Stel je persoonlijke vraag #24

Omg, dit kan niet waar zijn. Het lijkt me een hel om met mn bff te neuken. Echt serieus onze hele vriendschap voor jaren gaat eraan. Geef me lucht.

2 likes

Bff:

• Vrienden voor het leven, die elkaar nooit laten gaan
  • Ja bullshit, geloof ik niet in
  • Bff zijn vooral om seks mee te hebben
  • Ik heb geen idee.

0 stemmers

Ben jij deze week onderuit gegaan door gladheid?

• Lopend
  • Op de fiets
  • Schaatsend
  • Anders
  • Nee

0 stemmers

Ik liep gister mega voorzichtig door het park en lag ineens patsboem op m’n rug. ZO klaar met de gladheid joh.

Ons paadje van het huis naar de stoep loopt een beetje schuin af en ik ging vandaag zo sjoef in een spagaatje.
Had niet door dat het zoveel gladder worden was buiten.
Heb me niet bezeerd gelukkig en m’n kleding is nog heel :ok_hand:t4:
Heb jij nog last van je val?

1 like

Ik snap de vraag niet zo goed denk ik. Bedoel je wat je denkt dat bff betekent?

Het deed gelukkig geen pijn! Maar ik ben nu echt bang om te lopen want ik was zo voorzichtig dat ik echt denk HOE dan haha. Ik ga morgen ook weer lopen en dan met een dure viool op mijn rug en schijt 'm nu al. En bij elke bejaarde die ik zie lopen denk ik oooh oeh ah kijk uit kijk uit!

Meh wat kloterig! Sterkte!

Ik mag hopen dat mijn hond tevreden is en als het hem niet bevalt doe ik hem weg

5 likes

Dan neemt ie zelf wel de kuierlatten hoor. Ik vraag aan die van mij wel eens als die ergens wil blijven: ā€˜ā€˜ga jij hier wonen? Dan loop ik vast naar huis’’ Staat binnen 2 seconden dan naast me om mee te gaan :joy:
maar oke, dit is ook wel slimme border collie :joy:

3 likes

ben ook verpest, ik zei voor de grap een tijdje poonie en nu is het erin geslopen. Ik lees ook poonie in m’n hoofd nu.

1 like

Ik zie net een plaatje voorbij komen (ik krijg het hier niet geplaatst) met daarop
"13 year old me would think current me is so cool & hot & that’s really all that matters"

Ik vind niet echt dat deze tekst ergens op slaat, maar ik vroeg me wel af, zou 13-jarige jij jou(w leven) nu cool & hot vinden?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Ik heb zojuist ā€˜Belachelijk…’ geantwoord, maar het ligt voor mij een stuk genuanceerder. Afvallen is sowieso heel moeilijk, dan wel niet mogelijk voor een grote groep mensen.

Ik had liever gezien dat ze nu meerdere risicogroepen met gezondheidsproblemen zouden beginnen met inenten en dat het dan maar qua periode wat langer is uitgesmeerd. Dat bijvoorbeeld zowel mannen van 60+ met een bmi > 40 nu als eerste een uitnodiging zouden ontvangen maar ook mensen die om 3 verschillende aandoeningen gevaar lopen. Uiteraard hebben ook mensen met een hoog bmi vaak meerdere gezondheidsproblemen.

Ik heb een normaal bmi, meerdere gezondheidsproblemen, waardoor ik een risico loop en een cruciaal beroep. Mocht het na de voorjaarsvakantie zo zijn dat ik geacht wordt dagelijks op locatie te werken dan baal ik als een stekker. Mijn doelgroep heeft vaak toch redelijk schijt aan de regels en door de lange duur wordt het steeds lastiger om diegenen te ontlopen die schijt hebben, want die groep wordt steeds groter.

@LaPetiteRobeNoire
Vorig jaar vonden 13 jarigen mij absoluut niet cool, misschien wel in 1997 of 2000. Onnatuurlijke haarkleur en spicegirlschoenen? Laat me niet lachen dat is nu zo niet cool. :joy:

2 likes

Heb jij een bff ( best friend forever) ?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Het is dinsdag en iemand vraagt: kom je volgend weekend langs? Om welk weekend denk jij dan dat het gaat?

• Het eerstvolgende weekend
  • Het weekend daarna

0 stemmers

het eerstvolgende weekend = komend weekend
het weekend daarna = volgend weekend

22 likes

Ik krijg hier echt een error van eerstvolgende, volgende.
Waarom zeggen mensen niet gewoon komende, volgende week of deze etc. :exploding_head:

1 like
  • eerstvolgende weekend
  • eerstkomende weekend
  • aankomend weekend
  • aanstaand weekend

0 stemmers

Gewoon dit weekend

(of komend weekend is ook ok)

11 likes

Als je iemand belt en de tijd is echt enkele seconden geleden 17:59 worden… dan zeg ik
(als je moest kiezen)

• Goede avond
  • Goede middag

0 stemmers

En bij 11:59

• Goede morgen
  • Goede middag

0 stemmers

Pas vanaf 20 uur is het avond voor mij.

5 likes