Stel je persoonlijke vraag #24

Omdat dat de saaiste chips zijn en de volwassenen die hamka’s voor zichzelf willen natuurlijk

3 likes

Haha ja dat had ik al toegevoegd, ik eet ook vaak nibbits.
Maar volgens mij wordt het vaak gezien als kinderchips maar ik weet eigenlijk niet hoe dat komt

Omdat je ze zo leuk om je vingers kunt doen!

Volgens mij hoe minder het op aardappel lijkt hoe meer kinderchips het is

3 likes

Ah nu je dat zo zegt verklaart dat misschien wel waarom ik ze dan eet.
Ik had laatst ook een queeste voor de meest saaie diepvriespizza dus misschien is dat gewoon mijn smaak junkfood (@grace nog altijd dankbaar voor je tip “2 margherita’s voor 1.79” gisteren nog naar volle tevredenheid op)

6 likes

En misschien door de kleuetjes? En nibbits kun je ook zo heerlijk knabbelen. Toch meer iets voor kinderen (of volwassen kinderen)

Is er überhaupt een ander curry merk dan Hela?

1 like

Was even verbaasd; om je vingers? Wat voor vorm hebben die?..
Maar ik neem zelf de sticks versie altijd (bestaan kennelijk 2 varianten)

image

Dit nooit gedaan?

21 likes

Omdat die een soort smelten in je mond en niet zo scherp zijn als bv naturel chips. Is mij altijd gezegd, haha.

1 like

Nee! Wel met buggles chips geprobeerd

Hahaha nee dat was nog het ergste en ik was ook niet dronken (was mijn eerste glas wijn) Dus daarom was mijn verbazing toen ook zo groot. Het was ook nog eens een degelijke kring verjaardag

1 like

En je kan er van die mooie kettingen van maken, met een drop/fruitveter!

32 likes

Omg jeugdsentiment. Er bestaat in onze familie een foto waarop ik naast mijn broer, nicht en neefje op de bank zit. Zij helemaal vrolijk met die dingen op hun vingers en ik er jaloers en sip kijkend naast want ik was vlak ervoor flauw gevallen en niet lekker in orde dus mocht geen chips :joy:

3 likes

:joy::joy:

Haha waarom deze vragen en waarom 10 jaar?

2 likes

En ben je nog steeds bang dat je moeder tegelijkertijd met je zwanger wordt? :stuck_out_tongue:

Ja, ik post dus vaak over mijn tien jarig zusje hier, maar heb dus overal nee op geantwoord, want 10.(maar wil hier toch even zeggen dat ik een tien jarig zusje heeft zodat iedereen het weer weet!!!)

1 like

Niet in m’n familie maar wel een goede vriend van m’n ouders haha

1 like

Wauw dan heb je dus een oom of tante die even oud is als jij bent

Edit niet jij als in jij natuurlijk

1 like

Mijn oma werd in 1945 weduwe en is toen met de broer van haar overleden man getrouwd. Was in die tijd veel gebruikelijker…

2 likes

Nee, kan me daar niks bij voorstellen! Ja, zij had toen 3 kleine kinderen. Wel knap van die jongere zus maar in die tijd had je niet veel te zeggen. Gelukkig is dat nu wel anders.

1 like