Heb laatst een paspoort voor mn baby van toen 2 maanden moeten aanvragen, daar stond op 60cm
Dat ding is 5 jaar geldig
Heb laatst een paspoort voor mn baby van toen 2 maanden moeten aanvragen, daar stond op 60cm
Dat ding is 5 jaar geldig
In Amerika staat er volgens mij ook je gewicht op
Ik wilde ook zoiets typen, vroeg me al af of ik mn ID zo slecht bekeken had.
Ik heb altijd 1,75 erop gehad, tot ik een paar jaar geleden me voor de grap ging opmeten met vriendinnen en ik iets van 1,73 bleek te zijn. Maar boeiend, ik ga dat niet aanpassen hoor. Die 1,75 is gewoon deel van m’n identiteit geworden hahah
Omg liever illegaal dan
Hahaha jaa precies die oooh nee ik moest zoo haaasten. En dan een beetje verstrooit kijken.
Hoe vaak breng jij:
Flessen weg?
0 stemmers
Papier/karton weg
0 stemmers
plastic weg
0 stemmers
restafval weg
0 stemmers
ik ben echt blij dat ze gaan stoppen met plastic hier, zoveel soorten recycling in m’n keuken van 4 m2, begon me er echt aan te ergeren
Het wordt bij ons allemaal opgehaald.
Ik heb mn paspoort toevallig laatst moeten vervangen en heb mn lengte van 162 naar 163 laten aanpassen haha. Belangrijk verschil
En de fantastische tekst: Niet in staat tot ondertekenen
Ik heb mijn lengte(1.82) in mijn paspoort gezet toen ik 13 was en dat is nog steeds hetzelfde en volgens mij ben ik sindsdien ook geen cm meer gegroeid
In de winter verzuimen wij zo in karton, we hebben vorige week karton van begin december weggegooid. Maar hij ligt bij ons altijd vol
Oh wat heerlijk en waar staan die containers dan? Op straat of in de tuin ofzo?
Een (forsere) kiesdrempel in Nederland zou een goed idee zijn.
0 stemmers
37 partijen is too much.
Ben dan wel benieuwd @Janniebeton @Frambozentaartje en anderen die op een andere maatregel stemmen; waar moet ik dan aan denken?
@mikselke is er eigenlijk een partij die dit wil?
Ik heb nog geen plan eigenlijk, ik denk dat de nieuwe partijen een functie hebben door bepaalde problemen aan de kaart te stellen, maar anderzijds vind ik dat er nu wel heel veel partijen komen die min of meer dezelfde soort standpunten hebben waardoor het onoverzichtelijk wordt.
En hoe vaak wordt het dan opgehaald? Kan me voorstellen dat als je kleine bakken hebt dat het snel vol raakt
Hier moet restafval en pmd in afvalzakken, restafval en gft wordt wekelijks opgehaald, pmd en papier om de twee weken.
Hier wordt het ook opgehaald, gft om de week en rest en plastic daartussen om de week. Dus zeg maar week 1 gft, week 2 rest, week 3 gft, week 4 plastic, dan weer gft enz.
Papier/karton wordt hier om de week opgehaald.