Stel je persoonlijke vraag #24

Mijn mentor heeft bij m’n diploma uitreiking een heel verhaal gehouden dat niet over mij ging (ging over een ander meisje met dezelfde naam, dus de vergissing was opzich wel te begrijpen). Alleen was ik zo verlegen dat ik er voor een zaal vol mensen niets over durfde te zeggen. Dus heb hem ook niet gecorrigeerd, gewoon aangehoord, handje geschud en weer weg. Dus ik denk dat dat wel genoeg samenvat hoe neutraal/nietszeggend/niet opvallend ik was op school :sweat_smile:

22 likes

Haha heerlijke zo’n puberbrein

Door dit verhaal moet ik denken aan mijn geschiedenisleraar in de brugklas. Je mocht geen agenda op tafel hebben tenzij hij het zei. Ik was altijd vet braaf en pakte per ongeluk een keer mijn agenda om iets op te schrijven. Die vloog dus in twee stukken keihard tegen de muur aan en vervolgens de prullenbak in. Ik kon alleen maar denken: gast, wat ben jij zielig.

7 likes

6 weken zomervacaaaaaa

Tenminste dat zou de enige reden zijn waarom ik het ooit zou overwegen

Doet me denken aan een leraar op de middelbare school. Er was een jongen die altijd snel bloosde en dan gaf hij hem de beurt waarop die jongen dus ging blozen en dan deed hij echt zo van: KIJK JONGENS HIJ WORDT HELEMAAL ROOD HAHAHA. O en nu wordt hij NOG roder!!! Zo gemeen. Ik snap niet hoe je zo kunt zijn.

1 like

Daar blijft ongeveer 3,5 week van over na alle afrondingen, administratie, voorbereidingen etc en altijd in het hoogseizoen = duur en druk

4 likes

ja maar echt. mijn juf uit groep 5 heeft mij ook zo vernederd. ik rekende nog met een honderdveld (want dyscalculie), maar had verder al wel werkjes uit groep 6. toen vroeg ze op een gegeven moment wie rekent er nog met een honderdveld? dus ik stak m’n hand op want dacht dat het normaal was. zegt ze ten overstaande van de hele klas: “reken JIJ nog met een honderdveld?! kom die maar eens eventjes naar mijn bureau brengen!” alle kinderen kijken natuurlijk. dus toen moest ik vanaf achterin helemaal naar voren naar haar bureau lopen om dat ding in te leveren. echt ik heb me nog nooit zo vreselijk venederd gevoeld als toen. en natuurlijk was ik toen de rest van het schooljaar de lul. vreselijk mens. later nog wel eens met mijn moeder over gehad en zij zei ook dat die juf echt een hekel aan mij had en ook heel onaardig tegen haar deed.

Heb jij de Harry Potter boeken gelezen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Heb jij de Lord of the rings boeken gelezen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Heb jij de Harry Potter films gezien?

• ja
  • nee

0 stemmers

Heb jij de Lord of the Rings films gezien?

• ja
  • nee

0 stemmers

Wat vond je het leukst?

• HP boeken
  • HP films
  • LOTR boeken
  • LOTR films

0 stemmers

Ik heb een paar HP films gezien en 4 bladzijden oid gelezen

Wow dat is echt naar! Wat bezielt zo’n juf?

Ik ben bij lotr gestrand in boek 2. Was al dat gewandel beu.

7 likes

Is bij jou toen je tiener of kind was wel eens je deur eruit gehaald als straf?

• Ja, en vind dat nu ook goede straf.
  • Ja, maar vind het geen goede straf.
  • Nee, maar vind t wel goede straf.
  • Nee, en vind het ook niet oke.

0 stemmers

Ik had 1 heksen lerares op de middelbare school, we hadden een toets en ze zou de week erna trakteren als iedereen een voldoende zou halen. Die week zei ze: “Iedereen heeft een voldoende!!!” Hele klas: :dancer::partying_face: , zij: ”… behalve zwaardvis :slightly_smiling_face: jammer hoor niemand een traktatie” hahaha echt zo idioot ik haat haar nog steeds

20 likes
Zit jij al op de app Clubhouse?
  • Ja
  • Nee
  • Zegt me niks

0 stemmers

Je kunt blijkbaar alleen lid worden dmv een uitnodiging echt elitair

1 like

Dit is wel eens gebeurd ja. Of mijn deur werd op slot gedaan (met mij erin) en dan werd de lamp eruit gehaald, zodat ik in het pikkedonker ook niet meer kon lezen etc.

Ja bij mij een keer. Omdat ik in mn boze buien de deur zo hard dichtsmeet dat er scheuren in de muur kwamen… :see_no_evil:

Een keer op kamp had een mede animator de schuur van buiten dicht gedaan, omdat de kinderen steeds weg liepen tijdens het afwassen :flushed:

Kinderen waren daarna woedend en ik schaamde me zo erg( was zo een rot week ook, zo veel spanning met haar, ik en de kinderen)

Ik snap niet dat mensen hier zo lyrisch over zijn en doen alsof het bijzonder is om alleen naar audio te luisteren, zonder beeld. Radio bestaat al sinds 1900, zo baanbrekend is dat nou toch ook weer niet.

Jeetje vind dit echt heftig om te horen.

@Feline dat is de enige reden dat ik t nog soort van een logisch iets vind. Als het kind mega vaak met die deur slaat en risico op kapotgaan. Maar verder vind ik t echt heftig.

Maar een vriendin zei dat dit wel bij haar gebeurde en ze ook niet snapt waarom t erg is. En dat t bij iedereen die ze kende wel eens gebeurd is. Terwijl ik t juist nog nooit in t echt gehoord heb. En ik ook echt vind dat je t kind zn laatste veilige plek dan verwijderd. Maar ja als je dan een @anon50301661 hebt dan kan t geen kwaad maar heeft het ook geen nut.

3 likes