Ik vind het er wel gezellig uitzien zo
Zondagochtend mogen de katten er 's ochtends bij, dan komt er eentje op m’n zij liggen boven de dekens, ik lepel m’n vriend en hij lepelt de tweede kat die onder de dekens tegen hem aankruipt. Echt zooo gezellg. Daarna beddengoed in de was, prima zo.
Jaaaa die bedoelde ik!!
Welke forummers vind jij lekker?
- Broodjepindakaas
- Vitaminwater
- Salmiak
- FranseKwark
- Loempia
- Colalight
- Chocoswing
- Appelcrumble
- Perzik
- Paprikatuc
- Appelstroop
- Marsepein
- Krabsalade
- CrokyBolognese
- Instantramen
- Donut
- Cremeinyourcoffee
- Doperwt
- Watermeloen
- Jalapeno
0 stemmers
Welke forummers heb jij in huis?
- Spaarlamp
- Ovenschaal
- Broodrooster
- Boodschappen
- punaise
- Stofdoek
- Vaatdoek
- wasknijper
- Canvastas
- Jumpsuit
- Yucca
- Rozecoupeschaar
- Waterverf
- Blush
- Sneakers
- Cactusje
- Kapstok
- Koffiekopje
- Trenchcoat
- Radio
0 stemmers
Haha wat een leuke polls!
Chips eten maar heb vandaag wel @anon29773882 gegeten en @Banananana
Het is maar goed dan niemand helvegen in huis heeft.
Eindelijk onderdeel van een poll, life goals.
Ik spaar maandelijks random een bedrag, niet echt een minimum. Wil ook standaard meer gaan investeren per maand.
Je krijgt een bruin hangoorkonijntje waarvan je het geslacht nog niet weet hoe ga je die noemen?
Superkonijn uitgesloten
- Wompie
- Max
- Pabbles
- Dommels
- Coco
- Kareltje
- Chippie
- Hinkje
- Cookie
- Quinn
- Ferris
- Lexiii
- Gigi
- Hettie
- Marie
- Adje
- Dexter
- Tukker
- Willem
- Kees
0 stemmers
Ik vind het best bijzonder dat ik niet de enige ben die mezelf in huis heeft haha.
Onze konijnen hadden namen naar drankjes (Fristi, Malibu en Whiskey). Maar Kees vind ik ook echt leuk!
Nu wil ik weer een konijntje
Malukun0na hahhaha
Huh deze polls waren er toch gisteren ook??
Toen waren de besten uitgesloten
Ik ga in eerste instantie al niet naar buiten als het sneeuwt en ik niet hoef. Maar ik ga ook nergens heen zonder mobiel haha.
Toevallig mezelf laatst voor het eerst buitengesloten, ‘s avonds op tweede kerstdag. Buren hadden geen sleutels. Familie woont aan de andere kant van het land. Had gelukkig wel nog m’n telefoon. Dus heb, na flink panikeren, een slotenmaker gebeld. Stond binnen 20 minuten voor de deur en had ‘m binnen twee minuten open. Echt top! Aanrader, mocht dit je ooit overkomen
ik zou eerst naar de buren gaan om te vragen of ze een sleutel hebben. als dat op niks uitloopt ga ik naar de kennis!
Krijg je er wel meteen een dikke rekening bij vaak, of was dat nu niet zo?
Ik heb een buurman die kan lockpicken die geregeld buren uit de brand helpt, erg handig.
Ja dat wel helaas 🥲 alleen in sommige gevallen, zoals de mijne, moet je wel. Maar die bedrijven maken inderdaad handig gebruik van je wanhoop.