Stel je persoonlijke vraag #24

Ja geen idee maar ik heb dat al jaren hahaha. Ik kom vaak op zo’n spectrum ook EXACT op het midden uit. :see_no_evil:

Terug naar de sociaal democratische roots!

3 likes

Hoezo loser? Mensen die geen afstand houden zijn toch juist losers

4 likes

Ja maar amper, maar niet “minder dan mag” want als alleenwonende in NL heb je sinds maart niemand zonder afstand mogen zien, dus het was niet binnen de regels.

7 likes

Lol ik moet nog steeds lachen om die bubbel van 15 in België en hoe die op hetzelfde moment was als toen ik me bezwaard voelde om mn pa een knuffel te geven toen zn broertje plotseling overleed 🥲
Alhoewel in de long run doet België het met die gekke bubbels van de zomer niet bepaald slechter dan NL? Ben echt benieuwd of we over een paar jaar in retrospect kunnen zeggen wat nou wel of niet een goed idee was qua maatregelen

1 like

Ik wilde nog reageren met, oh sorry per ongeluk gestemd met mijn dikke vingers, maar 50+ is best een populaire uitkomst?! Haha wow!

Hier ook heel close, 23 met GroenLinks, 22 PvdA en 21 VVD

1 like

Haha en d66 dus totaal niet, verrassend

Ah. Nog een zigzagger haha. Fijn :crazy_face:

Op basis van het stemgedrag in de Tweede Kamer zit u het meest op één lijn met 50Plus, en PvdA. Ik ging al stemmen op Ploumen dus dat komt mooi uit.

@Eddie Voor augustus 2 x 1 en dezelfde persoon. Sinds augustus heb ik niemand meer van dichtbij gezien en niet meer met vrienden afgesproken. Ik kwijn nu wel weg.

2 likes

Eigenlijk echt bijna niet sinds maart, behalve de dag nadat ik bevallen was en mijn moeder op bezoek kwam, die greep me ineens vast voor een knuffel en zei ‘ik mocht dit je hele zwangerschap niet doen maar nu heel even’ :pleading_face: zij houdt zich wel heel streng aan de regels trouwens dus was alsnog een risico van niks maar dat was de enige knuffel van 2020 buiten mijn vriend. Ik ben verder heus wel op minder dan 1,5 meter geweest af en toe per ongeluk maar heb er wel op gelet.

3 likes

Ja dit was ook mijn contact haha. Maar dan m’n papa. Een paar uur na de geboorte van onze dochter :grimacing:.

Alleen van mijn moeder, waar ik dus niet meer woon maar dat is maar op 1 hand te tellen en alleen als zij of ik het ergens moeilijk mee had.

1 like

Als je een bank gaat kopen, wat weegt dan voor jou zwaarder?

  • Comfort
  • Looks
  • Echt precies evenveel

0 stemmers

Maar 75% van die knuffels waren op 1 dag toen ik in huilen uitbarstte op werk 🥲

Ik stuur even wat :purple_heart: :purple_heart: :purple_heart: jouw kant op

Heb je een kwetsbare gezondheid dat je helemaal niemand hebt kunnen zien of knuffelen?

1 like

Haha geeft niks! Fijn om te horen dat je niet helemaal alleen bent :relaxed:

1 like

Ik had nee gestemd maar bedacht me later dat er eentje was: in mei vertelde m’n zus dat ze zwanger is, dus met haar toestemming een knuffel gegeven, verder niet

1 like

Ik snap niet dat alle linkse partijen voor het bindend referendum zijn. Maar ik heb ook nog geen partijprogramma’s gelezen, misschien dat dat daar verder wordt uitgelegd. Ik vind zelf in ieder geval dat mensen vaak onvoldoende kennis hebben om zich uit te kunnen spreken in een bindend referendum (afhankelijk van de complexiteit van het onderwerp, maar ik schat de mensheid niet zo hoog meer in)

25 likes

Dit is ook mijn grootste reden om tegen een bindend referendum te zijn. Zie: brexit.

Heb bij een raadgevend referendum (volgens mij Oekraïne) expres niet gestemd in de hoop dat de kiesdrempel niet gehaald werd.
Snap echt niet waarom we op volksvertegenwoordigers stemmen en vervolgens ook nog eens moeite zouden moeten doen om ons in te lezen in onderwerpen waar de gemiddelde Nederlander geen kaas van heeft gegeten. Heb al moeite met knopen doorhakken tijdens de landelijke verkiezingen.

5 likes