Stel je persoonlijke vraag #24

Ik ben ook via girlscene op egf terecht gekomen.

1 like

Ik ging googlen waarom Mas en Sint ruzie hadden en toen kwam ik op t egf

Was trouwens rond de tijd dat Mascha was uitgenodigd voor een talkshow. Maar toen zat Sint daar. En toen moest Mas ff laten weten dat zij was uitgenodigd.

Ik kende egf wel al vanaf mn 14e ofzo maar durfde toen nooit te posten.

6 likes

Maar op het einde van egf was toch ook allang door volgens mij iemand uit dat wereldje gepost wat de reden was van het einde van die vriendschap?

Snap niet dat mensen nog steeds doen dat het zo’n groot geheim is haha.

1 like

Je 1e zin drong niet tot me door (toen had ik nog wel door dat Sint = Cynthia) en ik las over die talkshow en dacht dat Sint = sinterklaas :joy:

3 likes

Ik was heel bang dat iemand anders hier mijn forumnaam zou nemen en zich dan voor zou doen als mij dus toen heb ik me hier snel aangemeld met mijn egf naam
HAHA as if iemand het boeiend genoeg vindt om zich voor te doen als ~vitaminwater~

21 likes

Wat heb jij staan in de handtekening van je werk e-mail?

• Ik heb geen werk e-mail
  • Titel
  • Functie
  • LinkedIn
  • Social media bedrijf
  • Eigen social media
  • Werkdagen
  • Emailadres
  • Telefoonnummer
  • PrivĂ© contactgegevens

0 stemmers

Ik vind een e-mail adres in een email handtekening altijd zo overbodig

27 likes

Ik heb wel een werk e-mail maar heb geen handtekening

3 likes

Werkdagen want ik wil niet lastig gevallen worden op dagen dat ik niet werk. Maar ja het staat in m’n handtekening dus dat zien ze alleen als ik een mail verstuur :expressionless:

1 like

Via Google kwam ik op het youtuberstopic uit. Klein tijdje meegelezen, toen aangemeld. Heb nooit op egf gezeten, ik zat lang op het GS forum voordat die uitstierf. Weet dat er door mij ook een paar van daar naar hier zijn verhuisd haha.

1 like

Ik wist dat ik een optie vergeten was

1 like

Sowieso ben je de ‘tyfus in je oogbal’ optie ook vergeten.

18 likes

ik heb geen werk e-mail

Waarom je privegegevens in je werkmail? Echt nooit van m’n leven, dan mag je me ook voor 24/7 betalen hoor.

21 likes

Door een instastory van Aimee en dan ben ik in het youtuberstopic beland en daarna de andere topics ontdekt :blush:

1 like

Als Gentenaar wil ik toch nog even zeggen dat iedereen die ‘Hent’ zegt, hoogstwaarschijnlijk niet in Gent geboren is (West-Vlaams dus ;))

4 likes

Ik heb geen werktelefoon maar moet wel altijd bereikbaar zijn. Dus nu heeft de hele wereld mijn prive nummer. Echt heel irritant.

Wow, vind dit echt niet oké idd

Ja ik ben ook al twee jaar aan het proberen een werktelefoon te krijgen. Maar mijn directeur is gewend om altijd te werken en geen prive leven te hebben dus ik krijg haar niet overtuigd.

1 like

Niet oké joh, zo kan je nooit volledig ontspannen en niet met werk bezig zijn.

2 likes