Als ik ooit iemand dit zie doen, smijt ik een tomaat in zn gezicht
Dit deed ik al kind/tiener vaak
Er is nooit wat van gezegd maar misschien heeft iedereen zich wel helemaal opgevroten van binnen.
Vond jij rolschaatsen/skeeleren leuk?
- Nee en ik deed het ook nooit
- Ja maar ik kon er niks van
- Ja en ik kon het goed
- Ja en ik was er heel goed in
- Nee en ik bakte er niks van
- Nee maar ik vond het wel leuk om te doen
0 stemmers
Ik denk niet dat ik het nu nog kan, zou heel bang zijn om te vallen.
Ik werk in het VO en het bestuur gaat morgen besluiten of er een ‘vlokdown’ komt. Dan worden alle lessen gewoon digitaal gegeven (normaal mogen examenleerlingen wel naar school komen). Hoop zelf dat ze wel voor de vlokdown gaan eigenlijk.
Hahahahaha neejoh, een vlokdown. Hoe krijg je het met droge ogen je strot uit
Nog steeds leuk!
wat deed je liever? Rolschaatsen of skeeleren? Bij mij was het eerst Rolschaatsen als klein kind, toen skeeleren, en toen wilde ik ineens weer rolschaatsen maar wel lastiger.
- Skeeleren
- Rolschaatsen
- Beide
- Beide niet
0 stemmers
Hahaha ze hebben die term ook gebruikt in de mail naar ouders
@RupiKaur @Lentex Ik moet de hele week mn oppaskindjes van school halen, is zo’n 15 minuten fietsen. Maar als het echt zo glad wordt en zoveel sneeuw ligt zie ik dat niet helemaal zitten geloof ik… Maar snap ook wel dat de scholen niet dichtgaan als ze eindelijk weer open mogen
mijn moeder is even oud als je oma
Dat vroeg ik me gisteren toevallig ook af. Als het echt zoveel gaat sneeuwen als ze voorspellen dan hebben die jonge kinderen eindelijk iets te doen sinds maanden, en dan moeten ze nu naar school Ook voor de ouders rot trouwens. Ik zou mijn hypothetische kinderen met liefde op school dumpen, maar als ik ze met dit weer niet lopend zou kunnen brengen zou ik ze lekker thuis houden voor nog maar een extra dagje.
Ik heb vroeger vooral geskeelerd en toen kon ik het voor geen meter, maar nu rolschaats ik en dat kan ik inmiddels wel redelijk, ook leuke pasjes en achteruit enzo
Haha nee ik bedoelde of je het vind “kunnen”.
Beide. Skeeleren vind ik leuk om even snelheid te maken en mijn hoofd leeg te maken. Rolschaatsen is meer chill, op het gemak, net zoals een wandeling maken maar dan op wieltjes.
Bij schaatsclubs gaan ze ook vaak skeeleren in de zomer enzo. Mn vader deed dat ook. Zo hard gaat dat dan. In principe kan je namelijk een soort zelfde beweging maken alleen dan op asvalt. Ik vond bij Rolschaatsen het remmen altijd zo eng.
Jam
Skeeleren want rolschaatsen maakten zo teringveel lawaai. Ik wilde soft wheeeeeels
Haha ik heb rolschaatsen en gebruik ze regelmatig en soms zou ik willen dat ik even een winkel in kan om iets te kopen want soms heb ik opeens dorst en wil ik een flesje water. Of ik heb maar 1 product nodig en in plaats van met de auto kan ik dan op rolschaatsen naar de winkel maar ik word echt letterlijk altijd weggestuurd.
Wel jammer want ff snel erin en eruit moet kunnen vind ik, ik kan ook gewoon stapjes zetten. Ik zou niet keihard door de winkel gaan rolschaatsen.
Helemaal boodschappen doen vind ik wel raar.
@kleinmaargroot ik heb zachte en harde wielen voor mijn rolschaatsen!
Over het algemeen aantrekkelijk en als hij soms zijn best doet onweerstaanbaar.