Denk jij dat je een goed baasje zou zijn voor een hond?
- Ja denk ik wel
- Nee laat me met rust met je hond
- Ja en dit ben ik al
- Na veel training misschien
0 stemmers
Denk jij dat je een goed baasje zou zijn voor een hond?
0 stemmers
Mijn spirit animal is een straatkat
Ik ben niet verlegen maar wel een beetje sociaal ongemakkelijk of zo. Maar niet dat ik niks durf te zeggen of geen gesprekken aan durf te knopen.
Nee ik word liever gevoerd enzo dan dat ik op jacht moet voor eten. Plus al die vlooien en ziektes enzo die straatkatten hebben. Nein danke
Is toch cool lekker ruig, mogen na 21 uur gewoon nog buiten zonder de lijn. Ik weet ook niet waar mijn lichte haat voor honden vandaan komt. Ik vind het gewoon kut. Ik moet wel zeggen een vriend van mij heeft sinds kort een puppy en omg, ik ga niet zeggen wel soort want straks is het nog herkenbaar ofzo. Maar awh, daarna wordt ie waarschijnlijk ook kut.
Ja gezellig! Mag je overal mee naar toe
Stel er komt nu iemand langs en je moet per se 1 van deze dieren adopteren, ze kijken niet naar de plek en/of eventuele tuin die je hebt etc. Daar moet je dan zelf een oplossing voor vinden.
Wat zou je kiezen?
0 stemmers
Vroeger was ik echt zoooo verlegen. Durfde echt nooit wat te zeggen. Nu weet ik bijna altijd wel wat te zeggen, maar soms komt het verlegen wel weer naar boven.
Als je vroeger tegen me had gezegd dat ik nu karaoke fantastisch zou vinden zou ik je echt keihard willen uitlachen, maarja ik zou het niet durven
Hoe spreek jij pony uit?
0 stemmers
Wat erg, ik ben verpest. Ik zei altijd poownie. Gelukkig spreek ik dat woord nooit meer uit.
Een paard als poowny en zo’n pony in je haar ponnie
ja ik ook, maar ik vind poownie wel echt kut klinken er vanuit gaand dat je gewoon Nederlands spreekt. Zo extra.
Ik denk dat mijn hond wel een fijn leven heeft.
Dat denk ik ook zo aan je foto’s te zien!
Volgens mij zeggen we hier in Vlaanderen allemaal poownie en een pony in je haar is dan een froufrou
Wat is een leuker woord voor een pony in je haar?
0 stemmers
En dat spreek je denk ik uit als froefroe?
Er is nog een derde optie, hoe Bonnie het uitspreekt.
Ah jammer, froefroe vind ik echt geweldig. Lijkt wel een naam voor een poedel. Als je in Vlaanderen zegt dat je een pony wilt laten knippen weten ze dan wat je bedoelt?
Moest meteen aan die koekjes denken
Hoe is dat dan? Die zegt toch juist ‘ponnie’?
HVJ!!! wjnmk bff