Hahaha wat kut.
Huh waarom? Volgens mij is mijn knuffelbeer ook een build-a-bear! Ik werd altijd helemaal gek als we die winkel in de uk zagen als kind!! Zoooo geweldig!
Je huisdier(en) bij je in bed laten slapen
- Ja gezellig
- Nee vies
- Neutraal/anders
0 stemmers
Ik wil niks liever maar mijn dier weigert
Dat lijkt me echt onhandig, mijn hond verhuist om de x tijd van plek. Dat hebben we geleerd van kamperen (ligt hij in de voortent).
Met kamperen is het prima hem zo dichtbij te hebben, maar denk dat we elkaar best wakker zouden houden.
Ik heb geen huisdieren, maar als ik er wel zou hebben zou ik het denk ik vies en gezellig tegelijk vinden
Ik heb hem gemaakt met de cashew dip van de ah (vegan) vond hem toen wel erg lekker.
- Ik heb huisdieren (gehad) en vind dieren in bed prima
- Ik heb huisdieren (gehad) en vind dieren in bed vies
- Ik heb geen huisdieren (gehad) en vind dieren in bed prima
- Ik heb geen huisdieren (gehad) en vind dieren in bed vies
0 stemmers
Nja niet perse vies maar gwn niet handig. Ligt in de weg haha.
Van mij mag mijn hond wel bij me slapen, maar hij durft mijn bed niet op
Lol nou hier net 2 weken later en ze hebben me net de baan aangeboden
Wat is ‘in bed’? Mijn katten slapen op het voeteneinde op de dekens. Niet daadwerkelijk IN bed.
Ik zei altijd 'nee als we een hond hebben dan komt ‘ie echt niet in bed hoor gatver’, maar ja stiekem sneakt ze toch zeer regelmatig tijdens de ochtend/nacht op bed en kunnen we lekker spoonen.
Nu moet ik wel zeggen dat mijn hond nauwelijks verhaart, anders was ik er niet chill mee. En altijd óp de deken want ja ze heeft ongetwijfeld genoeg troep aan haar poten, maar ik vind de gezelligheid zwaarder wegen.
Ben vooral bang dat Dolly me zou terroriseren, daarom is de slaapkamer off limits
Ja dat vind ik niks.
Oh nee dit vind ik echt niet chill.
Ik vind op bed eigenlijk ook in bed, maar dit is idd next level.
Ahh zo gezellig. Mijn kat lag vroeger ook vaak bij mij op bed, zo leuk vond ik dat (behalve als hij een plekje wilde vinden om zich comfortabel te maken, echt, laat me slapen). Vriendin ligt ook altijd met vriend + 2 dikke katten in (een 1.40) bed.
Als ik iets wel goor vind is het huisdierharen op of in bed.