Stel je persoonlijke vraag #25

Iemand zong dat op de basisschool ook voor mij, zo’n populair druk jongetje. Ik hield er helemaal niet van om in de belangstelling te staan, schaamde me dood en werd helemaal rood. Maar toen zei ik: “Dan ben jij zeker de leider van het clubje ja, dat is wel te zien aan je gezicht” en toen was hij stil. :thumbsup:

30 likes

Ik verf mijn wenkbrauwen zwart en zelfs dan vind ik ze eigenlijk nog niet intens genoeg, dus teken alsnog vaak de aanzet bij.

2 likes

Mijn wenkbrauwen zijn van zichzelf al vol en zwart, dus zonder opvullen/tekenen oid zijn ze al bijna intens. Maar soms vul ik ze wel op om te shapen en dan zijn ze dus nog intenser.
Als ik ze laat doen worden ze ook zwart geverfd met henna, dat is 2 dagen heel heftig en daarna wordt het natuurlijker haha

2 likes

Ben jij een van die Reinders dames?

37 likes

Ik heb zwarte wenkbrauwen dus ik begin daar niet aan. Sowieso zijn mijn make up skills om te huilen.

1 like

Ja of ik heb geen haar boven m’n ogen of het zijn twee rupsen

There’s no inbetween helaas

1 like

Als je dezer dagen met de trein reist, en de trein is erg vol, laat je dan mensen naast je zitten of laat je je tas op de stoel? Ervan uitgaande dat die mensen anders moeten staan

  • Er mag hoe dan ook niemand naast mij zitten
  • Als iemand anders moet staan mag hij/zij naast mij komen zitten
  • Iemand mag alleen naast mij komen zitten als de trein toch al bomvol is en er allemaal mensen in het gangpad staan
  • Ik zou nooit met een volle trein reizen

0 stemmers

Heb jij op het forum al een like middels een smiley uitgedeeld, in plaats van een hartje?

  • Nee
  • Ja
  • Waar heb je het over?

0 stemmers

2 likes

Ik stapte laatst in een behoorlijk volle trein en ben toen eerste klas gaan zitten. Ik ben niet gecontroleerd dus geen idee of ze het zouden accepteren maar ik houd liever afstand en als het zo druk wordt in de tweede klas dat die plek naast me echt schaars is, zou ik eerder zelf weg gaan (staan in eerste klas bijvoorbeeld als zitten echt niet mag)

2 likes

Als iemand per se naast me wil komen zitten sta ik zelf op en ga ergens anders staan…

10 likes

Ik vul ze voor de helft in en zelfs dan zijn ze te opvallend :pensive:

Stel je voor seizoen 2 van een serie komt uit, seizoen 1 ben je eigenlijk grotendeels al vergeten. Ga je seizoen 1 opnieuw kijken voor je aan 2 begint?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Vaak hebben Netflix enz wel een korte samenvatting voor een nieuw seizoen begint (in ieder geval hun eigen series), dat vind ik altijd wel prima genoeg. Vaak weet ik dan wel weer hoe het nog maar weer ging.

1 like

Ik zoek altijd op YouTube de naamvan de serie + recap

In het beste geval heeft Netflix zelf een video met daarin de acteurs die de vorige seizoenen kort samenvatten (die van stranger things recap seizoen 1+2 is echt super goed gedaan bijvoorbeeld) en anders iemand anders die in minder dan 10 minuten alles samenvat.

3 likes

Op YouTube staan vaak goede samenvattingen! Dat heb ik bij Game of Thrones heel vaak gedaan want dan was je echt alles vergeten omdat het zo ingewikkeld was haha

3 likes

Zoek gewoon even een samenvatting op

Maar meestal begin ikgewoon. Vaak herinner ik me onder het kijken altijd alles wel weer (of in elk geval genoeg om het te snappen)

1 like

Dit is mijn voortdurende probleem met Dark, waarvan ik het laatste derde seizoen nog moet kijken maar het is al een jaar sinds ik seizoen 2 heb gezien. ik vertik het om Dark 1&2 opnieuw te kijken maar van samenvattingen word je ook niet veel wijzer :woozy_face: het enige wat ik nu nog weet is dat Jonas gewoon Heel Graag naar huis wil, maar ja daar kom je ook niet ver mee

4 likes

Haha maar daar noem je ook wel even één van de vaagste en meest ingewikkelde series, ik heb die grotendeels met de familie stamboom ernaast gekeken, echt niet te doen.

2 likes

Krijgen jullie ook altijd stress als er mensen komen eten/borrelen, en dan vooral of je wel genoeg in huis gehaald hebt.

  • Ja heb ik ook last van
  • Nee ik ben normaal
  • Anders

0 stemmers

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #25 (Deel 6).