Stel je persoonlijke vraag #24

Stel je krijgt een pakketje een half uur voordat je wekker normaal zou gaan

  • Jij zorgt dat je wakker en aangekleed bent
  • Jij zorgt dat je wakker bent, maar nog in pyjama/badjas
  • Fuck it, de deurbel is mijn wekker

0 stemmers

Hier zijn de pakketbezorgers tegenwoordig alweer weg voordat ik goed en wel de deur open heb gedaan. Pakketje ligt dan bij de deur. Daar ga ik me niet helemaal voor aankleden haha.

8 likes

Haha ja precies, ik houd van verrassingen maar ik vind het zó vervelend om te weten dat ik verrast ga worden - veel te nieuwsgierig!

1 like

:heartpulse: voorpret :revolving_hearts:

2 likes

Vroeger keek ik op de zondag vaak vaste programma’s op RTL 4 en daar moest ik net in een nostalgische bui even aan denken, ben benieuwd of anderen dat ook deden of dat ik toen ook al een suffe huismus was

Op de zondag keek ik wel eens…

  • Camping life
  • Snowmagazine
  • Eigen huis & tuin
  • Life and Cooking
  • Anders, namelijk
  • Ik keek dit allemaal niet

0 stemmers

Absoluut niet vrijwillig. Mn ouders willen dat soort programma’s kijken en ik zat dan maar braaf op de bank.

15 likes

Was dat niet op zaterdag op tv? Wij keken dat altijd bij mn opa en oma (sowieso campinglife)

2 likes

Ik was in de War, het was geen Life 4 you maar Life and cooking😅

2 likes

Haha camping life, met die wekelijkse scene bij een hele nieuwe camper waar ze dan 100x uit kwamen in hetzelfde shot (zo leek)

Ik keek dat wel in t begin, met Sander en Corine

8 likes

Ah shit je hebt gelijk @ellegirltalk, snel aangepast! Helaas voor de stemmen haha.

Ik mis campinglife echt nog elke dag 🥲

2 likes

En die kok met zn fantastische camping gerechten

2 likes

Heette het niet eerst Life and Cooking en daarna Life 4 You? Was volgens mij hetzelfde programma maar dan net met een andere naam

7 likes

En dan op zondagochtend Villa achterwerk en Loenatik :grin:

5 likes

Als je je leven moet ruilen met 1 van de KarJenners, wie zou je kiezen?

  • Kris Kardashian
  • Kim Kardashian
  • Khloe Kardashian
  • Kourtney Kardashian
  • Kylie Jenner
  • Caitlyn Jenner
  • Kendall Jenner

0 stemmers

Ik weet hoe het met jullie zit maar door dit topic heb ik over mijn ex gedroomd.

4 likes

Bij mij kwam ook mn ex in mijn droom voor. Misschien ook wel door dit topic haha

1 like

Haha ik heb ook over mijn ex gedroomd, die aanwezig was op mijn verlovingsfeest. Had de link nog niet gelegd maar zou best door dit topic kunnen komen.

6 likes

Ik was met mijn huidige vriend op vakantie (i wish) en daar kwamen we mijn ex en zijn vriendengroep tegen en toen werd het een grote groepsvakantie. 🥲🥲🥲

5 likes

Je hebt het over een kamer, dus je deelde dit dan met anderen neem ik aan? Die vonden het wel prima dat hun bank weg was en zij in de woonkamer sliep? En waarom sliep ze daar? Ik snap het niet.