Ik ben bij seizoen 4 gestopt. Of nouja die moet ik nog uitkijken. Ik vond dat seizoen zo teleurstellend. Ben meer van van de jongere Jamie en Claire.
Oh echt? Dat had ik aan het begin van seizoen 3 wel maar nu ben ik echt helemaal weer fan. Ik vind het echt een geweldige serie. De muziek, de geschiedenis dingen, de personages. Zo leuk
Omg ik wil die frambozenganache
Ik ben een steenbok en die worden altijd als hard/bot en heel ambitieus en correct neergezet. Ik vond dat niet zo passen met creme en vanille. Wel op gestemd trouwens omdat het merendeel uit praline bestaat volgens mij wat ik echt niet lekker vind.
Oneh 3 bestaan uit praline.
Aaah ik was gister vlakbij een leonidas
Ik hoop dat er snel weer kom want die moet ik proeven haha
Ik ben ook fan! Die omgeving, muziek idd, je gaat er helemaal in op. Seizoen 4 is toch dat ze in amerika zijn? Misschien ga ik het weer een poging geven.
Ja klopt! En het is zo cool hoe allerlei toevallige voorbijgangers dan toch niet zo toevallig zijn.
Moet wel zeggen dat ik wel in seizoen drie even dacht van huh dit is niet zo leuk, war jij ook zei over Jamie en Claire. Nu ben ik er aangewend en vind ik het weer helemaal geweldig.
Haat aan alles met praline
Heeeerlijk. Stukje in je mond doen, slok melk nemen en dan zo op laten lossen/smelten in je mond
Ik vind het ook zo vies. Maar ik was zo’n kutkind die altijd weer een bonbon wilde proberen op een feestje en dat dan uiteraard weer niet luste, uitspuugde in een servetje en aan mn moeder gaf. Zo van, hier doe er wat mee. Het lijkt me wel leuk om bonbons lekker te vinden. Net als olijven. Het heeft toch iets.
Haha ja snap ik dat je die zou geven. Al moet ik eerlijk zeggen dat het wel rustiger kijkt als je al weet hoe het verhaal gaat. Vind je de boeken aanraders?
Welke professionele muzikant zou je potentieel naast willen wonen, ervan uitgaande dat er 1 uur per dag “mooie” rustige muziek te horen is?
- Pianist
- Gitarist
- Cellist
- Violist
- Fluitist
- Klarinettist
- Trompettist
- Hoboïst
- Bassist
- Saxofonist
- Zangeres
- Accordeonist
- Helemaal niks laat me met rust
0 stemmers
Smaakt die ene ook echt naar cuberdon? Want dan móet ik dat geproefd hebben
Zulke polls herinner me echt aan mijn onbekwaamheid om keuzes te maken. Ik heb denk ik dik 5 minuten naar dit plaatje gekeken en dingen gegoogeld voordat ik er 3 kon kiezen.
Hoe geweldig zou het zijn om naast Ludovico Einaudi of Hans Zimmer te wonen.
Ik vind het zo leuk om een gratis concert te krijgen van mijn buur, vooral op een lome zomeravond als ik op mijn raamkozijn zit met de ramen open.
Ahhh zo cute!
Ik ben violist en ik had een bovenbuurvrouw die elke keer als ik bach speelde een kaartje in de bus kwam doen om me te bedanken, dat was zo zoet
Ik voel me altijd wel een beetje bezwaard want ik wil mensen echt niet tot last zijn, ik kan me ook goed voorstellen dat mensen het mega irritant vinden. Maar aan de pol te zien valt dat hier nog best mee!
Daarom ben ik overgestapt op de doosjes wijn, helemaal campingfeels in coronatijd en geen flessen meer weg hoeven te brengen
Er heeft een tijdje een stel onder mij gewoond die aan het conservatorium studeerde. De een speelde viool, de ander piano en zangeres.
Hielsen gelukkig veel rekening met ons en had er weinig last van