Het koningshuis:
- Doorgaan, is van waarde voor Nederland
- Doorgaan, is niet per se van waarde maar is nou eenmaal zo
- Kappen
0 stemmers
Het koningshuis:
0 stemmers
En dan ook van alle privileges strippen. Van de hele familie.
Ja al die achtelijke acties tijdens die periode verdienen zeker geen schoonheidsprijs.
Maar zeker die opmerking van Maxima over die speedboot liet wel zien dat ze niet weten hoe het met de gewone mens gaat. Iig voor mij dan.
Ik vind het grappig want ik heb ooit eerder zo’n poll gemaakt en toen was het de minderheid die kappen zei (heb hem denk ik verwijderd want ik kan het niet terugvinden)
Het sentiment is echt wel veranderd ja, ook over het algemeen @anon50301661
Haha ja precies! Ironisch ook dat ik hier op neutraal heb gestemd blijkbaar. Die poll die ik heb gemaakt was weer een jaar later zo te zien (poll staat er niet meer maar: Stel je persoonlijke vraag #24 - #5031 door Violoncello)
Is wel een beter argument dan maar dan hebben we geen Koningsdag meer en dat is toch jammer.
Die heb ik daadwerkelijk een keertje gehoord
0 stemmers
Niet meer, heb het vroeger wel altijd gevierd maar nu niet
Ik “vier” het voor mijn kind, als in we doen wat kinderactiviteiten die het dorp heeft georganiseerd.
Ik vier het en ben fan van (het ongemakkelijke) Koningshuis. Hierin ben ik heel hypocriet, want het hele concept slaat natuurlijk nergens op. Maar het doet mij te weinig er actief tegen te zijn.
Ik vind de vraagstelling nog anders. Ik denk als de vraagstelling nu precies hetzelfde geformuleerd was, meer mensen op neutraal klikken dan afschaffen.
Ik vond het altijd wel prima maar vind Willem echt een afknapper. Zag laatst een stukje voorvertoning van een podcast met hem ofzo en dacht echt nee gatver wat een kneus
Op een van de middelbare scholen waar ik zat was er een lampje. Als deze groen werd riep iedereen “LAMPIEEER” en geen een leerkracht kon daar tegenop
Mwa vieren. Ik zou het ook vieren als het stoeptegels-zijn-grijs dag was geweest en ik er vrij voor zou krijgen. Vier die dag niet specifiek de koning
Ik wil een graag een nieuwe zomerjas maar graag in een trechcoatmodel die wel lang valt. Alles wat ik heb gepast, staat niet . Omg, en ik heb al zovaak van dat soort jassen gehad. Zelfs als kind wtf.
Draag jij uberhaupt zomerjassen?
0 stemmers
Heb een paar van object en vila, wat langere en dunnere soort trench maar minder flappen
Nou mijn moeder en zo’n verkoopster moesten heel erg lachen toen ik zei dat ik me er zo’n c.ock detective in voelde. Hoe heette dat ook alweer. Jeetje heb echt lang gezocht BAANTJER. Heb zit elke keer als een zak om me heen gvd.
Ik snap het niet helemaal maar in deze jas voel ik me geen detective iig. Erg dun maar wel fijn voor zomeravonden op de fiets ofzo. Vind bomberjacks ook leuk en fijn in de zomer maar die vind ik niet mooi op een jurk of rokje.
https://www.zalando.nl/object-objannlee-short-trenchcoat-fossil-ob121g02r-o13.html?size=38
Exact deze is ook mijn zomerjas. De lichtere taupe versie. Al 5 jaar en still going strong.