Wie is dan ons eerste cover girl?
Bonnie
Hahahaha was ze dronken
Want dit is 100% mijn drunk energie op huis feestjes met vrouwen die ik niet ken.
Ik ben echt veel te verslaafd aan het forum. Ik zou het als een mooi moment zien om wat beters met mn leven te gaan doen. Om na 2 maanden waarschijnlijk toch een abbo te nemen omdat ik jullie dan zo mis
Alleen als ik dan zelf berichten in spoilers mag zetten die mensen kunnen ontlocken door me geld te geven.
Een soort forum patreon. Maar dan zou ik ook betalen voor lange verhalen van mn fave forummers.
Per maand niet maar ik betaal op een andere forum voor een abonnement (wat kan, niet verplicht) ongeveer 8 euro voor een half jaar en dat vind ik al een stuk chiller. Normaal is wel iets duurder maar omdat ik crew ben krijg ik 60(?)% korting. Kan nog goedkoper trouwens maar ik heb 1 na duurste abonnement.
Eenmanszaak, ik hoor het al.
Nu al een leuk forum!
Je mist echt wat als je het youtubersfopic niet volgt volgens mij. Ik kan hier niks van maken.
Ik zie de " We hebben helaas voor iemand anders gekozen " mail wel tegemoet komen.
Vraag me wel af wat jouw eisen zouden zijn. <1 post per week, niet in bloggers topics posten, mag geen synthetische stoffen dragen?
Je mag wel veel posten van Lula, als je maar niet dagboek post, het in het juiste topic doet en je over het algemeen een toevoeging bent.
Hmm misschien moet ik dan toch solliciteren onder mn moeders naam.
Was dat niet Evi?
Er is een tennistopic?
Jaa er zit hier zelfs een functionerende zoekfunctie op dit forum!
Ik bedoelde niet dat ik erheen wilde. Het was verbazing.
Zijn nibbits kinderchips? (Dat betekent niet dat volwassenen ze niet ook kunnen eten)
- ja
- nee
- ik ken dit niet
0 stemmers
Volgens mij worden nibbits vaak aan kinderen gegeven maar ik weet niet precies waarom
Ik mis haar wel eigenlijk. We hebben te weinig trolls op dit forum
Ja maar dat betekent niet dat volwassenen ze niet mogen eten. I love kinderchips, al die shit in figuurtjes enzo, pomberen, nibbits, mama mia etc