Stel je persoonlijke vraag #25

Ja zo vat ik het ook op hoor, maar dan nog denk ik gewoon dat sommige mensen dit niet doen op die manier.

Oh ik bedenk me er nog eentje bij mezelf: als iemand in het verkeer heel kut doet steek ik gerust m’n middelvinger op. Zeker ook gedaan bij types waarbij ik niet mee weg was gekomen als ik een man was.

Ik gebruik meestal een variant met tering of tyfus; teringlijer, tyfuslul, tyfusklootzak haha vloekt net ff wat lekkerder.

13 likes

Haha ik zag jou versies en dacht I can relate :joy:

1 like

Same! Of jij bent mijn boomer twin!

1 like

Ik moet voor mijn werk vaak mensen overtuigen om iets voor me te doen. Bij iets oudere mannen werkt het hele “Oh, ik snap het niet leg het me uit”-toneelstukje dat ik als jonge vrouw kan doen heel goed. Als ze me lekker mogen mansplainen rennen ze echt tien keer harder. Beetje schaamteloos, maar zo kan ik vaak wel weer een uur eerder naar huis hè.

6 likes

Vind jij het vies om puistjes uit te knijpen?

• Nee totaal niet, doe het bij iedereen als het mag
  • Ja
  • Mwah, ligt eraan wie het is, bij mn partner of goede vriend(in) bijv niet

0 stemmers

Ik mocht vanochtend een puistje uitknijpen bij een vriendin. Ze zei, nu zie je toch al mn ochtendhoofd en ze weet dat ik dat leuk vind.

Dutjes

Deze chips:

• HEERLIJK
  • Gadverdamme echt goor
  • Niet heel lekker maar ook niet heel vies
  • Nog nooit gegeten

0 stemmers

Heb jij het gevoel dat jij weet wanneer puistjes rijp zijn om uit te knijpen?

• Ja wanneer het zo’n gele kop heeft
  • Nee eigenlijk geen idee
  • Ja in mijn ogen zijn puistjes altijd rijp om uit te knijpen

0 stemmers

Vorig jaar heeft mn vriend maar een paar weken ineens last gehad van puistjes en ik mocht ze zelfs met zon gele kop nog niet uitknijpen. Ik moest dan letterlijk van hem weglopen anders zou ik het alsnog uitknijpen.

Soms zie ik mee-eters op de rug van patiënten en ben ik geneigd ze uit te knijpen. Niet professioneel denk ik.

8 likes

Haha ja heb ook best vaak mannen gevraagd om zware dingen voor me te tillen door ze een beetje te paaien ‘jeetje dit is echt heeel zwaar, kun jij dit tillen denk je?’ works every time #lieverluidanmoe

4 likes

Doe ik wel altijd! Maar ik werk in een verzorgingshuis dus dan schaar ik het onder adl :joy:

6 likes

Ik knijp zo vaak mijn vriend z’n puistjes uit, dat onze zoon van 1,5 nu standaard AU roept als je naar zijn neus wijst :grimacing: dat is namelijk meestal mijn vriend z’n reactie.

7 likes

Wanneer ben jij voor het laatst echt goed opgemeten qua lengte? Dus heel precies, op sokken of blote voeten met je voeten tegen de muur?

• Lang geleden
  • Misschien 1 jaar geleden
  • Recent nog

0 stemmers

Ik denk dat daarom ook zoveel mensen een compleet verkeerde lengte op hun paspoort hebben. Ik kon het toevallig vrij precies laten meten en het is 163,3 cm. Weet ik dat ook eindelijk. Oh volgens mijn vriend was het 162,3 cm.

Echt 2 maanden geleden nog, was benieuwd naar m’n lengte omdat ik het idee had dat ik langer was, maar ben gewoon 1.67m zoals op m’n ID :woman_shrugging:

Komt vast ook omdat mannen vaak liegen over hun lengte en ik dan in de war raak over hoe lang 1.75m nou is.

4 likes

Als je uitgegroeid bent hoef je toch niet echt meer opgemeten te worden? Ik ga er niet vanuit dat ik nog groei en ook dat ik nog niet aan het krimpen ben. Ik denk niet dat veel mensen een compleet verkeerde lengte op hun paspoort hebben? Je wordt niet 's nachts opeens 3 centimeter langer ofzo.

1 like

Haha volgens mij is 1.75 echt zo’n kritieke lengte voor mannen waar ze boven willen komen (ofja, eigenlijk 1.80m, maar als dat echt ongeloofwaardig wordt the next best thing). Ik ben zo lang en mannen die dat ook beweren zijn altijd kleiner dan ik.

Nee klopt. In de sportwereld (ik sport niet haat het) word je wel regelmatig opgemeten als je bijv weer naar een andere club ofzo gaat. Maar ik denk wel dat veel mensen hun eigen lengte eigenlijk niet eens weten. En dan eerder schrikken van hoe kleiner ze zijn dan gedacht. Ik dacht ook lange tijd dat ik echtttt niet onder de 165 cm was. Gewoon jaren.

Is bij de meeste mensen (ahum mannen) vooral wishful thinking denk ik - ze kunnen de waarheid gewoon niet onder ogen zien.

Staat er bij jou niet in je paspoort je goede lengte dan? Of lette je daar gewoon nooit op? En in die topsportwereld zullen die millimeters wel wat belangrijker zijn denk ik idd dan voor ons leken, bepaalt natuurlijk mede je waarde. Of ik 169,4 of 169,8 ben, nobody cares.

1 like

Maar als je je paspoort/id-kaart verlengd dan vragen ze toch ook niet opnieuw naar je lengte? Ze houden gewoon de allereerste keer aan