Stel je persoonlijke vraag #24

Vind jij ’ I love you’ minder serieus klinken dan ‘ik hou van je’?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Toen mijn vriend zei ik hou van je, ging dat in het Engels, want er is niet echt een andere mogelijkheid. Maar het klonk toch heel serieus, en ik zei niks terug. Vreselijk haha. Toen zei hij ’ you know that right?’ Ik heb daar vervolgens ook niet op gereageerd. Ik kijk er heel a romantisch op terug.

Vroeger in het tijdperk van Hyves en middelbare school zei je in de krabbels op elkaars pagina altijd wel ik hou van je, wil je niet meer kwijt etc., maar dat tel ik hierbij niet mee :joy:

2 likes

En heb jij wel eens ‘I love you’ tegen iemand gezegd waar je niet van houd/hield?

• Nee nooit
  • Ja zovaak
  • Een enkele keer
  • Geen idee/ n.v.t.

0 stemmers

lol ja maar echt
ik heb laatst voor het eerst love you gezegd, maar dat was als berichtje bij een bankoverschrijving naar hem toe
het daadwerkelijk zeggen of, nog heftiger, in het Nederlands ben ik nog niet aan toe

2 likes

Hahaha het zou zo’n romantisch moment moeten zijn. En ik zit echt zelden met mn bek vol tanden. Maar ik zei gewoon NIKS? HAHA. Ik kan het nu wel zeggen, en hij ook in het nederlands. Heb hoop!

Ja lol altijd als hij zegt dat hij van me houdt zeg ik… okée en dan zoen ik hem maar ofzo
dit bericht was een eerste stap, het moet goedkomen haha

2 likes

Ben/voel jij je over het algemeen snel verlegen?

• Nee niet snel
  • Gemiddeld
  • Ja vrij snel
  • Ja snel
  • Nee gewoon helemaal nooit never ever

0 stemmers

Er kan nog heel veel verschil zitten tussen hoe je het zegt. Een vluchtige ‘love you’ is alweer heel anders dan een bewuste “I love you”

4 likes

Wat zou je liever willen zijn als dit je volgende leven zou zijn?

• Een aanhankelijke gezinshond
  • Een onafhankelijke straatkat

0 stemmers

Net naar het dorp gewandeld hier maar vond de taartjes niet zoveel 🥲 dussss ik ga morgen!

1 like

Ik zou graag de hond van @Karl_Lagerfeld willen zijn.

15 likes

Nee straatkat! Ok ligt er wel aan waar in de wereld maar lijkt me best cool. Een hond vind ik een stom dier omdat het te aanhankelijk is. Ga zelf naar de wc ja.

3 likes

Denk jij dat je een goed baasje zou zijn voor een hond?

• Ja denk ik wel
  • Nee laat me met rust met je hond
  • Ja en dit ben ik al
  • Na veel training misschien

0 stemmers

Mijn spirit animal is een straatkat :sparkles:

6 likes

Ik ben niet verlegen maar wel een beetje sociaal ongemakkelijk of zo. Maar niet dat ik niks durf te zeggen of geen gesprekken aan durf te knopen.

1 like

Nee ik word liever gevoerd enzo dan dat ik op jacht moet voor eten. Plus al die vlooien en ziektes enzo die straatkatten hebben. Nein danke

2 likes

Is toch cool :sunglasses: lekker ruig, mogen na 21 uur gewoon nog buiten zonder de lijn. Ik weet ook niet waar mijn lichte haat voor honden vandaan komt. Ik vind het gewoon kut. Ik moet wel zeggen een vriend van mij heeft sinds kort een puppy en omg, ik ga niet zeggen wel soort want straks is het nog herkenbaar ofzo. Maar awh, daarna wordt ie waarschijnlijk ook kut.

2 likes

Ja gezellig! Mag je overal mee naar toe :two_hearts::two_hearts::two_hearts:

1 like

Stel er komt nu iemand langs en je moet per se 1 van deze dieren adopteren, ze kijken niet naar de plek en/of eventuele tuin die je hebt etc. Daar moet je dan zelf een oplossing voor vinden.

Wat zou je kiezen?

• Een paard
  • Een schaap
  • 2 konijnen
  • Een parkiet
  • Een papagaai
  • Een middelgrote hond
  • Een kat van 4 jaar
  • Een puppy
  • Een kitten
  • Een slang
  • Een rat
  • 1 hamster

0 stemmers

Vroeger was ik echt zoooo verlegen. Durfde echt nooit wat te zeggen. Nu weet ik bijna altijd wel wat te zeggen, maar soms komt het verlegen wel weer naar boven.
Als je vroeger tegen me had gezegd dat ik nu karaoke fantastisch zou vinden zou ik je echt keihard willen uitlachen, maarja ik zou het niet durven

1 like