Stel je persoonlijke vraag #24

Ik lees de Frieda Klein serie van Nicci French! Alleen wel jammer dat de bieb dicht is, want ik kan niet verder lezen na dit boek hahah

1 like

Waar is dit ook alweer van

Mijn vriend moest ook zijn privé nummer in zijn handtekening zetten van mijn baas en hij werd dan 's avonds nog geappt door allemaal vrouwen die vragen hadden. Hij heeft hem er heel snel weer uitgehaald gelukkig haha.

1 like

Allemaal vrouwen ook echt, wat voor werk doet hij?

3 likes

In de transport, maar dat waren dan klanten die vergeten waren een opdracht te sturen en dan gingen ze hem appen of hij het alsnog voor ze kon regelen. :roll_eyes:

In je eerste bericht lijkt het alsof al die vrouwen hem oneervolle verzoeken stuurden

18 likes

Nee dat klopt. Dat is echt de werkcultuur en ik dacht dat ik dat wel kon veranderen (want voor niemand gezond natuurlijk) maar dat blijkt toch niet zo makkelijk.

Oké

e-mail adres: Maar dan wel die van de groep en niet mijn eigen, wantja daar mail ik mee.
Bij ons zijn er vanuit het bedrijf standaard handtekeningen opgelegd. Dus zo goed als iedereen heeft ook dezelfde.

Ik heb mezelf aangemeld om zwerfvuil op te ruimen zodat ik niet binnen zit te verpieteren, maar heb er met dit weer nu al spijt van :mask:

3 likes

betaald je werkgever wel je telefoonkosten e.d. dan? Als dat zo is dan is het misschien een optie om nog een extra simkaart aan te schaffen zodat je wel gewoon je eigen telefoonnummer hebt en daarvoor betaald.

Heb je dan wel een telefoon voor nodig die twee simkaarten kan plaatsen, maar dan kun je tenminste werk/prive beter scheiden. Geen idee hoe het werkt hoor, twee simkaarten en of je ook geluid dan uit kan zetten e.d.

Vind het ook echt raar trouwens hoor dat je niet gewoon een werktelefoon/nummer krijgt. Werksfeer of niet is toch voor niemand gezond.

2 likes

Bij twee simkaarten kan je een van beiden uit zetten!

2 likes

Ik vind dat altijd zo fascinerend hoe de g bijna of zelfs helemaal een h wordt bij sommige Vlamingen (weet niks over Vlaamse accenten verder).

Same, het is zo krom!

1 like

Hahaha mijn moeder vertelde toevallig laatst dat mijn oma dit vroeger eens heeft gedaan bij haar bovenbuurman die hetzelfde deed. Alleen waren het bij hem de lange onderbroeken die over de reling bungelden. Heeft m’n oma gewoon de pijpen afgeknipt :scream: :joy:

9 likes

Ik vind het asociaal om iemand zijn zicht weg te halen en zeker als je weet dat iemand er daadwerkelijk last van heeft.

18 likes

altijd is een groot wordt, maar hoe vaak hang je nou daadwerkelijk je dekbedovertrek over het balkon en hoe lang duurt dat nou weer (nee, hoef geen hoe vaak was jij je dekbedovertrekdiscussie). Zou me er zelf gewoon niet zo aan ergeren, anderzijds zou ik het niet meer doen als mijn onderburen erover zouden klagen. Oh en als onderbuurman op het balkon zit/is terwijl jij je dekbedovertrek er hebt hangen vind ik het weer een ander verhaal.

en hoe dicht zitten die balkons op elkaar dan?! of hoe lang is dat dekbedovertrek??? zoveel vragen

3 likes

Haha, moest echt hardop lachen om de actie van die buurman.

3 likes

Hamsterdam

36 likes

Ben jij langer of korter dan je ouders?

Moeder(of ouder 1)

• Langer
  • Evenlang
  • Korter
  • Weet ik niet

0 stemmers

Vader of ouder 2

• Langer