Stel je persoonlijke vraag #24

Ik vind het heel dubbel. Iedereen heeft het recht om over zijn eigen lichaam te bepalen en wat die ermee doet ofc maar I can’t imagine dat iemand met heel zn tieten eruit in zon pakkie die bewegingen wil maken. Er zijn zoveeel van dit soort clips dat je geen youtube of mtv op kan zetten zonder naakte mensen te zien, vind wel jammer. Maar goed.

Vind het wel heeel knap hoe ze allemaal bewegen. I could never with my flat ass en mn stijve lichaam zonder ritme.

Al zouden ze clips maken dat ze naakt in het bekende FF badje gaan zitten en champagne over zichzelf heen gooien, allemaal prima. Ik vind alleen de clips (en muziek) helemaal niet zo creatief.

1 like

Ik vind het zonde dat twerken en andere dansjes gezien worden als ordinair. Die dansjes komen van bepaalde culturen en die worden gejat door de westerse wereld en er dan word er een sexuele draai aan gegeven.

7 likes

Ik vind twerken hartstikke gaaf. Wish I could. Maar alles wordt seksueel gemaakt. Vooral dus door videoclips en media.

Ik vind het tekstueel niet op alle fronten even sterk.

2 likes

Denk dat ik toch meer een Lil’ Kim aanhanger ben seven days a week.

4 likes

Ja absoluut!

Ik was 8, dus kan me de pijn niet meer herinneren, maar weet nog wel dat ik steeds moest overgeven van de pijn, dus dan denk ik dat het wel een 8 was.

1 like

Ik zou die studie opzich nog wel willen doen, maar ik studeer al eeuwen dus dit is wel een idee voor mij

1 like

Dat je dan je fotos laat ontwikkelen en je allemaal leuke kiekjes hebt en een selfie met je blinde darm.

1 like

Bij de één was ik er meteen al overheen, over de ander ben ik met vlagen nog jaren verdrietig geweest. Ligt helemaal aan de relatie en de persoon.

1 like

Met welke partij kwam je het meeste overeen in deze test?

  • GroenLinks
  • PvdA
  • SP
  • PvdDieren
  • 50Plus
  • D66
  • ChristenUnie
  • Denk
  • CDA
  • VVD
  • SGP
  • FvD
  • PVV

0 stemmers

1 like

Would not EVER stemmen op Denk

1 like

Ik had een gelijkspel voor VVD en PVDA. Best wel… tegenstrijdig :crazy_face::see_no_evil:

50+ :joy: damn

2 likes

Hoe dan

Denk en op nr. 2 50+ :older_woman:t3:

Goh, misschien word ik toch weer een PvdA’er.

3 likes

Jaaaa doe ik ga ook weer terug! :rose::rose:

7 likes

Kreeg bijna een rolberoerte, want na de eerste vijf vragen stond ik op Denk. Maar het kwam goed: GL!

1 like