Stel je persoonlijke vraag #25

M’n ergste vind ik die wanneer ik op een perron sta en er een kind in een buggy of kinderwagen is “duw hem voor de trein, kijken wat er gebeurd” maar ik wil dat helemaal niet zien.
Blijf er dan soms in hangen, wat voor surrealistische ervaring dat zou zijn en hoe mensen dan zouden reageren etc. Zo stom want ik wil er echt niet over nadenken :sweat_smile:

2 likes

Ik heb 75 euro cadeaubonnen, help me

  • Gebruiken voor airpods
  • Iets leuks voor kopen in edelstenenwinkel

0 stemmers

ik heb ze sinds december en zooooo blij mee. Kannie meer zonder.

1 like

Denk dat hier zelfs een topic over was op Ellegirl!

Ik heb ze vooral in de auto. ‘Wat gebeurt er als je nu je stuur een ruk naar links geeft?!’

1 like

Ja dit heb ik ook altijd in de auto, vooral als ik langs water rijd :grimacing:

1 like

Is er nog steeds (vrij dood wel, maar toch):

1 like

Ik dacht dat jij laatst stemde dat je minimalistisch leeft? Zie al voor 75 euro aan een bak random edelstenen voor me :joy: of koop je er daar maar 1 mooie voor ofzo?

@VickyViolence geloof ik had ooit een artikel over hoe die edelstenen industrie werkt. Met kleine kinderen enzo. Sindsdien heb ik zoiets van jaa mooi hoor op een afstand.

2 likes

Kijk jij op instagram altijd wie precies je stories bekijkt?

  • Ja, altijd en meerdere keren en/of tot het laatste moment zodat ik het van iedereen weet
  • Gewoon ja
  • Soms
  • Alleen als er een of meerdere specifieke personen zijn waarvan ik het wil weten
  • (Bijna) nooit
  • Ik post nooit stories
  • Heb geen insta

0 stemmers

Lurk je wel eens anoniem bij mensen?

  • Ja, zeer regelmatig bij dezelfde perso(o)n(en)
  • Soms bij dezelfde pers(o)n(en)
  • Soms bij random mensen
  • (Bijna) nooit
  • Ik heb een apart lurkaccount
  • Ik kijk via een site

0 stemmers

Een mooi sieraad misschien, deze ring is er van (robijn)

Of een mooie lamp van seleniet ofzo. Er zijn daar niet alleen maar losse stenen

10 likes

Kleine kinderen zijn toch echt overal handig voor he!!

10 likes

Mag ik die van jou ook een keertje lenen?

2 likes

Absoluut!

2 likes

Wat kost dat?

2 likes

Vandaag ben ik

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

Hahaha, jaaaa dit topic op Ellegirl. Volgens mij komt daar mijn meest gelikte comment ooit vandaan :joy:

Wat vind jij ervan als mensen hun eten op hun story delen, maar het is vlees. Dus een stuk kip dat ze gaan bakken of een kebabspies dat op hun bord ligt?

  • Normaal, doe ik zelf ook
  • Vind ik niks van
  • Sowieso apart als je je eten deelt tenzij je foodblogger bent
  • Vind ik beetje gek, je deelt letterlijk een dood/vermoord dier die op je bord ligt
  • Prima

0 stemmers

Vies vooral. Hoef ik niet te zien

12 likes

Vooral gewoon smerig als ik gewoon lekker door stories ga en dan een doorbakken stuk dier te zie liggen.

2 likes

Ik deel wel eens foto’s van gerechten die ik maak en best vaak krijg ik dan berichtjes van mensen of ze het recept mogen. Dus dat vind ik zelf leuk om te doen en vind ik ook leuk om bij anderen te zien. Maar ik zou niet een rauwe kipspies op de foto zetten en zeggen: jeej dit ga ik eten.

1 like