Stel je persoonlijke vraag #24

Slaap jij met je raam open?
  • Ja ik slaap altijd met mijn raam open
  • Nee mijn raam is altijd dicht
  • Normaal staat die wel open maar ik vind het nu te koud
  • Ik heb geen raam

0 stemmers

En slaap jij met de deur open?
  • Ja alle deuren staan altijd open
  • Nee de slaapkamer deur moet dicht
  • Ik slaap liever met de deuren dicht maar soms vergeet ik hem dicht te maken en ben ik te lui om uit bed te gaan

0 stemmers

Sinds ik in dit topic heb gelezen dat je de deuren het beste dicht kunt doen ivm brandveiligheid doe ik dat altijd netjes

3 likes

Oh echt? In mijn hoofd kan ik juist sneller vluchten als alle deuren open staan.

Ja je kunt het beste elke kamer gesloten houden want dan springt het vuur en de rook niet over en blijft de schade beperkt, maar ben verder ook geen brandweervrouw ofzo

17 likes

Denk dat het ook weer een soort tijdverdrijf is in coronatijd

2 likes

Ik snap de straf geloof ik niet zo. Dus nee ik heb het zelf nooit gehad, maar zit nu al een kwartier te bedenken of ik het echt niet vind kunnen of een goede straf vind. Eigenlijk beide niet per se. Misschien een goede straf als er iets gebeurd is op de kamer wat niet mocht (dus: als je je met deur blijkbaar niet kunt gedragen, dan maar geen deur), maar het lijkt me een beetje gek als het kind bijvoorbeeld te laat thuis komt of heeft gespijbeld en dat dan de consequentie is: lever je deur maar in

Inderdaad slim om te doen ivm de giftige rook. Het kan je kostbare tijd opleveren die je leven kan redden.

Kom ik weer (ja ik was het ook vorige keer maar het is zo’n bizar verschil en het redt echt levens)
Verschil tussen deur dicht en open:

Edit: en nee, de brand is niet begonnen in de rechterkamer, de brand is beneden begonnen in deze situatie.

49 likes

Holy shit, hier schrik ik wel van. Thanks voor het (nogmaals) delen. :frowning:

1 like

Ik had op de uni een docent die het standaard over whores ipv wars had.

Hij vertaalde kapstok ook naar capstick, maar dat terzijde.

23 likes

Ja, ik schrok me er ook rot van toen ik het voor het eerst zag. Ik sluit dus ook Ć”lle deuren voor ik ga slapen, niet alleen die van m’n slaapkamer. Die van beneden naar boven is ook belangrijke tijdswinst.

3 likes

Hahaha dit had ik gister, nouja de deur zat wel op slot alleen de sleutel zat aan de buitenkant :+1:

2 likes

Ga jij de Super Bowl kijken vannacht (of deels?)

• Ja
  • Nee
  • De superwat?
  • Alleen de reclames
  • Alleen de halftime show

0 stemmers

Haha heb toevallig wel een paar vakken genderstudies gedaan ja! Dit was een minor conflict studies dus daar kwam het woord whore/war helaas veelvuldig voor.

Verder was het een goede docent/aardige kerel, maar ik denk niet dat het niveau van het hoger onderwijs er altijd bij gebaat is om alle vakken in het Engels aan te bieden.

2 likes

So we will do this lesson in English he

15 likes

Ik ben aan het kijken voor een nieuw bed

Voor de mensen die met twee personen in een bed slapen. Jouw bed is

• 140 breed
  • 160 breed
  • 180 breed
  • 200 breed
  • Breder dan al het bovenstaande
  • Ik wil gewoon stemmen

0 stemmers

Dat is groot genoeg, ik heb niet de neiging om mijn partner de hele nacht te schoppen

• Ja is groot genoeg
  • Nee mocht groter
  • Ik wil gewoon schoppen

0 stemmers

Helaas is geen bed groot genoeg wanneer je partner snurkt :ok_hand:t2:

11 likes

Ja dat hebben we nu en dat is echt een enorm drama :tired_face::sob: ik slaap zo slecht dan. Vreselijk

Ja ik wil hem ook nooit meer tegenkomen in bed… daarom twijfel ik of die 20cm extra bij 200cm nodig is :joy:

180 met ieder een eigen deken :sparkles:

20 likes