Stel je persoonlijke vraag #24

@desecretaris volgens mij bedoelt ze het niet zo, maar als in dat ze al een auto heeft en daar die 1500 in wil investeren voor apple carplay en een achteruitrijcamera.

2 likes

Als je echt zoveel in de auto zit (en ook de komende jaren nog) en je weet dat deze features je leven gaan verbeteren: doen

Ohnee dan sowieso een Nee van mij.

Beetje zonde van het geld om die opties te plaatsen voor 1500, zeker als je het niet makkelijk over hebt. Zou eerder mn radio updaten (als je geen bluetooth hebt voor 100-300 euro - geen idee wat het kost - en hoe vaak parkeer je achteruit, dat je 1000 euro aan gemak eruit haalt? Vind het geld weggooien eigenlijk en niet heel handig als je t niet makkelijk kan missen.

1 like

Wel voor de achteruitrijcamera maar daar heb je wel meer opties voor. Ik vind dat het handigste, Apple carplay heeft echt niet veel toegevoegde waarde als je al een auto met Bluetooth en navigatie hebt.

2 likes

Je parkeert toch meer achteruit dan vooruit, zeker met inparkeren tussen twee auto’s.

2 likes

Ik vind een achteruitkijk camera echt geweldig en ik zou niet meer zonder kunnen. Die gebruik ik echt elke keer dat ik moet parkeren hoor!

Maar ik zou het alleen doen als je de €1500 wel kan missen omdat je auto nog maar een paar jaar mee gaat.

1 like

Hahah ja true, maar ik kijk altijd nog wel gewoon achteruit. Dus niet zo’n fan van de optie (tenzij tegen muurtjes aan in parkeer garages - want piept). Voor file parkeren gebruik ik t eigenlijk nooit. 🥲
Maar ik vind auto’s sowieso al gauw zonde van t geld.

1 like

Ben er juist vreselijk lui door geworden ik kijk niet meer ik wacht wel tot hij piept

3 likes

De camera zou voor mij ook niet zoveel meerwaarde hebben als je al sensoren hebt. Mijn vorige auto had sensoren, m’n huidige een camera maar kan met beide prima inparkeren. Zou geen problemen hebben als ik weer alleen sensoren zou hebben. En voor radio zijn ook andere oplossingen.

Oude digitale foto’s bewaren van ongeveer 10 jaar geleden van je ex/vriendschappen/vakanties etc? Je kijkt er nooit meer naar en hebt ook nauwelijks speciale herinneringen eraan. Je ex/vriendengroep van toen spreek je ook al jaren niet meer.

  • Ja, allemaal bewaren
  • Alleen een paar bewaren met speciale herinneringen, de rest weg
  • Alles weg

0 stemmers

Afgelopen mei zou ik naar Italië gaan, die ging niet door door corona. In september een vakantie geboekt in Nederland en die ging wel door.

1 like

Gewoon nee. Kga nu toch niks boeken, ben niet gek

29 likes

Ooh en als de ondergrondse parkeergarage zegt dat je niet achteruit mag parkeren dan doe je dat.

Mijn oom had op de tweede dag van onze vakantie zijn huurauto geparkeerd achterwaarts en dacht dat hij genoeg plaats terwijl ik stop riep. Er kwam druk op de achterruit en die is gebarsten. Gelukkig zaten de kinderen niet op de achterbank 🥲😂

Bedoel je tussen nu en komende maart, of het afgelopen jaar, dus maart 2020?

1 like

Een camera is toch nauwkeuriger dan alleen sensoren. Mijn sensoren zijn altijd gevoeliger maar ik weet wel hoe ver ik kan gaan met op basis van het beeld.

1 like

Huh, wat. Mag dat niet? :o

Conclusie; ik zou t t geld niet waard vinden om in een auto te laten plaatsen. Zou eerder het geld uitgeven voor CarPlay, maar zou voor dat gemak gewoon niet zo veel uit geven.

Ik sta op Google Maps tijdens het spelen van Pokémon GO in 2018.

Samenvatting


Ik ben die op de fiets haha. Ik: Heh is dat een Google auto? :joy:

48 likes

Alleen als de parkeergarage het zelf zegt. Soms hebben ze van die zeer lage muren of hangen er verlichtingsdozen (?).

Alleen moet je niet zeggen dat je een verrassing hebt.

28 likes

Ik heb echt een bloedhekel aan verrassingen.

5 likes