Ergens wel chill maar ook wel beperkt dat je dus moet opsparen tot het wordt opgehaald. Hier moet ik helemaal naar een container lopen maar dat kan wel direct op het moment als het te veel is (lol alsof ik dat doe, ik wacht tot die tas uitpuilt natuurlijk)
Wij hebben ook containers beneden in het gebouw staan voor rest, pmd en karton. Die worden wekelijks geleegd. Alleen glas en gft kunnen we niet weggooien maar er staat gelukkig wel een glasbak in de buurt! Ik verbruik alleen niet zoveel glas dus dat hoef ik gelukkig ook niet vaak weg te brengen.
Ja wij zijn met zn 2en, dus dan is t wel chill, die containers zitten nooit vol.
Toen ik 3 hoog woonde en alles in 1 vuilniszak verdween vond ik het kutter om elke keer naar die ondergrondse te moeten die vuilniszak was constant vol omdat we niks scheidden
Geen idee eigenlijk? Niemand heeft het daar over, als het wel in een programma staat. Maar ik ben 30 en toen ik voor het eerst mocht stemmen heb ik echt het idee dat er nog geen 20 partijen waren. Waar houdt het op??
Hangt er vabaf waar je woont, hier (grote stad) wordt alles wekelijks opgehaald. Behalve glas, maar de glasbak staat vlakbij.
Oef ik ben echt een alcoholist geworden sinds Corona dus doe meerdere keren per week de walk of shame naar de glasbak in de buurt
Ja gênant, ben daarom wel van van die trend van speciaalbier in blik!
Ik ga er vanuit dat mijn sportwedstrijden dan weer beginnen dus dan zal ik in het weekend niet meer gaan wandelen
Stuk verdriet, ontzettende nul, kut op wielen, droeftoeter
ik vind eigenlijk dat afsplitsingen van partijen waarbij personen hun zetel niet met voorkeursstemmen hebben gekregen niet moet kunnen.
Hoevaak moet jij gemiddeld op een dag plassen?
- 1 - 2 keer
- 3 - 4 keer
- 5 - 6 keer
- 7 - 8 keer
- 9 - 10 keer
- Meer dan 10 keer
0 stemmers
Kook jij water in de waterkoker opnieuw? Dus als het al een keer gekookt heeft, vervang je dan al het water of niet?
- Ik kook het gewoon opnieuw
- Ik vervang na één keer koken het water wat over is
0 stemmers
Niet perse het vernoemen dat ik niet leuk vind, maar mijn naam zou ik gewoon stom vinden voor een huisdier
In de handleiding van mijn waterkoker staat dat je dat absoluut niet mag doen, maar ik doe het toch zo zonde van dat water anders?
Waarom mag het eigenlijk niet?
Met de komende verkiezingen er zijn nu veel debatten en gesprekken over allerlei maatschappelijke/politieke kwesties (goede zin dit)
Word je daar eerder:
- geïnspireerd en strijdvaardig door
- gefrustreerd en boos door
- allebei niet
0 stemmers
Ik merk dat ik er echt gefrustreerd en boos door word omdat er zoveel mis is en dat door veel mensen gewoon ontkent wordt. Het is soms net alsof je tegen een muur praat.
Ik droom ook al dagen over dit soort thema’s en zal wat dat betreft blij zijn als de verkiezingen achter de rug zijn. Maar ik vind dat gevoel ook stom van mezelf omdat het dan natuurlijk niet ‘voorbij’ is en alleen deels naar de achtergrond verplaatst, terwijl deze dingen zo belangrijk zijn dat ze niet naar de achtergrond moeten. Het moet juist besproken blijven om verandering te bewerkstelligen, deze dingen zijn niet alleen in verkiezingstijd belangrijk.
Heb jij wel eens bietenstamppot gegeten?
- Ja en dit was lekker
- Nee
- Ja en dit was niet lekker
0 stemmers
Ik kan me niet voorstellen dat dit lekker is maar ik word overtuigd.
Gefrustreerd, boos en strijdvaardig
Ik dacht zelf ivm versnelde kalkvorming in de waterkoker. Maar ik weet het niet zeker.
Ik merk ook dat ik in deze tijd juist bozer word over alles wat er, naar mijn idee, mis is met Nederland. En ook doordat mensen dan zeggen waarop ze gaan stemmen, bv vvd. En dan merk ik dat ik zo gefrustreerd ben over het feit dat zoveel mensen zo centrum rechts zijn en, naar mijn idee, te weinig empathie hebben voor hun medemens. Gelukkig heeft mijn moeder dezelfde frustratie dus ranten we telefonisch tegen elkaar. We zeiden vorige week nog dat we nu in verkiezingstijd veel vaker roepen ‘ik begrijp mensen gewoon niet!!!’. . Is echt ons motto van deze tijd.
Pffff als ik wel puur van mijn sterrenbeeld uit moest gaan, zou ik diep ongelukkig zijn. Ik hou van puur en volgens dit plaatje dus witte chocolade. 🥲
Even wat vragen voor als je fan bent van Outlander
Heb je de boeken gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je de serie gezien (of kijk je nu)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben zelf begonnen met de serie en heb geen letter gelezen. Maar ik heb bijna seizoen vier uit dus dat betekend dat er nog maar een seizoen te kijken is en dan wordt het weer heeel lang wachten (hen seizoen een en twee al twee keer gezien) en nu twijfel ik of ik wel/niet de boeken moet gaan lezen.
Dus als je beide ja hebt gegeven. Is dat aan te raden of niet?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers