Stel je persoonlijke vraag #25

Ik moet vooral huilen als ik dan 20 kids door zo’n klein weitje zie rennen achter al die geiten aan. En dat elke dag. Die geiten hebben zo toch geen leven joh. :cry:

2 likes

Mijn vriend is rechts en ik ben links. :woman_shrugging: Gaat best prima eigenlijk.

1 like

Wij hadden vroeger een abonnement op Blijdorp en gingen daar regelmatig heen. Ik heb daar hele mooie herinneringen aan maar vind dierentuinen nu echt niet meer kunnen. Dat geeft soms best conflicterende gevoelens omdat ik me dan schuldig voel naar mijn ouders dat ik de dingen die wij samen deden nu zo afkeur, terwijl ik het vroeger wel heel leuk vond.

2 likes

Beschuitlul

2 likes

Bij ons is dat niet 1 taak :joy:
Want we hebben beide een bloedhekel aan ophangen, opvouwen en opruimen. Dus wie het een doet hoeft die week het ander niet te doen :crazy_face:.
(Vast niet logisch maar het werkt haha.)

De zeldzame momenten dat een van ons alles doet, doen we het wel voor elkaar.

1 like

Natte tosti

6 likes

Ik kan er niet tegen dat dat krukje en die panthalon niet mooi gemaakt zijn.

2 likes

Wat heb jij allemaal al gedaan onder werktijd in homeoffice?

Ik heb:
  • Gewerkt zonder broek aan.
  • Film helemaal af gekeken.
  • Ijs gegeten.
  • Seks met mezelf gehad.
  • Seks met iemand anders gehad.
  • Gewinkeld
  • Alcohol gedronken
  • Iets anders, namelijk:

0 stemmers

Is het bij jullie ook patatdag op vrijdag?

• Ja vrijdag is hier ook patatdag
  • Nee een andere dag is patatdag
  • Nee ik doe helemaal niet aan patatdag
  • Iedere dag is patatdag
  • Friet*

0 stemmers

Als je een topic terugleest, like je dan evenveel posts als normaal?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Jaa want meestal heb ik niet door dat ik een topic uit 1993 heb aangeklikt.

74 likes

Maar is het een krukje? Geen idee waarom maar ik dacht dat het een hoedenplateau zou zijn ofzo. Lijkt me doodeng om hierop te moeten gaan zitten.

1 like

Ik heb geeeeen idee. Het zit in ieder geval niet goed in elkaar

Waailap

Maak jij ‘misbruik’ van je privileges. Dus dat je weet dat je ergens mee weg kan komen omdat je wit , knap , slank , rijk , whatever bent.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

( ik kan wel 10 opties gwven met ja nee misschien wel eens gedaan. Maar 1x is al ja en nooit is nee)

Nou ik zit in de trein en toen bedacht ik me dat ik vaak zwart heb gereden met het idee " Ik ben toch een jong onschuldig ogend meisje (plus wit) als ik een toneel stukje opvoer kom ik er wel mee weg"

10 likes

Niet dat ik er heel bewust misbruik van maak, maar ik denk dat ik wel anders tegen politie of andere handhavingsmensen zou kijken als ik geen witte blonde meid was. Nu heb ik wel het idee dat ik snel weg kom met geen licht op de fiets, ergens lopen waar het eigenlijk niet mag, etc.

9 likes

Ik heb zo vaak per ongeluk iets meegenomen uit een winkel zonder af te rekenen om daar op straat achter te komen, is altijd prima niks aan de hand joh. Zelfde als t alarm afgaat. Ik word eigenlijk altijd geloofd, denk omdat ik er uit zie als de meest standaard brave witte vrouw.

Ik heb ouders die niet Bill Gates zijn maar altijd al mn fouten financieel kunnen oplossen en dat ook altijd doen, dat maakt dat ik vrij veel dingen in een opwelling heb kunnen doen zonder daar persoonlijk de financiële last van te dragen

Ik ben niet knap verder, dus daar haal ik geen voordeel uit maar ik ben ook niet enorm lelijk ofzo, en ik kan heel soms charmant genoeg zijn om cijfers omhoog te krijgen, toegang te krijgen tot feestjes en dat soort dingen. Maar denk meer dat ik dan sympathiek overkom, niet dat iemand ooit zal denken wow Femme fatale

10 likes

Niet expres en kan me geen concrete situatie voor de geest halen maar als wit universitair opgeleid persoon ga ik ervan uit dat ik daar al eens voordeel van heb (gehad) waar een ander dat misschien niet had.

3 likes

Ik snap niet hoe. Ik weet dat dit kon, want mijn moeder deed dit vroeger ook altijd en ik heb het zelf ook wel eens gedaan. Nu lukt het me niet meer :joy:

Oh blijkbaar mag het niet meer, dus daarom lukt het me nooit

1 like