Stel je persoonlijke vraag #24

Ik vond sommige afleveringen echt naar, dat ik er zelf helemaal een kutgevoel door kreeg.

@Teigetje ik was ook gestopt maar toch weer verder gegaan en vind het nu beter.

Heb je wel eens bij bepaalde boeken of films gedacht. Jezus, die schrijver of regisseur moet wel een zieke geest hebben.

• Nee nooit
  • Ja af en toe
  • Zelden
  • Regelmatig

0 stemmers

Ik heb gisteren toevallig weer the Hunger Games gekeken en toen kwam dat gevoel wel naar boven!

Maar dat is toch wel ergens op een soort waarheid gebasseerd? Hoe ziek ook, dat scheen ergens te gebeuren? Ik heb dat met the human centipede, mijn god je zoon zou maar die film regisseren. Ja en nu wordt zijn anus aan jouw mond genaaid, aaand action!

6 likes

ik heb donkerblond haar met highlights/balayage en ik heb het idee dat de verschillen groter worden als het langer geleden is dat ik het heb gewassen

1 like

Wees blij dat je dan Battle Royale niet gezien hebt

5 likes

Een envelop die je moet dicht likken:

• gatverdamme!
  • Niet zo prettig
  • Geen probleem mee

0 stemmers

Ik vind dit zo goor, ik had perongeluk laatst een stapel zonder zo’n plakstrip gekocht. Zit misschien ook tussen mn oren maar gatver de gatver.

Het is fucking 2021 en nog niemand heeft smaakjes voor enveloppen ontwikkeld. Hoe dan?!

9 likes

en andersom vind ik zo’n dichtgelikte envolop ontvangen ook vies. Zelfs vroeger deden ze het met kaarsvet.

4 likes

Echt waarom :woman_shrugging: film nooit gezien, maar snap dit echt niet. Is dit voor de mensen die wel graag de allerergste dingen willen zien maar het darkweb niet begrijpen ofzo?
1 like

Ik kijk nu the boys en dan denk ik wel eens: poh heftig. Wel echt een aanrader trouwens

2 likes

Minder want ik kan niks kopen bij Action en Xenos nu :frowning:
Ik heb zondag de kerstspullen weggehaald en het voelt allemaal zo leeg en ongezellig nu dus ik zou er wel wat bij willen hebben

6 likes

Ik doe dat altijd met m’n vinger met water.
Vroeger als ik met m’n moeder hele stapels kerstkaarten ging versturen hadden we een bakje met een laagje water en een sponsje erin op tafel staan en dan haalden we de plakstrip langs de spons.
(Of langs de neus van de hond, want dat vond ik grappig en ze hielp graag)

32 likes

Anders: heb ik gelezen. Voor degene die het niet weten is het wellicht wel tof te bedenken dat het boek al in 1985 (!) is geschreven.

8 likes

Ik heb deze gezien.

Moet zeggen hij is veel tammer dan dat het klinkt nav de synopsis. Het ziet er allemaal heel neppig uit en die scene met de baby is ook niet echt in beeld; het is alleen gesuggereerd. Zelfde met de eindtwist (heel ziek als je t leest) is ook niet op beeld op die manier.

Alsnog denk ik wel waarom en wie bedenkt dit, maar om te zien is ie lang niet zo intens als je denkt.

1 like

Waarom pak je dan niet een glaasje water om je vinger in te dippen?

Edit: oh al gezegd haha

Stel je hebt geen verplichtingen buitenshuis, hoe vaak ga jij dan naar buiten voor een wandeling/frisse neus halen etc.?

• Elke dag wel een paar keer
  • Ik wil/ga elke dag wel even naar buiten
  • Om de dag
  • Ik kan rustig 3/4 dagen binnen zitten
  • Geen probleem om een week binnen te zijn
  • Ik zou nooit naar buiten gaan

0 stemmers

Het overkomt me de laatste tijd steeds vaker dat ik ineens realiseer dat ik al vier dagen binnen zit. Kwam er vaak uit voor boodschappen, maar nu ik tijdelijk hello fresh heb hoeft dat ook niet echt.

6 likes

Mijn vriendinnen vonden dit bij Het Smelt van Lize Spit, maar vond ik zelf niet (ookal staan er nare dingen in)

Voor de mensen die een vriend/broer/man hebben. Hoe zit dat bij hem? Ik kan dus prima 4 dagen binnen zitten maar alle mannen/jongens die ik ken willen elke dag wel naar buiten. Kunnen minder goed tegen binnen zitten. Even checken of dat alleen in mijn omgeving zo is.

• Mijn vriend wil vaker naar buiten dan ik
  • Mijn vriend wil even vaak naar buiten
  • Mijn vriend wil minder vaak naar buiten dan ik

0 stemmers