De dag voordat dat ik mn bed zou verschonen mochten ze op bed
heel gezellig en schattig, maar dan slaap ik niet omdat er een kat op mijn benen ligt of luid spinnend op mijn borst aan het prakken is
Wat cool gefeliciteerd!
Ja dankjewel! Zo random haha
Ik heb nog wat andere dingen lopen dus heb nog geen beslissing gemaakt maar pfff zo fijn om iig 1 fijne optie te hebben
Ik vind het al vies als ik bij iemand ga eten en die kat zit dan met zn reet op tafel te schuiven en daarna moet ik daar eten zonder dat ze de tafel schoonmaken. In bed, nee dank je. En dan gaat het me niet eens om de haren maar ook om die kont die dan op m’n kussen gaat ofzo. Gelukkig heb ik geen huisdieren.
Vriendin van mij haar katten springen steeds op het aanrecht brrrrr. Ik vind katten op bed wel gezellig! Nu wil ik graag huisdieren maar ik heb geen huisdieren
Dat kan ik me goed voorstellen, geeft vast wat rust voor nu. Hopelijk hoor je snel wat van de rest en heb je straks een fijne baan!
Ik vind het er wel gezellig uitzien zo
Zondagochtend mogen de katten er 's ochtends bij, dan komt er eentje op m’n zij liggen boven de dekens, ik lepel m’n vriend en hij lepelt de tweede kat die onder de dekens tegen hem aankruipt. Echt zooo gezellg. Daarna beddengoed in de was, prima zo.
Jaaaa die bedoelde ik!!
Welke forummers vind jij lekker?
- Broodjepindakaas
- Vitaminwater
- Salmiak
- FranseKwark
- Loempia
- Colalight
- Chocoswing
- Appelcrumble
- Perzik
- Paprikatuc
- Appelstroop
- Marsepein
- Krabsalade
- CrokyBolognese
- Instantramen
- Donut
- Cremeinyourcoffee
- Doperwt
- Watermeloen
- Jalapeno
0 stemmers
Welke forummers heb jij in huis?
- Spaarlamp
- Ovenschaal
- Broodrooster
- Boodschappen
- punaise
- Stofdoek
- Vaatdoek
- wasknijper
- Canvastas
- Jumpsuit
- Yucca
- Rozecoupeschaar
- Waterverf
- Blush
- Sneakers
- Cactusje
- Kapstok
- Koffiekopje
- Trenchcoat
- Radio
0 stemmers
Haha wat een leuke polls!
Chips eten maar heb vandaag wel @anon29773882 gegeten en @Banananana
Het is maar goed dan niemand helvegen in huis heeft.
Eindelijk onderdeel van een poll, life goals.
Ik spaar maandelijks random een bedrag, niet echt een minimum. Wil ook standaard meer gaan investeren per maand.
Je krijgt een bruin hangoorkonijntje waarvan je het geslacht nog niet weet hoe ga je die noemen?
Superkonijn uitgesloten
- Wompie
- Max
- Pabbles
- Dommels
- Coco
- Kareltje
- Chippie
- Hinkje
- Cookie
- Quinn
- Ferris
- Lexiii
- Gigi
- Hettie
- Marie
- Adje
- Dexter
- Tukker
- Willem
- Kees
0 stemmers
Ik vind het best bijzonder dat ik niet de enige ben die mezelf in huis heeft haha.
Onze konijnen hadden namen naar drankjes (Fristi, Malibu en Whiskey). Maar Kees vind ik ook echt leuk!
Nu wil ik weer een konijntje
Malukun0na hahhaha