De sushirijst wordt met de handen verdeeld over het zeewier.
Zoān kleine is nog wel leuk, maar zoān beer van 1,5 meter⦠Wat moet je daarmee? Waar laat je zoān reus?
voor de moeders hier, hebben jullie wel eens een mega knuffel cadeau gekregen voor de geboorte van je kind?
- Nee
- Ja 1
- Ja meerdere
0 stemmers
Op de plek waar je vriend normaal slaapt. Wel knuffelen maar geen vet warme dude die snurkt en je deken jat.
Ik zou dit zoooo kut vinden, waar laat je dat ding? Nee hoor, meteen in het weggeeftopic. Maar dan gaat die knuffel je aankijken en dan vind ik het zielig en dan moet ik m toch houden. Dus liever niets!
Maak kennis met Bruintje. Dit is mijn knuffel sinds groep 6, daarvoor had ik een andere knuffel (Snuppie en was ook een hondje) maar die was kapot en moest weg van mijn moeder. Bruintje heb ik uit de grijpmachine van attractiepark Hellendoorn. Na ƩƩn muntje was ie van mij, en ik weet nog wel dat mijn beste vriendinnetje van toen super jaloers was en moest huilen. Ze heeft toen al haar geld opgemaakt aan de grijpmachine met als eindstand dat ze geen knuffel had haha. Meestal ligt ie trouwens heel zielig in de ladekast naast het bed maar we blijven matties. Vooral toen ik na een lange periode weer single was heb ik echt weken met Bruintje in mijn armen geslapen haha.
Nou groetjes en een van Bruintje.
Ik heb op nee gestemd, maar bedacht mij net dat ik laatst zachte huissokken had gepakt om in bed aan te doen, maar toch te warme voeten had en dus bij mijn hoofdeind heb laten liggen.
Nu elke keer als ik 's nachts niet kan slapen pak ik ƩƩn van die zachte sokken en val ik zo in slaap. Dus eigenlijk zijn ze nu ook een soort van knuffel haha
Een vriendin van mij heeft ook zon half afgekloven knuffel. Echt doe weg.
wat harteloos (van je moeder).
Een knuffel kan je toch niet weg doen? Vond je dat niet erg?
Ja van die insert zielige oogjes
Voel me ook altijd wel een beetje schuldig als ik hem weer in de lade prop maar volgens mij is hij daar wel okƩ mee.
In het wandel topic had iemand een keer een foto gepost met dat ze haar knuffel altijd meenam op wandeltochten en vakanties en dan maakte ze een foto van haar knuffel op bestemming. Nou toen was ie wel even jaloers hoor. Als ik een langere periode in het buitenland was voor werk oid mocht ie wel altijd mee samen met mijn favo kussen.
ik had mijn knuffel mee toen ik ging bevallen in het ziekenhuis.
de zuster zei, o is die alvast voor de baby?
nee meid die is voor mij!!!
Ben er nog steeds verdrietig om Had dat ding altijd bij me, zelfs op de trouwfotoās van mijn ouders sta ik met Snuppie op de foto anders wilde ik niet mee haha. Na een flinke huilbui mocht ie dan toch mee.
Was zoān knuffeltje wat je kon sparen bij Super de Boer (een dalmatiĆ«r).
Edit: mijn broertje had ook een favo knuffel en dan deden we soms playdates met de knuffels haha. Of dat gingen ze bij elkaar logeren, lol. Voor Snuppie hebben we toen ook een afscheid gedaan.
Ik vind dit echt heel erg
Denk jij wel eens aan een forummer die hier ooit weg is gegaan, en hoe het nu met diegene gaat?
- Ja, regelmatig.
- Ja, soms.
- Nee, nooit.
- Nee, maar nu je het zegtā¦
0 stemmers
ahaha ik vind het ook vet kut als mān knieĆ«n op elkaar liggen maar daarom prop ik het dekbed tussen mān benen, dan voel ik het ook niet
Ik kreeg die van mijn ex. Wist niet waar ik met dat enorme ding heen moet, dus weggegeven aan mijn buren met jonge kinderen .
Marbella!
Njime
Ik had het bij een forummer, maar toen ben ik er laatst achtergekomen dat ze er toch nog wel is, maar dan een andere forumnaam.