Stel je persoonlijke vraag #24

Zit nu ook in bed met m’n laptop en daar spendeer ik ook wel flink wat tijd de afgelopen weken, helemaal priem

1 like

Ik heb er zelf niet veel mee en vind het een raar principe ook, maar ik denk wel dat ons koningshuis van waarde is voor Nederland, voor het onderhouden van banden met andere landen.

Maar er mag wel echt drastisch minder geld naartoe, ik vind het echt belachelijk om in een land waarin nog steeds mensen in armoede leven een koningshuis te hebben dat zo luxe en overdadig leeft.

3 likes

Ja ik twijfel hier dus aan. Omdat dit volgens mij echt bijna niet te bewijzen valt + Markie dit volgens mij steviger draagt dan WA. En andere landen dus geen koningshuis hebben en daarbij niet per se mindere banden (handelsafspraken via het koningshuis is al helemaal niet te bewijzen dat dat meer oplevert dan überhaupt de privévlucht ernaartoe) Maar ben het verder helemaal met je eens. Heb er pas een boek over gelezen, vond het wel interessant (oranje zwartboek, wel door een mega kritische man geschreven maar wel alleen dingen die hij kan onderbouwen met bronnen).

4 likes

When life gives you potatoes, make potato fries

1 like

Deze vraag is al weer van gisteren maar ik kon het niet laten om nog even te reageren: Ik kwam een keer thuis en toen lag er een onthoofde duif in mijn voortuintje en ik schrok me echt helemaal een hoedje ahhhh :sleepy: Toen heb ik mijn beste vriendin gebeld (zij woont op loopafstand) en toen is ze me komen redden haha. Ik voelde me echt een watje maar ik durfde het beestje niet op te ruimen ghehe. Later kwam een kat nog neuzen, ik denk dat hij 'm gevangen had? En even de rest op kwam halen. Nou mooi niet vriend!! :cat:

2 likes

Ja helemaal eens hoor, daarom post ik het ook hier! Alleen het spelletje opzich vind ik wel erg leuk!

De naam is gewoon absurd en ik doe er misschien wat lacherig over, denk dat het daardoor verkeerd over komt

27 likes

Als jullie een paasei eten zuig je er dan op of eet je hem meteen op?

  • Ik zuig erop
  • Ik eet hem meteen op
  • Beetje van beiden
  • Ik eet geen paaseieren

0 stemmers

Ik eet die dingen gewoon meteen op maar mijn vriendin zuigt er blijkbaar op, ik wil weten wat gebruikelijk is :joy: deze poll heb ik vorig jaar ookal gemaakt met die chocoladelolly’s omdat ze ervan overtuigd was dat meer mensen op chocola zuigen maar dat was niet zo

Ja heerlijk, vooral een paasei met pralinévulling is echt chill om op te zuigen

2 likes

Gadver zuigen op een chocolade ei dan moet ik meteen denken aan wat voor geluiden dat teweeg brengt

tenor

32 likes

Laat me mijn leven leven!

Dat op afspraak shoppen.

  • Lijkt me heel leuk ik geef me gelijk op.
  • Lijkt me zo ongemakkelijk.

0 stemmers

Zo’n verkoopmedewerker heeft 100% aandacht voor jou, dus ik zou me zooo verplicht voelen om iets te kopen.
Toch ga ik het misschien wel doen, voor hardloopschoenen. Dan is het wel handig als iemand 100% aandacht voor je heeft en die heb ik nodig

7 likes

Ik zuig niet echt maar laat het eitje meer smelten en sabbel het dan stuk

2 likes

Het Koningshuis mag zeker weg maar voor de time being ben ik wel fan van Koning Filip, Koningin Mathilde en Prinses Elisabeth haha vraag me niet waarom, vind ze leuk overkomen ofzo :rofl:

1 like

Ik word al helemaal zenuwachtig van het idee dat ik gewoon ergens naar kijk en dat er ineens een blijerd in mn nek staat te hijgen van ´LEUK HE?´

28 likes

Ik zoek altijd de naad op en dan bijt ik hem in tweeën. De eerste helft kauw ik op en de tweede helft laat ik in m’n mond smelten.

2 likes

Dat lijkt mij echt vreselijk. En dat je dan ook een beetje de smekende oogjes ziet van we hebben het zo moeilijk gehad en mogen nu weer, koop wat!

Ik bestel gewoon nog ff online :sweat_smile:

1 like

Hier zijn winkels gewoon open maar de tweedehands winkel werkt op afspraak?

Ik wil een DIY project doen en daarom wilde ik daar even kijken of ze iets geschikts hebben maar dat lijkt me zo ongemakkelijk. Vooral bij zo’n winkel is er geen garantie dat ze hebben wat ik zoek. Ik zou me zo bezwaard voelen als iemand voor mij helemaal daarheen komt en de winkel open maakt en dat ik dan na 4 minuten zeg “joe, ik heb het wel gezien!”

2 likes

Ik moet eigenlijk iets retouren naar de winkel, maar ja dat vind ik helemaal lullig. Dus dan voel ik me verplicht om sokken ofzo te kopen maar ja dat is ook karig. :neutral_face:

2 likes