Stel je persoonlijke vraag #24

Hee als je toevallig in Gent woont ben je welkom voor een knuffel in mijn bubbel :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nee ook niet

Heey inspi voor een poll

Zeggen ze in Gent ,Gent of Hent
  • Gent
  • Hent

0 stemmers

Gentenaars zeggen Gent, maar er wonen ook veel West-Vlamingen die Hent zeggen

@Eddie verstandig, als je toch es een wandeling of drankje buiten op afstand wil doen, hmu ! Voel me stiekem ook soms wel een loser dat ik met niemand buiten mijn gezin afspreek (beste vrienden en vriendinnen wonen in het buitenland dus zie ik al een jaar niet).

2 likes

Nog eentje voor @tuula dan.

Samson en…
  • Hert
  • Gert

0 stemmers

4 likes

Hahabzb ik moest ook aan dit plaatje denken :joy:

1 like

Iemand!!! Kud is wereldklasse comedy!!

19 likes

Hahaha ik heb die ooit voor bij zien komen en ik denk er veel te vaak aan :joy:

Dat plaatje herkende ik ook meteen maar nooit maar gezocht :sweat_smile:

1 like

Blijkbaar is 10% van de Gentenaars eigenlijk West-Vlaming, dat verklaart waarom het zo vertrouwd voelt haha #nehenduust

1 like

Met deze logica ben ik forever maagd :thumbsup:

6 likes

Nee want het punt is dus dat je dat voor jezelf kan bepalen! Als jij voor je gevoel ontmaagd bent, dan is dat zo. Maar iemand anders kan dat bij zichzelf weer heel anders ervaren en dat is dan ook valid.

Vind het wel een beetje kortzichtig (en heteronormatief) om te stellen dat ‘echte’ seks alleen penetratie met een piemel bevat eigenlijk

34 likes

Ja ik vind ook dat we af moeten van het idee dat alleen penetratie echt is.

11 likes

Maar niemand zegt toch dat dat zo is en dat het een vaststaand feit is? Ik ben het helemaal met je eens dat seks meer is dan alleen piv penetratie, maar ik vind ook dat iedereen het voor zichzelf mag bepalen. Als ik met iemand wat handwerk heb gedaan en verder niks dan voelt dat voor mij niet als seks. Dat is mijn ervaring en ik mag dat zo voelen, je kan niet tegen mij zeggen “nee je ervaring klopt niet, je moet het anders ervaren.” Wil niet zeggen dat dat de algemene norm is of moet zijn, maar ik mag dat wel zo voor mezelf ervaren.

@Crusti_Croc ik vind die laatste vergelijking niet helemaal op gaan want dan gaat het geven van consent en dat is, hoewel ook heel belangrijk, een ander onderwerp.

3 likes

Voor de mensen met blond haar:
Lijkt jullie haar lichter wanneer je het net gewassen hebt?

• Ja mijn haar lijkt lichter als ik het net gewassen heb en donkerder als dat langer geleden is
  • Nee, dit merk ik niet
  • Ik heb geen blond haar maar wil toch stemmen

0 stemmers

Daar zit bij mij echt een groot verschil tussen, het wordt elke dag donkerder tot ik het weer was (en nee, het is dan nog niet supervet of supervies :stuck_out_tongue: )

1 like

Wij hebben hier enkele jaren geleden een discussie over gehad in de klas, er zat 1 jongen in de klas en die dacht zoals jouw vriend en dan ben ik daar ook tegenin gegaan en is het ook zo’n serieuze discussie geworden :sweat_smile:

The handmaids tale:

• Heb ik gezien
  • Heb ik niet gezien
  • Heb ik deels gezien
  • Vind ik naar
  • Vind ik spannend
  • Vind ik eng
  • Vind ik mooi
  • Vind ik stom

0 stemmers

Nouja, niet heel spannend. Maar wel de moeite waard om te kijken.

Ik vond het een hele goede serie, maar ben halverwege gestopt omdat ik echt niet meer minutenlang naar dat gestaar in de verte/camera van de hoofdpersoon kon kijken.

6 likes