Stel je persoonlijke vraag #24

https://www.forumfeminarum.nl/t/show-je-knuffel/

:biggrin:

2 likes

Marbella, quantum, die ene die ster tattoos had toen dat heel hip was. Zon Shanna! Die altijd selfies postte. Maar wel in de zin van ā€˜nu je het zegt’. Zit @kali? Oke zij zit hier niet meer?

2 likes

is @Hatsmetflats er nog?

8 likes

Ik sliep nooit met een knuffel, tot m’n lockdowneenzaamheid me te veel werd haha, toen heb ik er een aantal bij m’n ouders opgehaald

3 likes

Jaaa dat zei ik ook altijd! (dat het naar bigmac smaakt)

1 like

Misschien is het niet te generaliseren naar de gehele vrouwelijke bevolking 18-35 jaar van NL.
Ik ken maar ƩƩn iemand die met een knuffel slaapt.

Ik heb een keer een soort eng lifesize gevuld kussen in de vorm van een mens gekregen met het hoofd van m’n vriend erop als surprise van m’n schoonzus hahaha. Want ik ging naar het buitenland en dan kon ik die meenemen om in m’n bed te leggen :joy: (niet meegenomen uiteraard)

1 like

Omg, Bruintje moet dit niet zien anders is ie jaloers.

Ik denk dat je er wel meer kent, maar niet iedereen het verteld. Collega waar ik al 4 jaar close mee werk zag ik het ook laatst toevalig op de achtergrond van een call, hebben we het echt nooit over gehad ofzo.

2 likes

Ik snap dat het heel overdreven kan overkomen, maar ik denk echt dat voor best veel kinderen een knuffel een hele grote emotionele waarde kunnen hebben. Dat zo weggooien vind ik onbegrijpelijk. Niemand komt aan mijn mimi/beertje

14 likes

Ja het boeit mij echt helemaal niks, ik zag gewoon zon filmpje hoe ze het oprolden. Het boeit mij ook niet wie een gehaktbal draait en dat serveert.

1 like

Ik slaap met de knuffel van ons zoontje, want ons zoontje slaapt ook in ons bed haha. Hij slaapt met een rode panda, is echt z’n maatje. Eerste keer peuterspeelzaal, ziekenhuis opname, tandarts, doktersbezoekjes… alles wat hij spannend vind/vond gaat ā€˜panda’tje panda’tje’ mee. :heart_eyes:

3 likes

Tja bij professionele koks verwacht ik een hogere hygienestandaard dan thuisbakkers die met losse haren door de keuken dartelen.

3 likes

Ja ik bedoelde het ook volkomen serieus!
Ik kan me echt niet voorstellen dat je die weggooit (als ouder)

1 like

Ligt aan het product. Enkel kleding betaal ik vaak via klarna, omdat je retourzending gelijk wordt verrekend. Verder alles direct.

5 likes

Internet aankopen betaal ik het liefst achteraf en het allerliefst met cc.
Als het niet goed is, heb ik tenminste nog niet betaald voor de dingen die ik retour stuur.
Ik heb wel een apart potje op mijn spaarrekening waar ik geld op zet voor de cc aankopen. Dus als ik vandaag besluit dat ik mijn hele h&m bestelling van 200 hou, dan zet ik vandaag 200 euro in dat potje. Dan is de rekening alvast ingecalculeerd

4 likes

Wat een slim idee! Misschien moet ik dat ook maar gaan doen

1 like

Bij welke bank zit je? Ik zit bij ING en daar kun je ook geld overmaken naar je creditcard, dan hoef je het niet apart in een potje te zetten.

Ik koop alleen kleding (en schoenen) op achteraf betalen omdat ik vrijwel altijd wel iets terugstuur dus heb ik liever dat ik gewoon het uiteindelijke bedrag moet overmaken.

1 like

Factuur ligt er trouwens ook maar net aan om wat voor bedrag het gaat uiteraard. Als het iets kleins is maak ik wel meteen over, moet ik een deel eigen risico aftikken ja dan wacht ik wel even.

1 like