en dat rutte dan de schuld hiervan krijgt.
wajo, sorry dit was even een test.
Zou Rutte maar eens ergens de schuld van krijgen, zou mooi zijn.
Ik wist het niet maar om nou te zeggen dat er een wereld voor me open gaat…
Ooh ik dacht dat je dan aan het snitchen was op die manier.
Aardbeien!
Kan dat ook op je telefoon? Want ik zie daar denk ik niet wat jij bedoelt!
Wel bruine suiker.
Oh God, dit Zodra ergens vermeld staat dat je sportkleding of oude kleding aan moet doen of mee moet nemen ben ik er al klaar mee. Dan zit ik heel toevallig met buikgriep thuis die dag, bye
Haha die eerste vraag, inclusief thuisbezorgd…
Ik geef bijna net zo veel uit aan thuisbezorgd als aan boodschappen, ik zou zeggen 180/150
Op je rolschaatsen/skeelers om boodschappen gaan…
- done
- not done
0 stemmers
Ik ga naar buiten met tegenzin, als ik vrij ben vind ik sneeuw wel leuk. Ik moet morgen in zowel de ochtend als avond werken. Vind het doodeng om met die extreme gladheid te rijden. Al die zijstraatjes die sowieso niet gestrooid zijn…
Ik heb dat nog nooit gezien maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand daar last van heeft. Of zie ik iets over het hoofd? Dan moeten ze natuurlijk wel zachtjes gaan in de winkel
Ik hoef niet naar buiten maar ik gok dat mijn dochter heel graag wil dus dan gaan we toch
making memories
even de sneeuw in. Als het er ligt. Kan me er nu nog geen voorstelling van maken. Ook niet van -20 gevoelstemperatuur trouwens.
Mijn haar heeft op dit moment roze punten, mijn innerlijke tiener is verrukt.
Ik vraag mij af… Als er straks echt 20cm ligt, zouden de scholen dan niet dichtgaan ivm ijsvrij en dat het ‘gevaarlijk’ is de weg op te gaan?
Edit. Lees nu op Rijksoverheid dat er helemaal geen ijsvrij gegeven mag worden!
Hahaj ik zei gisteren in de vergadering op school toen alle protocollen besproken werden voor maandag: joe sneeuwvrij maandag.