Stel je persoonlijke vraag #24

Hoe is dit anders dan sushi dan? Of eet je dat ook niet?

5 likes
14 likes

Onlangs - ik weet niet meer waar - las ik een draadje waarin bleek dat meerdere volwassenen met een knuffel slapen.
Terwijl ik al heel lang denk dat ik hierin één van de uitzonderingen ben.

Ik slaap nl altijd met twee vaste knuffels. Op vakantie of buitenshuis heb ik een andere knuffel zodat mocht ik deze verliezen, ik mijn vaste knuffel nog heb.

Zelfs bij een ziekenhuis opname, gaat er een knuffel mee.
Wat ik best eens gĂȘnant vond ^^. Ik kon mijn bed niet uit en had de knuffel overdag op het kastje staan. Na de laatste avondronde nam ik hem in bed, om hem tijdens de nacht blijkbaar op de grond te laten vallen
 :sweat_smile:

Enfin, zijn er hier nog mensen die met een knuffel slapen?

Slaap je met een knuffel?
  • Ja!!! Eigenlijk altijd.
  • Soms
  • Niet meer sinds ik volwassen ben
  • Neen, maar zou het wel willen
  • Heb ik nooit gedaan
  • Neen, ben je gek?

0 stemmers

Blijkbaar zou het slapen met een knuffel een houvast geven en comfort geven bij het in slaap vallen.

Ik deed even een Google zoektochten: Slapen met een knuffel gezond.

2 likes

Kots in een potje. Zo ziet het eruit vond ik altijd :sweat_smile:
Ik had er altijd periodes mee: dan vond ik het heel lekker en dan weer echt onwijs goor en dan weer lekker. Ik ben geëindigd in de echt goor hoek.
Ik vind het ook een beetje kinderbeleg ofzo? Oppaskinderen aten het altijd en hun ouders nooit.

Ze liggen of op de grond of verdwaald bij mijn voeten, maar ik knuffel er niet mee

1 like

Wordt/werd je vaak opgenomen? Want kan me dan wel indenken dat het een comfort ding kan zijn als je op zaal ligt.

Maar zo thuis ken ik niemand van boven de 20 die dat doet, maar ze zullen bestaan.

1 like

Mijn knuffel neem ik altijd mee als ik ergens anders slaap (en thuis ook altijd) no shame in my game. Ik hou hem nooit vast maar hij moet altijd op een vaste plek in bed liggen.
Als ik snachts wakker wordt dan doe ik ook vaak ff voelen naar mijn knuffel en slaap dan weer verder

2 likes

Ik heb beide keren backpacken mijn knuffel meegenomen en neem hem ook wel eens mee naar een scharrel!

12 likes

Kopen/krijgen jullie nog weleens nieuwe knuffels?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik slaap met een kussen tussen mijn armen en benen! Zo heb ik meer “knuffeloppervlakte” en raken mijn knieĂ«n elkaar niet aan. Ik vind dat echt een VERSCHRIKKELIJK gevoel.

4 likes

Zo benieuwd of zoveel mensen in de “echte wereld” ook met een knuffel slapen!

Ik heb een tijd terug aan mijn schoonmoeder gevraagd of ze de zegels uit de supermarkt wilde sparen voor de knuffels die je dan voor een kleine prijs kon kopen. Ik dacht dat ze wel zou snappen dat ik het voor mijn nichtjes/neefje wilde sparen. Week later komt ze aan met 2 knuffels voor ons :joy:

4 likes

Jaa ik kreeg er laatst een bij de toko haha.

1 like

Ik slaap zelf meestal met een knuffelbeertje en heb daarnaast een magnetronknuffel, die kan je dus in de magnetron doen en dan wordt 'ie lekker warm. Een pittenzak maar dan schattig, fijn als je buikpijn of last van je nek hebt. Nou goed, die lag altijd maar door mijn huis rond te slingeren en mijn vriend heeft die inmiddels geadopteerd en slaapt nu elke nacht met dat ding. Hij heeft zelfs een naam gekregen (Slurfie) en als we een spelletje doen mag degene die op verliezen staat 'm aan zijn kant van de tafel neerzetten als emotional support animal hahaha.

image

Hij is ook wel echt heel schattig

37 likes

Kuch, ik ben 45 ^^

Ging telkens wel om heftige operaties idd.

2 likes

Hoe bedoel je?
Daar gaat de poll toch over?

Ja maar wij bestaan alleen op het forum, niet in de echte wereld :stuck_out_tongue:

10 likes

maar dat rollen ze toch anders op? Met zon rieten matje en het raakt niet de handen aan voor zover ik weet.

Oh ik stemde op nee, maar heb vorig jaar een southpark knuffel gekregen op de kermis haha. En die heb ik niet eens meer :sleepy:

1 like

Zou jij het leuk vinden om een mega knuffel van je partner/date te krijgen met valentijn? Dat lijkt me dus zo’n kut cadeau

• Ja leuk/lief!
  • Nee dankje
  • Ik krijg nog liever niks

0 stemmers