Stel je persoonlijke vraag #25

Ik vind het ook zo vies. Maar ik was zo’n kutkind die altijd weer een bonbon wilde proberen op een feestje en dat dan uiteraard weer niet luste, uitspuugde in een servetje en aan mn moeder gaf. Zo van, hier doe er wat mee. Het lijkt me wel leuk om bonbons lekker te vinden. Net als olijven. Het heeft toch iets.

Haha ja snap ik dat je die zou geven. Al moet ik eerlijk zeggen dat het wel rustiger kijkt als je al weet hoe het verhaal gaat. Vind je de boeken aanraders?

1 like

Welke professionele muzikant zou je potentieel naast willen wonen, ervan uitgaande dat er 1 uur per dag “mooie” rustige muziek te horen is?

• Pianist
  • Gitarist
  • Cellist
  • Violist
  • Fluitist
  • Klarinettist
  • Trompettist
  • Hoboïst
  • Bassist
  • Saxofonist
  • Zangeres
  • Accordeonist
  • Helemaal niks laat me met rust

0 stemmers

1 like

Smaakt die ene ook echt naar cuberdon? Want dan móet ik dat geproefd hebben :drooling_face:

Zulke polls herinner me echt aan mijn onbekwaamheid om keuzes te maken. Ik heb denk ik dik 5 minuten naar dit plaatje gekeken en dingen gegoogeld voordat ik er 3 kon kiezen. :tired_face:

1 like

Hoe geweldig zou het zijn om naast Ludovico Einaudi of Hans Zimmer te wonen.

8 likes

Ik vind het zo leuk om een gratis concert te krijgen van mijn buur, vooral op een lome zomeravond als ik op mijn raamkozijn zit met de ramen open.

5 likes

Ahhh zo cute!
Ik ben violist en ik had een bovenbuurvrouw die elke keer als ik bach speelde een kaartje in de bus kwam doen om me te bedanken, dat was zo zoet :heart_eyes:
Ik voel me altijd wel een beetje bezwaard want ik wil mensen echt niet tot last zijn, ik kan me ook goed voorstellen dat mensen het mega irritant vinden. Maar aan de pol te zien valt dat hier nog best mee!

39 likes

Daarom ben ik overgestapt op de doosjes wijn, helemaal campingfeels in coronatijd en geen flessen meer weg hoeven te brengen :ok_hand:

5 likes

Er heeft een tijdje een stel onder mij gewoond die aan het conservatorium studeerde. De een speelde viool, de ander piano en zangeres.

Hielsen gelukkig veel rekening met ons en had er weinig last van

Zodat je een legale reden hebt om hem te vermoorden?

13 likes

M’n overbuurvrouw is operazangeres en ze heeft in de eerste lockdown elke avond een raamconcert gedaan waar de halve straat naar kwam kijken. Op kerstavond nog eens uitzonderlijk, en dat was echt heerlijk

50 likes

Alleen een goeie, ik heb ooit naast een ‘pianist’ gewoond. Alleen dan een met een keyboard met versterker en een microfoon om mee te zingen. Een grote hel en bij elke fout die die maakte opnieuw beginnen he

6 likes

Ik zou hier prima de hele dag naar kunnen luisteren

3 likes

Dit is hoe ik nu woon 🥲 Alleen dan 2x een gezin met 2 jankkinderen

Edit: die muzikant direct boven mijn slaapkamer en de gezinnen links en boven

2 likes

haha classic, deze toevallig?

3 likes

Ik kan echt niet kiezen. Het lijkt me allebei rampzalig

3 likes

Voor mensen die tampons gebruiken: draag jij 's nachts ook een tampon?

• Nee, dan gebruik ik iets anders
  • Ja, en die laat ik tot de ochtend zitten
  • Ja, en die wissel ik 's nachts ook
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

Ik snap niet hoe mensen kunnen slapen met maandverband in. Dat is toch echt niet comfortabel? Ik heb het wel eens geprobeerd want is beter dan hele nacht tampon in, maar dan slaap ik gewoon slecht.

Ja ik ben vroeger bang gemaakt door verhalen uit de Fancy over de tamponziekte, dat als je het de hele nacht liet zitten je dood zou gaan. Maar idd, je voelt het zo zitten/liggen, gaat verschuiven, vangt het niet goed op. Sliep er super onrustig door. En nu doe ik gwn tampon :+1:

1 like