Ik heb mijn lengte(1.82) in mijn paspoort gezet toen ik 13 was en dat is nog steeds hetzelfde en volgens mij ben ik sindsdien ook geen cm meer gegroeid
In de winter verzuimen wij zo in karton, we hebben vorige week karton van begin december weggegooid. Maar hij ligt bij ons altijd vol
Oh wat heerlijk en waar staan die containers dan? Op straat of in de tuin ofzo?
Een (forsere) kiesdrempel in Nederland zou een goed idee zijn.
- Eens, minder partijen zou goed zijn
- Niet mee eens, (grote) diversiteit aan partijen is goed
- Niet mee eens, ik zou een andere maatregel nemen om versplintering tegen te gaan
- Anders
0 stemmers
37 partijen is too much.
Ben dan wel benieuwd @Janniebeton @Frambozentaartje en anderen die op een andere maatregel stemmen; waar moet ik dan aan denken?
@mikselke is er eigenlijk een partij die dit wil?
Ik heb nog geen plan eigenlijk, ik denk dat de nieuwe partijen een functie hebben door bepaalde problemen aan de kaart te stellen, maar anderzijds vind ik dat er nu wel heel veel partijen komen die min of meer dezelfde soort standpunten hebben waardoor het onoverzichtelijk wordt.
En hoe vaak wordt het dan opgehaald? Kan me voorstellen dat als je kleine bakken hebt dat het snel vol raakt
Hier moet restafval en pmd in afvalzakken, restafval en gft wordt wekelijks opgehaald, pmd en papier om de twee weken.
Hier wordt het ook opgehaald, gft om de week en rest en plastic daartussen om de week. Dus zeg maar week 1 gft, week 2 rest, week 3 gft, week 4 plastic, dan weer gft enz.
Papier/karton wordt hier om de week opgehaald.
Ergens wel chill maar ook wel beperkt dat je dus moet opsparen tot het wordt opgehaald. Hier moet ik helemaal naar een container lopen maar dat kan wel direct op het moment als het te veel is (lol alsof ik dat doe, ik wacht tot die tas uitpuilt natuurlijk)
Wij hebben ook containers beneden in het gebouw staan voor rest, pmd en karton. Die worden wekelijks geleegd. Alleen glas en gft kunnen we niet weggooien maar er staat gelukkig wel een glasbak in de buurt! Ik verbruik alleen niet zoveel glas dus dat hoef ik gelukkig ook niet vaak weg te brengen.
Ja wij zijn met zn 2en, dus dan is t wel chill, die containers zitten nooit vol.
Toen ik 3 hoog woonde en alles in 1 vuilniszak verdween vond ik het kutter om elke keer naar die ondergrondse te moeten die vuilniszak was constant vol omdat we niks scheidden
Geen idee eigenlijk? Niemand heeft het daar over, als het wel in een programma staat. Maar ik ben 30 en toen ik voor het eerst mocht stemmen heb ik echt het idee dat er nog geen 20 partijen waren. Waar houdt het op??
Hangt er vabaf waar je woont, hier (grote stad) wordt alles wekelijks opgehaald. Behalve glas, maar de glasbak staat vlakbij.
Oef ik ben echt een alcoholist geworden sinds Corona dus doe meerdere keren per week de walk of shame naar de glasbak in de buurt
Ja gênant, ben daarom wel van van die trend van speciaalbier in blik!
Ik ga er vanuit dat mijn sportwedstrijden dan weer beginnen dus dan zal ik in het weekend niet meer gaan wandelen
Stuk verdriet, ontzettende nul, kut op wielen, droeftoeter
ik vind eigenlijk dat afsplitsingen van partijen waarbij personen hun zetel niet met voorkeursstemmen hebben gekregen niet moet kunnen.