Stel je persoonlijke vraag #25

Ik denk soieso dat iedere witte vrouw hier wel op ja kan klikken.

17 likes

Deze is eigenlijk meer voor het biechttopic: ik heb zelfs wel eens met een collega geflirt om te kijken of ik een hele kutte klus van hem gedaan zou kunnen krijgen, wat hij anders nooit zou doen. Puur als test om te kijken wat ik voor elkaar zou kunnen krijgen, te erg eigenlijk. Was wel gelukt :+1:

17 likes

Ik liet mannen vroeger heel vaak betalen voor mn huur of telefoonrekening, dat soort dingen😂 echt zo erg, net als zogenaamd heel verbaasd zijn dat mijn ov niet opgeladen was of er niet genoeg geld op mijn pinpas stond voor sigaretten. Uitgaan zonder geld mee te nemen, ga zo maar door.

Zou me nu echt kapot schamen.

3 likes

Ik kan echt niks bedenken en ben een witte vrouw, maar zal stem dan veranderen naar ja.

Zeker eens dat elke witte vrouw bepaalde privileges heeft, maar ik denk niet dat iedereen er per definitie misbruik van maakt @anon4388265

15 likes

Ja, privileges heb ik sowieso (die ga ik nergens ontkennen) maar misbruik maken zie ik mezelf gewoon niet zo snel doen door mijn persoonlijkheid.

2 likes

Als ik daarop zou zitten zou ik de hele tijd bang zijn dat iemand vanonder die zitting in m’n benen komt grijpen ofzo

3 likes

Haha hoe?? Teach me master

21 likes

ik hoor het je helemaal zeggen ’ oh nee meneer sorry ik ben helemaal vergeten in te checken’ :wink: :wink: :wink:

7 likes

Ja dit. Ik ging er altijd vanuit dat ik niet zo snel in de problemen zou komen met politie of handhaving, ook als ik dingen deed die verboden zijn. Ik wist ook dat ik me overal wel uit kon lullen omdat dat op school ook altijd gewerkt had. Dus ik heb nooit de dreiging hoeven voelen van mensen met macht. Dat vind ik een groot privilege.

2 likes

Ja zo vat ik het ook op hoor, maar dan nog denk ik gewoon dat sommige mensen dit niet doen op die manier.

Oh ik bedenk me er nog eentje bij mezelf: als iemand in het verkeer heel kut doet steek ik gerust m’n middelvinger op. Zeker ook gedaan bij types waarbij ik niet mee weg was gekomen als ik een man was.

Ik gebruik meestal een variant met tering of tyfus; teringlijer, tyfuslul, tyfusklootzak haha vloekt net ff wat lekkerder.

13 likes

Haha ik zag jou versies en dacht I can relate :joy:

1 like

Same! Of jij bent mijn boomer twin!

1 like

Ik moet voor mijn werk vaak mensen overtuigen om iets voor me te doen. Bij iets oudere mannen werkt het hele “Oh, ik snap het niet leg het me uit”-toneelstukje dat ik als jonge vrouw kan doen heel goed. Als ze me lekker mogen mansplainen rennen ze echt tien keer harder. Beetje schaamteloos, maar zo kan ik vaak wel weer een uur eerder naar huis hè.

6 likes

Vind jij het vies om puistjes uit te knijpen?

• Nee totaal niet, doe het bij iedereen als het mag
  • Ja
  • Mwah, ligt eraan wie het is, bij mn partner of goede vriend(in) bijv niet

0 stemmers

Ik mocht vanochtend een puistje uitknijpen bij een vriendin. Ze zei, nu zie je toch al mn ochtendhoofd en ze weet dat ik dat leuk vind.

Dutjes

Deze chips:

• HEERLIJK
  • Gadverdamme echt goor
  • Niet heel lekker maar ook niet heel vies
  • Nog nooit gegeten

0 stemmers

Heb jij het gevoel dat jij weet wanneer puistjes rijp zijn om uit te knijpen?

• Ja wanneer het zo’n gele kop heeft
  • Nee eigenlijk geen idee
  • Ja in mijn ogen zijn puistjes altijd rijp om uit te knijpen

0 stemmers

Vorig jaar heeft mn vriend maar een paar weken ineens last gehad van puistjes en ik mocht ze zelfs met zon gele kop nog niet uitknijpen. Ik moest dan letterlijk van hem weglopen anders zou ik het alsnog uitknijpen.

Soms zie ik mee-eters op de rug van patiënten en ben ik geneigd ze uit te knijpen. Niet professioneel denk ik.

8 likes