 500 euro aan gezondheidszorg
  • In 15 jaar heeft ieder kind/jongere/volwassenen dezelfde kansen door betere aanpak/investering/zero-tolerancebeleid racisme en discriminatie
  • Volledig diervriendelijk beleid
  • Urk teruggegeven aan de zee
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Wat vind jij van de videoclips tegenwoordig a la WAP van Cardi B style? Dus; veel naakt en twerken.

  • Geweldig
  • Vreselijk
  • Zo ga je het seksualiseren van vrouwen niet tegen
  • Zo neem je de macht over je eigen seksualiteit
  • Vies
  • Lekker
  • Jammer
  • Ik zou het nooit doen
  • Ik zou dat ook wel willen doen
  • Ik heb er geen mening over

0 stemmers

Ik doe wel een studie waar je wel al een papiertje moet hebben, alsnog ben ik vaak toch wel 8 jaar ouder en soms zijn mensen juist weer een stuk ouder dan ikzelf ben. Frustratie m.b.t. klasgenoten zal je altijd blijven hebben. Gewoon eye on the price en zelf het initiatief nemen als het gaat om groepjes vormen en zorgen dat je niet afhankelijk bent van anderen qua informatievoorziening. Dan vind ik het prima te doen.

2 likes

Vind het alleen jammer dat die kut Kylie jenner en haar neplichaam erin zitten.

Vooral omdat haar hele identiteit jatten van zwarte vrouwen is, dus snap niet dat twee zwarte vrouwen haar dan zo’n podium geven in de clip.

Maar heb niks tegen Cardi en Meghan’s outfits en dansjes.

12 likes